Olin eiden kahden eri miehen kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja fiikus
  • Ensimmäinen viesti
Just
En tiiä onko tää provo vai ei, mutta mua oikeesti aina sattuu lukea tämmöstä paskaa. Mä en vaan voi tajuta kuinka ihminen voi olla toiselle noin julma :( En tunne sun miestäs, mutta todella käy sääliksi sitä. Mä en voisi ikinä edes kuvitella itseäni sun asemaas. Mulla ei vaan olisi sydäntä. Jos on pakko sitä persettä jakaa ni jättäisit edes miehesi ensin. Olisi reilumpaa niin.
 
*?*
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *?*:
Tyypillinen tunnevammainen ihminen... :(
Mis miehes luuli sun olleen? Eikö olis kannattavampaa sitte erota?!?
Mies luulee vaan että olin ulkona kaverin kansa. En halua erota, kun rakastan miestäni...
Jos ihan tosissasi rakastaisit miestäsi, niinkuin väität.
Et todellakaan pystyisi panemaan muita, ilman omatunnontuskia! Se on fakta.
Mieheltäs saat varmaan sitten tietyn turvallisuuden tunteen ja olet liian pelkuri jäämään yksin, koska et luota siihen, että saisit itsellesi uuden miehen.
 
olio
Alkuperäinen kirjoittaja fiikus:
päivällä oma miehen ja illalla "vakipanon" kanssa... Onko mussa joku vialla, kun en tunne pahaa oloa tms... tai sitten olen tottunut =o/
tunnevamma, epärehellinen paska. Älä tee tommosta, huomaat miten hyvä ja vapaa olo on kun on ihan oman miehen kanssa!
 
Kirsti A.
Minulla on välittävä ja huolehtivainen mies joka kantaa rahatkin perheeseen, mutta silti minulla on myöskin kaksi hiukan gigolo tyyppistä tuttua, eli hiukan nuorempaa miestä jotka ovat kaveruksia. Toisinaan mieheni työmatkojen aikana he poikkeavat kylään. Alussa arastelin mutta nykyään oikein odotan heidän saapumistaan. Olen huomannut ettei lisälempi ole keneltäkään pois. Ja miltä kaksi väsymätöntä miestä tuntuukaan, jokaisen naisen pitäisi se kokea!
Sympatiani menevätkin alkuperäiselle kirjoittajalle, et ole yksin!
 
et oo vammanen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *?*:
Tyypillinen tunnevammainen ihminen... :(
Mis miehes luuli sun olleen? Eikö olis kannattavampaa sitte erota?!?
Mies luulee vaan että olin ulkona kaverin kansa. En halua erota, kun rakastan miestäni...
peesi: paitsi että otan eron miehestäni heti kun saan kämpän järkättyä, en rakasta miestäni enää ollenkaan...
 
Kirsi A
Ah, ja tänään taas teräksinen duo saapui mua piristämään. Tuntui jo että sen jälkeen että olin ihan puhki! Mutta yllättäen alle puoli tuntia heidän lähtönsä jälkeen mieheni saapui etuajassa kotiin ja halusi myöskin toimintaa. Tietysti oli suostuttava ettei epäilykset herää. Kehui kuinka helpolla pääsi sisään ja miten valmiilta tunnuin. No kyllä varmaan oli liukasta kun oli molempien poikien rakkauden tuotteet vielä pesässä!
 

Yhteistyössä