OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:38 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:12 NuoriAikuinen kirjoitti:
Just just.. luin vaan tuon alotuksen. Jos tämä nyt oli sitten totta niin miksi tuosta tänne piti kirjoittaa.. toi oli lähinnä vaan toteamus että asiat on näin, eihän tossa edes haettu mielipidettä tai ylipäätään yhtikäs mitään.. taitaa vaan joku haluta sekoittaa soppaa, ei tuossa avautumisessa varmaan sen kummempaa motiivia ollut..
Ainii, pakko lohkasta puujalka vitsi kun joku tuossa ihmetteli sitä että kuin tää eve tulee nimenomaan kaksplussalle avautumaan.. Josko eve ymmärtää tän kaksplus jotenkin erilailla? Ei siis esim nainen+mies+lapsi vaan esim nainen+mies+plus toinen nainen? Plussaa kuin plussaa, ei kait tota ole missään tarkennettu mitä siihen kahden päälle plussaillaan..
Musta tuo oli puujalkavitsistä kaukana. Voi jestas mitä ääliöitä täällä oikeasti liikkuu... Juu, ai oliks tää niinku joku äitien palsta? Vitsi kiitti vinkistä!
 
vieras 999
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:34 Eve kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:32 vieras 999 kirjoitti:
Meilläpäin tuollaisille naisille on ihan oma nimityksensäkin, eikä se ole mitenkään mairitteleva, mutta jääköön sanomatta... \|O
Tarkoitatko huo.raa, lu.tkaa, vai kenties jotain muuta?
Ai sä tiesit sittenkin! Saat valita kuule "maineesi" ihan itse! Kummaksi haluat sitten itseäsi kutsuttavankin, kunhan asia paljastuu muille ( sillä tuolta maineelta sä ET tule välttymään p.aneskellessasi vierasta varattua miestä )... :whistle:
 
Minun kälyni makasi ukkomiehen kanssa. He vissiin luulivat että suhde pysyisi salassa. Vaan ei pysynyt, joku ilmiantoi heidät miehen vaimolla.

Tämä mies jätti kälyni (en tiedä mitä he olivat keskenään sopineet suhteestaan). Käly masentui syvästi tästä erosta ja alkoi juoda HYVIN rankasti.

Kävi muutaman suhteen läpi kunnes kuoli maksakirroosin kaksi vuotta sitten. Kaipaamaan jäi poika ja joukko sukulaisia...

Toivottavasti sinun kanttisi kestää jos suhteenne tulee ilmi ja mies jättää sinut.

 
eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 vieras 999 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:34 Eve kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:32 vieras 999 kirjoitti:
Meilläpäin tuollaisille naisille on ihan oma nimityksensäkin, eikä se ole mitenkään mairitteleva, mutta jääköön sanomatta... \|O
Tarkoitatko huo.raa, lu.tkaa, vai kenties jotain muuta?
Ai sä tiesit sittenkin! Saat valita kuule "maineesi" ihan itse! Kummaksi haluat sitten itseäsi kutsuttavankin, kunhan asia paljastuu muille ( sillä tuolta maineelta sä ET tule välttymään p.aneskellessasi vierasta varattua miestä )... :whistle:
Hmm, mikäs nimitys sille miehelle sit olis? Tää on ihan meidän kahden kauppa. Ja totta kai JOS ASIA PALJASTUISI miehen avokki haukkuisi minua noilla nimityksillä (tosin rahaa en ole ottanut... -se on HUO.RA :whistle: ;) ) ja lutk.akin on sellainen, joka jakaa monille, monille. Ei varmaan riitä tää vielä. Ja toisekseen, mua ei kiinnosta tippaakaan mitä muut musta puhuvat. Puhukoon! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:41 smirgelaine kirjoitti:
Minun kälyni makasi ukkomiehen kanssa. He vissiin luulivat että suhde pysyisi salassa. Vaan ei pysynyt, joku ilmiantoi heidät miehen vaimolla.

Tämä mies jätti kälyni (en tiedä mitä he olivat keskenään sopineet suhteestaan). Käly masentui syvästi tästä erosta ja alkoi juoda HYVIN rankasti.

Kävi muutaman suhteen läpi kunnes kuoli maksakirroosin kaksi vuotta sitten. Kaipaamaan jäi poika ja joukko sukulaisia...

Toivottavasti sinun kanttisi kestää jos suhteenne tulee ilmi ja mies jättää sinut.
mä toivon ennemmin et ne petetyt kestää sen tuskan kun tuo tuosta joskus paljastuu..
 
elämää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 Eve kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:38 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:12 NuoriAikuinen kirjoitti:
Just just.. luin vaan tuon alotuksen. Jos tämä nyt oli sitten totta niin miksi tuosta tänne piti kirjoittaa.. toi oli lähinnä vaan toteamus että asiat on näin, eihän tossa edes haettu mielipidettä tai ylipäätään yhtikäs mitään.. taitaa vaan joku haluta sekoittaa soppaa, ei tuossa avautumisessa varmaan sen kummempaa motiivia ollut..
Ainii, pakko lohkasta puujalka vitsi kun joku tuossa ihmetteli sitä että kuin tää eve tulee nimenomaan kaksplussalle avautumaan.. Josko eve ymmärtää tän kaksplus jotenkin erilailla? Ei siis esim nainen+mies+lapsi vaan esim nainen+mies+plus toinen nainen? Plussaa kuin plussaa, ei kait tota ole missään tarkennettu mitä siihen kahden päälle plussaillaan..
Musta tuo oli puujalkavitsistä kaukana. Voi jestas mitä ääliöitä täällä oikeasti liikkuu... Juu, ai oliks tää niinku joku äitien palsta? Vitsi kiitti vinkistä!

Kukahan se tässä ääliö on... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:43 Hei muute kirjoitti:
Kirjotit Eve et jos saat hyvän miehen tms...Ootko ansainnut sellasen?
No,usko pois et jos jonku saat-se tekee sulle samalla lailla jonku ihanan naikkosen kanssa
voiks tommosta nyt kovin hyväks mieheks sanoa? tai ehkä se on tälle evelle just passeli.. kyllä vakka kantensa löytää.. :whistle:
 
vieras 999
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:42 Eve kirjoitti:
Hmm, mikäs nimitys sille miehelle sit olis? Tää on ihan meidän kahden kauppa. Ja totta kai JOS ASIA PALJASTUISI miehen avokki haukkuisi minua noilla nimityksillä (tosin rahaa en ole ottanut... -se on HUO.RA :whistle: ;) ) ja lutk.akin on sellainen, joka jakaa monille, monille. Ei varmaan riitä tää vielä. Ja toisekseen, mua ei kiinnosta tippaakaan mitä muut musta puhuvat. Puhukoon! =)
Vaikka luulet olevasi niiiin erinomainen, niin tällasilla jutuilla vaan ON tapana paljastua ennemmin tai myöhemmin... ;) Tekään ette ole yhtään niin täydellisiä, että ette vielä tekisi virhettä, joka paljastaa teidät... :whistle:
 
\mä toivon ennemmin et ne petetyt kestää sen tuskan kun tuo tuosta joskus paljastuu..

[/quote]

Kylä mä totakin toivon, mutta muuten kerta kaikkiaan tämä käly oli mukava ihminen. Jos hän olisi täällä toki ottaisin selvää miksi hän alkoi olemaan varatun miehen kanssa, mutta nyt en enää voi.
 
LeeLoo
Mitä luulet miehen lapsen ajattelevan sinusta kun hän joskus todennäköisesti tulee kuulemaan että mites isi ja eve on joskus alkanut yhdessä olemaan? Siihenkö mennessä olet keplotellut lapselle sujuvat tarinat siitä miten asiat ovat menneet? Pieni lapsi KYLLÄ AJATTELEE tällaisia asioita, jos ei nyt niin VARMASTI myöhemmin. Vai oletko ajatellut ollenkaan mikä paketti sinulla voi olla vastassa? Jos et ole niin kannattaisi alkaa ajattelemaan ja pyyhkiä tuo ylimielinen ja vastuuton ajattelutapa "mies on se joka päättää perheensä asioista" ja "minä sitten siinä sivussa menen sinne minne elämä kuljettaa..." Koska jos et ota elämässäsi vastuuta, se kyllä laittaa ottamaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:49 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:45 buahahahah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:43 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:41 vuieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:38 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:34 Eve kirjoitti:
Mies on vain lapsen vuoksi itselleen huonossa suhteessa.
No ei kai kukaan enää usko tuota skeidaa? :LOL: Jos OIKEASTI on noin, niin aika nössykkä äijä. No, joihinki vissiin vielä uppoaa nuokin lässyn lässyn jutut :D
:LOL: Noinhan ne selittää kaikille panoilleen :LOL: oot vaan niin helppo
Mitäs muita niitä oli..? "Oon vaimoni kanssa vaan, koska se romahtaisi jos jättäisin" ja "ero on jo vireillä, olen etsimässä jo uutta asuntoa" mutta toi "lapsen takia vain" on kyllä ihan klassikko :D
Ja sit on taloudelliset syyt :LOL:
Ai niin joo, ne unohtu :LOL: Ja nää ryyditettynä niillä "oot elämäni nainen" ja muilla liirumlaarum-mielistelyillä -siis SUURI SÄÄLI jos nää tosiaan menee vielä jollekin naiselle läpi. Hei kamoon naiset, älkää nyt olko niin kanoja ja täysin miesten vietävissä! Arvostakaa nyt itteenne vähän enemmän, älkääkä levitelkö haarojanne heti, jos joku varattu mies vähän heittelee kliseisiä lirkutuksia, jooko? Tai no, ei kai tuo multa henk.koht. ole pois, jos jotkut naiset menee edelleen tuohon helppoon...


apua.mun mies kyllä liirum laarutteli mulle juuri tuollaisia ja yhdessä ollaan yhä , nyt 8. vuosi menossa. ja mies oli vielä naimisissa kun tavattiin, mutta liitto oli todellakin huono. sellaisiakin ihan oikeasti on. ja niistä monet eroaa. ja kumpi on säälittävämpää; se toinen nainen joka uskoo miehen liiruttelut vai se kotona odottava vaimo joka ei tiedä mistään mitään vaan elää kuplassa?
Säälittävämpi on se joka uskoo noi horinat.Mut enivei, tässä jutussa en tajua vaan yhtä ainoaa asiaa ja se on: MIKSI VITU*SA PITÄÄ PETTÄÄ?Eikö sitä voi erota ensin ja nusasta sit vaikka aivonsa pellolle, siinä ois jo jotain ihailtavaa että uskaltais kohdata totuuden.
 

Yhteistyössä