Olin piiiitkään poissa täältä..

muistan kyllä
Hei! Mie ainakin muistan.. mua kiinnostais onko teille tullut lisää perheenlisäystä ja miten asiat poikien allergioiden suhteen sujuvat? :) Kiva kun olet täällä taas!
 
Meillä on neljä poikaa, pienin tulee heinäkuun lopulla 3v. Perheenlisäystä ei ole tullut, mutta se on työn alla.. Sekundäärisestä tai miksi sitä sanotaankaan näin monen lapsen jälkeen lapsettomuudesta kyse. Tutkimukset ja hoidotkin jo aloitettu asian tiimoilta.

Allergiat vaivaa yhä, onneksi ovat vähentyneet. =) 5v:llä joka tulee kesällä 6 on enää maito- ja muna-allergiat. Pienemmillä eli 3v:llä ja tällä 2v:llä on vähän enemmän allergioita.
 
Ok. Milloin olet viimeksi täällä pyörinyt. Siis muistan sinut ja joitakin asioita, joita olet kertonut, vaikka lapsikukumäärä ei täsmännytkään muistikuvissani, sukupuolet menivät sentään oikein.

Mietin vaan, että kuinka pitkä aika on pitkä aika, ja kuinka loputtoman pitkän ajan olenkaan itse täällä roikkunut.
 
Siis mä en osaa sanoa kauanko olin poissa. Mutta profiilissani oli valmiiksi, että neljän pojan kotiäiti, että vissiinkin olen käynyt täällä 2009 vuoden aikana ainakin viimeksi. Rakennushommat aloitettiin 2010, epäilen kadonneeni viimeistään silloin pois täältä.

Minä muuten olen palstaillut jo esikoisen syntymän jälkeen, ainakin chattaillyt aikoinaan täällä, en ole ihan varma oliko palstat jo silloin.. Eli 2001 vuoden jälkeen...Hurjaa miten aika meneekin..
 
nellustiina harmaana
Muistan sut :) linkitit silloin talo piirrustukset ja jos oikein muistan niin teillä on toyota corolla verso 7paikkanen ku silllooiun mun mielestä siitä puhuttiin :D
 
Mäkin muistan sut ja mietin, että mites niin, jos oot kerran kauan ollut poissa. Vaan sitten hoksasin, että mun poika on kanssa syntytnyt 7/2006, että sillon on varmaan täällä samoihin aikoihin pyöritty! :) Silloin olin kyllä rupsukka...
 
Keittiönoita
Saas nyt nähdä herääkö mielenkiinto palata tänne ihan kunnolla vai onko vain tämmöinen satunnainen uteliaisuus herännyt. =)

Keittiönoidalle erityisterkkuja. <3
Kiitos :) Tänne palaaminen on vähän niinkuin aloittaisi tupakoinnin uudestaan :D Mä raahasin kymmenkunta vuotta sitten nojatuolini palstan nurkkaan ja täällä näköjään olen ja pysyn loppuun asti.
 

Yhteistyössä