olipa kerran normi torstai-ilta kuhan ja hänen miehensä taloudessa.

he kumpikin olivat lähdössä tahoillaan omille vanhemmilleen,kuha palauttamaan äidilleen erästä kirjaa ja mies viemään erään paperin veljelleen. he lähtivät samaan aikaan ja autoille kävellessään
kuhan mies sanoi: tänään voitais mennä saunaan.
kuha vastasi että se olis ihanaa,kauan sulla menee?
kuhan mies: ei kauaa,laita sauna puol kahdeksalta?
kuha: ok,mut sä sit tiedät et mä en pysty menee saunaan jos se on ollu yli puoli tuntia päällä,et tuut sillee kotiin?
kuhan mies: tiedäntiedän,moro!
kuha: moro!

kuha saapui takaisin kotiin aikalailla tasan 19.30 ja laittoi saunan päälle. hän lähetti miehelleen viestin,että laitoin saunan äsken päälle,tuu pian.

miestä ei näkynyt,joten kuha odotteli 20.15 asti ja meni saunaan, mutta siellä oli aivan liian kuuma jo sillon (heidän kiukaassaan on joku vika joka on tutkinnan alla,siis että miksi kiuas lämpenee niin omituisesti)
kuha poistui pettyneenä saunasta ja pesulta 20.35,haki oluen ja istui koneelle. hän tiesi jo mitä mies sanoisi kun tulisi kotiin: "et sit voinu odottaa,tosi kiva hei,kiitos" ja painuisi herne nenässä saunaan.

ah auvoista eloa.

the end.

 
Ongelmanratkaisua a`la Ruusa.


Siinä saunassa on se nappi, mistä sen voi painaa välillä pois päältä.

Ja laittaa sitten uudelleen...

Eikä se mitään, tekee ihan just kuin tykkää, mutta jos se harmittaa, kannattaa ehkä painaa napista.
 
Meillä ukko alkaa pikkuhiljaa tajuamaan sanan kohta merkityksen.
tässä taannoin, kun ukkoa tallista huutelin syömään, oli vastaus pariin otteeseen kohta.
Ja kun se ukon kohta viimein koitti, oli siinä ilmeessä näkemistä, kun vaimo-kulta olikin viskannu ruuan jo roskikseen!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Meillä ukko alkaa pikkuhiljaa tajuamaan sanan kohta merkityksen.
tässä taannoin, kun ukkoa tallista huutelin syömään, oli vastaus pariin otteeseen kohta.
Ja kun se ukon kohta viimein koitti, oli siinä ilmeessä näkemistä, kun vaimo-kulta olikin viskannu ruuan jo roskikseen!!!!
mä oon pariin otteeseen sammuttanu saunan ku ei tota oo ajoissa kuulunu ja avannu saunan oven ja kaatanu löylyveden pois ja muina miehinä hengannu ku se on tullu :xmas:
mul on lapsuudenkodin peruja se et mä en siedä sitä et saunaa huudatetaan tyhjillään :ashamed: varsinkaan tollasella sähkörohmulla :whistle:
 
Lunatic
No voi voi, on se elämä taas rankkaa ja jakamisen arvoista.
Mua alkaa jo huvittaa nämä kuhan tilitykset, mies sitä mies tätä. Ihan ku oisit läheisriippuvainen, oletko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Meillä ukko alkaa pikkuhiljaa tajuamaan sanan kohta merkityksen.
tässä taannoin, kun ukkoa tallista huutelin syömään, oli vastaus pariin otteeseen kohta.
Ja kun se ukon kohta viimein koitti, oli siinä ilmeessä näkemistä, kun vaimo-kulta olikin viskannu ruuan jo roskikseen!!!!
mä oon pariin otteeseen sammuttanu saunan ku ei tota oo ajoissa kuulunu ja avannu saunan oven ja kaatanu löylyveden pois ja muina miehinä hengannu ku se on tullu :xmas:
mul on lapsuudenkodin peruja se et mä en siedä sitä et saunaa huudatetaan tyhjillään :ashamed: varsinkaan tollasella sähkörohmulla :whistle:
Sun pitää roudata seuraavaks kiuas mäjelle, ja kun ukko tulee kyseleen, mites se sauna, katot vaan ihan huuli pyöreenä, et ai mikä sauna, eihän meillä oo sellasta!!!!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No voi voi, on se elämä taas rankkaa ja jakamisen arvoista.
Mua alkaa jo huvittaa nämä kuhan tilitykset, mies sitä mies tätä. Ihan ku oisit läheisriippuvainen, oletko?
:eek:

ei ne sunkaan alotukset ihan täyspäisiä aina ole.
No vinkiksi nyt sitten vaan, että älä missään nimessä ainakaan tee lasta sen ukkos kanssa, se kun ei tunnu KOSKAAN olevan siellä missä Kuha haluaa, eli kiehnäämässä hänen vieressään kotona.
Heitä vittu se kiuas pihalle ja GET OVER IT! :headwall:
 
Mä olin kans kerran just siivonnu keittiön tason. Mies tuli kotiin ja laski kaikki kamat taskuistansa siihen. Olin et :eek: ja ilmoitin, et laita HETI noi kamat pois tosta tasolta. Mies sanoi "kohta" ja katosi jonnekin yläkertaan.Huusin perään, että HETI !
Minäpä otin kamoista puhelimen ja lompakon. Loput kippasin roskikseen. Ja sille tielleen jäivät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No voi voi, on se elämä taas rankkaa ja jakamisen arvoista.
Mua alkaa jo huvittaa nämä kuhan tilitykset, mies sitä mies tätä. Ihan ku oisit läheisriippuvainen, oletko?
:eek:

ei ne sunkaan alotukset ihan täyspäisiä aina ole.
No vinkiksi nyt sitten vaan, että älä missään nimessä ainakaan tee lasta sen ukkos kanssa, se kun ei tunnu KOSKAAN olevan siellä missä Kuha haluaa, eli kiehnäämässä hänen vieressään kotona.
Heitä vittu se kiuas pihalle ja GET OVER IT! :headwall:
huono päivä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No voi voi, on se elämä taas rankkaa ja jakamisen arvoista.
Mua alkaa jo huvittaa nämä kuhan tilitykset, mies sitä mies tätä. Ihan ku oisit läheisriippuvainen, oletko?
:eek:

ei ne sunkaan alotukset ihan täyspäisiä aina ole.
No vinkiksi nyt sitten vaan, että älä missään nimessä ainakaan tee lasta sen ukkos kanssa, se kun ei tunnu KOSKAAN olevan siellä missä Kuha haluaa, eli kiehnäämässä hänen vieressään kotona.
Heitä vittu se kiuas pihalle ja GET OVER IT! :headwall:
jollakin on nyt kyllä huono ilta!! :hug:
 

Yhteistyössä