Olipa taas ihana päästä kiertämään kirppiksiä. *kuvia löydöistä*

"eräs"
Kivoja ovat. Miten sä löydätkin aina noin halvalla? Se toppahaalarikin oli tosi kiva ja kohtuuhintainen.

Mä ostin tänään kahdet kurahousut 0,80€ ja 0,50€ ja Hemuli-kuvioiset saappaat 4€. Olen myös oikein tyytyväinen ostoksiini. Kuriksia ja saappaita menin etsimään, ja kerrankin löysin just etsimäni.
 
[QUOTE="eräs";22151714]Kivoja ovat. Miten sä löydätkin aina noin halvalla? Se toppahaalarikin oli tosi kiva ja kohtuuhintainen.

Mä ostin tänään kahdet kurahousut 0,80€ ja 0,50€ ja Hemuli-kuvioiset saappaat 4€. Olen myös oikein tyytyväinen ostoksiini. Kuriksia ja saappaita menin etsimään, ja kerrankin löysin just etsimäni.[/QUOTE]

Mä luulen että salaisuus on siinä että mä asetan jonkun hintarajan, ja en osta yli sen. Ja sitten toinen mikä vaikuttaa, niin mä käyn tosi isoilla kirppiksillä, missä on pakko painaa hinnat aika alas. Ja siis mä käyn viikossa ainakin kahdella tai kolmella isolla (noin 200 paikkaa) kirpparilla.

Oon siis varma, että kun jaksaa kaivella niin löytää hienoja juttuja :) Ja muuten, mä ostin tosi harvoin rekeistä, niihin laitetaan aina kalleimmat ja rakkaimmat vaatteet ;)
 
Eikö muut ole tänään kiertäneet kirppiksiä, tai ihan lähiaikoina ;)
:wave: Mä oon tänään.

Mä löysin:

upouudet lasten helmet 50 snt (niitä oli monia yhdessä pöydässä)

lasten siisti silityslauta 2 e

pieni prinsessalinna (muuten siisti ja ehjä mutta yhden tornin viiri puuttuu (3 tornia), 2 e (se on meidän pikkuisten hello kittyjen koti nyt, siis sellaisten yllätysmuna-kokoisten)

adidas pinkki huppari 128 cm 2 e (iso mutta niin perusvaate kuitenkin, että kelvannee hyvin, kun tyttö on tuon kokoinen, ja on pieni 128 cm eli ennemminkin joku 120 cm, että ehkä vuoden päästä)

Lego lila kukkakuvioinen t-paita 128 cm 1,5 e

hopeiset juhlakengät kokoa 29 2 e (tytöllä nyt koon 28 jalka).

Kävin siis Vekarakirppiksellä Kumpulassa. Siellä oli kova kuhina. Onko tuo Kehä III kirppis hyvä? En oo käynyt.

(älä kysy miksi oon hereillä nyt... menin klo 19 nukkumaan... ei hyvä idea mutta kun väsytti!)
 
Hitsit, tänään täytyy lähteä kiertämään kirppareita. tykkään ostaa mm. vanhoja arabian kahvikuppeja asetteineen tuikkiville alustaksi. tai jos kuppipari on muuten kaunis, niin saa lähteä mukaan oli mikä merkki tahansa =) . Hienoja löytöjä sulla ja hyvällä hintaa!
 
Wau pikkupiikkis, sä olet kans hyviä löytöjä tehnyt. Etenkin tuo linna =)

En oo koskaan käynyt Vekarakirppiksellä, onko iso?
Kehä 3 on ihan ok, ei kauheen hyvä, mutta kuitenkin suht hyvä, suht iso, mutta ei isoimmasta päästä. Jonkun verran uutta tavaraa, mistä en niin kauheesti kirppareilla pidä.

Parhaimpina kirppareina pidän Femmatoria (tuusulassa), Haka-Kirppistä Hyvinkäällä ja Viirin Kirppistä Klaukkalassa. Ja joskus tulee käytyä myös Naperotorilla ja Villa Lyhdyssä, molemmat Vantaalla, lähellä Tikkurilaa.

Ja en kysy, vaikka kyllä mieli teki ;)
 
Minä tein tänään kirppislöydön, vaikka ei sitä halvaksi voi sanoa ja itse en sitä ostanut, vaikkakin sen kyllä maksan :) Elikkä ostin tai siis tätini osti Gracon turvakaukalon jalustalla 90 euroa, yhdellä lapsella ollut ja kolaroimaton, todella siistissä kunnossa.

Täällä oli tänään lastentarvikekirppis ja itse en sinne päässyt, joten tätini kävi mun puolesta, kun tuo kaukalo oli etsinnässä. Esikoisen jäljiltä on matkikset, joten siksi Graco, mutta esikoisella ollut kaukalo oli jo lähtenyt kiertoon, kun oli meillä silloin vaan lainassa.
 
Minä tein tänään kirppislöydön, vaikka ei sitä halvaksi voi sanoa ja itse en sitä ostanut, vaikkakin sen kyllä maksan :) Elikkä ostin tai siis tätini osti Gracon turvakaukalon jalustalla 90 euroa, yhdellä lapsella ollut ja kolaroimaton, todella siistissä kunnossa.

Täällä oli tänään lastentarvikekirppis ja itse en sinne päässyt, joten tätini kävi mun puolesta, kun tuo kaukalo oli etsinnässä. Esikoisen jäljiltä on matkikset, joten siksi Graco, mutta esikoisella ollut kaukalo oli jo lähtenyt kiertoon, kun oli meillä silloin vaan lainassa.
Meillä oli joskus Autobaby, tai siis pari vuotta sitten ja se makso muistaakseni uutena joku 140 euroa, että kyllä sä aika paljon maksoit, mutta jos se oli mieleinen ja just semmonen mitä tahdoit, niin sitten sitä voi kutsua löydöksi ;)
 
"vieras"
Eikö muut ole tänään kiertäneet kirppiksiä, tai ihan lähiaikoina ;)
Toista viikkoa päivittäin, tänään kuskasin sinne 4 muovikassillista tavaraa ;) Vähän vaan oli tänään mennyt tavaraa, parin edellisen päivän hyvä saldo ehkä totutti liian hyvään. Pitäisi laputtaa taas tavaraa huomisen vietäväksi, toivon mukaan isompia tavaroita katoaisi, että tulisi lisää tilaa...
 
[QUOTE="vieras";22155278]Toista viikkoa päivittäin, tänään kuskasin sinne 4 muovikassillista tavaraa ;) Vähän vaan oli tänään mennyt tavaraa, parin edellisen päivän hyvä saldo ehkä totutti liian hyvään. Pitäisi laputtaa taas tavaraa huomisen vietäväksi, toivon mukaan isompia tavaroita katoaisi, että tulisi lisää tilaa...[/QUOTE]

Missäpäin Suomea on se kirppis jossa käyt viemässä tavaraa?
 
Meillä oli joskus Autobaby, tai siis pari vuotta sitten ja se makso muistaakseni uutena joku 140 euroa, että kyllä sä aika paljon maksoit, mutta jos se oli mieleinen ja just semmonen mitä tahdoit, niin sitten sitä voi kutsua löydöksi ;)
No just oli lehdessä lastentarvikkeen mainos ja uutena olisi nyt alkaen 159 euroa, että kyllä se hieman halvemmaksi tuli kuin jos uutena olisin ostanut. Tuo on vielä sen verran hyväkuntoinen, ei juurikaan naarmuja eikä käytönjälkiä.
 
No just oli lehdessä lastentarvikkeen mainos ja uutena olisi nyt alkaen 159 euroa, että kyllä se hieman halvemmaksi tuli kuin jos uutena olisin ostanut. Tuo on vielä sen verran hyväkuntoinen, ei juurikaan naarmuja eikä käytönjälkiä.
No kyllähän tommosella 60 eurolla jo jotain kivaa saa ;) Eli ihan hyvä löytö :) Etenkin kun itse olet siihen tyytyväinen.
 
Kivoja löytöjä=)
Itse löysin tänään, nukensängyn 8€, joululahjaksi ajattelin nuorimmaiselle antaa. Pussillisen barbeja+tavaroita 8€ nämäkin ajattelin joululahjaksi. Vaatteita lapsille 0,50-2€ kappale hintaan ja itselle villatakin 3€. Tyytyväinen olen löytöihini.=)
 

Yhteistyössä