Olipa uskomattoman viriili mies.

  • Viestiketjun aloittaja saanut nainen
  • Ensimmäinen viesti
saanut nainen
Sai neljä kertaa parin tunnin aikana ja vielä oli muna pystyssä. Minä hyydyin ensin. Enpä ole ennen näin kyltymättömään mieheen törmännyt.

Edelliset viriileimmät tapaukset ovat jaksaneet neljä kertaa yhden yön aikana tai kolme kertaa 3-4 tunnissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Söpöläinen
aloittaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Söpöläinen;30445494:
Oon vähän kateellinen =)
Ihan aiheesta olet kateellinen. :) Oli harvinaista herkkua.

Olen vieläkin ihan ällikällä lyöty. Muutenkin mies oli harvinaisen hyvin varustettu. Olen kuullut juttuja, että jättikaluisilla olisi vaikeuksia erektion kanssa, mutta tällä miehellä oli kivikova ja tuntui, ettei se laskenut lainkaan.
 
ewrw
Miten toimitte panon aikana kun mies laukeaa kortsuun, eli mihin laitatte kortsun laukeamisen jälkeen, heitätte lattialle vai jätätte sänkyyn ja laitatte uuden kortsun ja jatkatte panemista?
 
Mershey
Mitäs ihmeellistä tuossa on :D ? kyllä täällä jaksaa mies vaikka 3- 4 kertaa tunnin sisään.
Eikä mitään ihme pillereitä tarvita vain kourallinen pähkinöitä :xmas:
 
aloittaja.
[QUOTE="virkku";30445534]Kiva juttu
Se ei ole viag ra vaan joku toinen lääke, mitä 3kymppisillekin kirjotetaan kun valittavat työterveydessä stressiä ja väsymystä.[/QUOTE]

Mies oli reilusti alle kolmekymppinen, eikä ole stressaantunut tai väsynyt.
 
uuu beibi
mulla on maailman ihanin aviomies, joka panee mua aina kun haluan ja pystyy niin pitkään, että oon jo ihan kuitti. koskaan en ole saanut puolikovaa, vaan aina on niin tanassa että. mies jo nelikymppinen, toivon että pysyy vielä kunnossa. ei ole hiipumisen merkkejä näkösällä. kyllä kaikkien halukkaiden naisten pitäis saada kunnolla munaa aina kun on tarvis. onpa kiva, että muillakin on hyvin.
 
aloittaja.
En jaksa uskoa tuota 90 % potenssilääkkeistä, mutta ihan sama minulle. Pääasia on, että miehellä toimii ja hän haluaa tyydyttää minutkin. Omapa on asiansa, millä mies saa kangen pystyyn. Halua siihen kuitenkin tarvitaan. Muulla ei ole väliä.
 
aloittaja.
[QUOTE="Mölöhö";30445743]Taesit alottajainen nähä vuan unta. :p[/QUOTE]

Epätodelliselta se minustakin tuntuu, koska en ole koskaan ennen vastaavaan törmännyt ja minulla on kuitenkin aika paljon kokemusta miehistä. Onneksi sitä samaa 'unta' on luvassa vielä jatkossakin.
 
aloittaja.
[QUOTE="akka";30447583]Vähäämpä olet tyytyväinen. Mun mies on 46 vuotias ja jaksaa monta kertaa enemmän.[/QUOTE]

En minä olisi pystynyt yhtään enempään. Miehellä oli sen verran iso, että paikat oli jo nyt kovalla koetuksella, vaikka liukkaudesta ei ollutkaan puutetta. Mutta todellakin olen tyytyväinen.
 
aloittaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;30448369:
Miten nuo kaksi asiaa liittyy toisiinsa? Itsekin hain reseptin ihan huvimielessä.
No, miten pillieri vaikuttaa käytännössä. Lisäsikö se kierrosten määrää? Lisääntyikö myös halukkuus? Vaikuttiko myös kestoon vai ainoastaan kovuuteen?
 

Yhteistyössä