olipas kokeiltava leipomista

[QUOTE="sokru";25141020]No eipä oo pullaa tullu syötyä 7 vuoteen, ihan makoisilta näyttää kyllä. :)[/QUOTE]

Mä en ole syönyt tuoretta oikeaa pullaa sitten vuoden 1993:whistle: vähänkö maistuis hyvälle....
 
"vieras"
miten sä sait noi nuin kiemuraan? pikkasen parempi taikina ja tarkemmin leikkaamista kaipais niin olis paremmat, mutta ihan siedettävät kotileipurin tekeleet. huomaa ettei leivo tekijä usein.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25144565]miten sä sait noi nuin kiemuraan? pikkasen parempi taikina ja tarkemmin leikkaamista kaipais niin olis paremmat, mutta ihan siedettävät kotileipurin tekeleet. huomaa ettei leivo tekijä usein.[/QUOTE]

tee itse parempia ja laita sitten kuva.
 
[QUOTE="vieras";25144565]miten sä sait noi nuin kiemuraan? pikkasen parempi taikina ja tarkemmin leikkaamista kaipais niin olis paremmat, mutta ihan siedettävät kotileipurin tekeleet. huomaa ettei leivo tekijä usein.[/QUOTE]

ei nii, oli ihan ensimmäinen kerta. :stick:
 
"harmaa"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25205740:
ei nii, oli ihan ensimmäinen kerta. :stick:
Oikeesti? :eek:
Ja sait aikaan noin mahtavasti kohonneet pitkot.Huippua!

Ku mä pari vuotta sitten leivoin ekaa kertaa korvapuusteja, ni niil ois voinu tappaa hirven..sen verran kovia tekeleitä olivat ne kaunokaiset.
Väittivät et laitoin muka liikaa jauhoja,,höpsistä:D
 
  • Tykkää
Reactions: kookosta
"Vilukissa"
Jestas sentään, sinä taidatkin olla varsinainen Musta Hevonen :) - aivan loistavaa jälkeä, mä voin vain kuvitella kuinka hyviltä maistuvat :p!

Oletkos nyt ihan varma, ettet ole aikaisemmin tehnyt...ollenkaan??...ja kiitos - nyt mun rupes tekeen mieli pullaa IO :headwall: :D!!!
 

Yhteistyössä