Olipas Lindexillä eilen hyviä alennuksia!!

vv
:eek: onko susta -25% hyvä ale? :D

mä ostan vasta sitten kun alehinnasta on -50% eli tooosi halvalla. ja just vauvoille silloin löytyykin. mut löytyy isommilekin onneks. terveisin köyhä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
:eek: onko susta -25% hyvä ale? :D

mä ostan vasta sitten kun alehinnasta on -50% eli tooosi halvalla. ja just vauvoille silloin löytyykin. mut löytyy isommilekin onneks. terveisin köyhä.
Juurihan tuossa kirjoitin, että osa oli puoleen hintaan tai alle... :whistle:
 
vieras
jaa, no vauvathan eivät kuluta, joten enpä ole koskaan kummallekaan vauvan vaatteita ostanut. kun miksi ostaisin jotain jota en tarvitse. en laittanut lapsiin oikeastaan rahaa kuin ruokaan ennen kuin täyttivät 4

isompana kulutus on valtavaa, ja housut rikki parissa päivässä, (konttaa välitunnit leikkien koiraa ym) ja silloinpa niitä ei saakaan enää halvalla. harrastukset ym. joten nyt sitä rahaa meneekin eikä mitään jää säästöön, vaatteet harrastukset ym. ja aina on pyyntöjä ja toiveita lisää, loputtomasti tarpeita ja toiveitakin. taitaa mennä monta sataa kuussa harrastuksiin ja muuhun
 
Voi kun itsekin pääsisi shoppailemaan. Tällä viikolla on tullut niitä alekuponkejakin, ja mikä ihmeen pakonomainen tarve se on aina käydä niillä sitten ostamassa jotain! :) Vaikkei mitään välttämättä tarvitsisikaan.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa, no vauvathan eivät kuluta, joten enpä ole koskaan kummallekaan vauvan vaatteita ostanut. kun miksi ostaisin jotain jota en tarvitse. en laittanut lapsiin oikeastaan rahaa kuin ruokaan ennen kuin täyttivät 4

isompana kulutus on valtavaa, ja housut rikki parissa päivässä, (konttaa välitunnit leikkien koiraa ym) ja silloinpa niitä ei saakaan enää halvalla. harrastukset ym. joten nyt sitä rahaa meneekin eikä mitään jää säästöön, vaatteet harrastukset ym. ja aina on pyyntöjä ja toiveita lisää, loputtomasti tarpeita ja toiveitakin. taitaa mennä monta sataa kuussa harrastuksiin ja muuhun
onks sun lapset alasti 4 v asti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Voi kun itsekin pääsisi shoppailemaan. Tällä viikolla on tullut niitä alekuponkejakin, ja mikä ihmeen pakonomainen tarve se on aina käydä niillä sitten ostamassa jotain! :) Vaikkei mitään välttämättä tarvitsisikaan.
Niinpä!! Sitä tuntuu että säästää :LOL:
 
vieras
ei ne alasti olleet, mutta jossain kirpparivaatteissa, kirppareilta saa pienillä hyviä vaatteita kun tietää paikat. taisin vähän liioitella, siis laitoin hyvin vähän rahaa
mutta vauvoille en ollenkaan. itsekuri piti vaikka niille saa ihaniva ja halvalla. sukukin (mummot) ostavat niille pienille ja sitten ei enää niinkään kun on oikeasti tarvetta. äitiyspakkaus riittää hyvin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Voi kun itsekin pääsisi shoppailemaan. Tällä viikolla on tullut niitä alekuponkejakin, ja mikä ihmeen pakonomainen tarve se on aina käydä niillä sitten ostamassa jotain! :) Vaikkei mitään välttämättä tarvitsisikaan.
Niinpä!! Sitä tuntuu että säästää :LOL:
No shoppailin minä eilen vähän H&M:n nettialessa. Siellä oli sellainen valikkokin, mistä sai ostaa kolme lastenvaatetta kympillä. Täältä maalta kun ei niin helposti pääse kauppoihin, ja aina on lapsetkin mukana, eikä ne oikein jaksa kaupoissa pyöriä.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
ja meille vaatteet tilataan melkoin kokonaan eBayn kautta :D
Saa oikeesti erilaisia ( ei massa kamaa ), merkkejä edullisesti kotiin kannettuna.

*lasten vaate friikki* :wave: :whistle:
mitä vaatteita oot ostanut? siis merkkejä ja onko sulla siellä joku hyvä myyjä? Muakin kiinnostais, en oo vaan vielä saanut ostettua mitään, kun siihen tavarapaljouteen hukkuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
ja meille vaatteet tilataan melkoin kokonaan eBayn kautta :D
Saa oikeesti erilaisia ( ei massa kamaa ), merkkejä edullisesti kotiin kannettuna.

*lasten vaate friikki* :wave: :whistle:
mitä vaatteita oot ostanut? siis merkkejä ja onko sulla siellä joku hyvä myyjä? Muakin kiinnostais, en oo vaan vielä saanut ostettua mitään, kun siihen tavarapaljouteen hukkuu..
Periaatteessa ei ole mitään vaki myyjiä, on samoiltakin tullu huudeltua tosin.
ELLE on nyt ollut nyt eniten ostettu, oon ihastunut niihin! Paljon tosi ihania ja mukavia käyttää.
lisäks Hilfiger, calvin klein ja ralph lauren on jees.

Suosittelen etsimään Englannista postikulut jopa halvemmat kuin suomen sisällä :attn:
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
ja meille vaatteet tilataan melkoin kokonaan eBayn kautta :D
Saa oikeesti erilaisia ( ei massa kamaa ), merkkejä edullisesti kotiin kannettuna.

*lasten vaate friikki* :wave: :whistle:
mitä vaatteita oot ostanut? siis merkkejä ja onko sulla siellä joku hyvä myyjä? Muakin kiinnostais, en oo vaan vielä saanut ostettua mitään, kun siihen tavarapaljouteen hukkuu..
Periaatteessa ei ole mitään vaki myyjiä, on samoiltakin tullu huudeltua tosin.
ELLE on nyt ollut nyt eniten ostettu, oon ihastunut niihin! Paljon tosi ihania ja mukavia käyttää.
lisäks Hilfiger, calvin klein ja ralph lauren on jees.

Suosittelen etsimään Englannista postikulut jopa halvemmat kuin suomen sisällä :attn:
Nuita postikuluja oonkin katellut ja ihmetellyt, kun ovat just englannista niin halvat, mutta hyvä niin :)

Millä hintaa oot ostellut? Paljonkin halvemmalla ilmeisesti? Ja ootko ihan uusia ostanut? Eihän huomaa, et mua "vähän" kiinnostaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
ja meille vaatteet tilataan melkoin kokonaan eBayn kautta :D
Saa oikeesti erilaisia ( ei massa kamaa ), merkkejä edullisesti kotiin kannettuna.

*lasten vaate friikki* :wave: :whistle:
mitä vaatteita oot ostanut? siis merkkejä ja onko sulla siellä joku hyvä myyjä? Muakin kiinnostais, en oo vaan vielä saanut ostettua mitään, kun siihen tavarapaljouteen hukkuu..
Periaatteessa ei ole mitään vaki myyjiä, on samoiltakin tullu huudeltua tosin.
ELLE on nyt ollut nyt eniten ostettu, oon ihastunut niihin! Paljon tosi ihania ja mukavia käyttää.
lisäks Hilfiger, calvin klein ja ralph lauren on jees.

Suosittelen etsimään Englannista postikulut jopa halvemmat kuin suomen sisällä :attn:
Nuita postikuluja oonkin katellut ja ihmetellyt, kun ovat just englannista niin halvat, mutta hyvä niin :)

Millä hintaa oot ostellut? Paljonkin halvemmalla ilmeisesti? Ja ootko ihan uusia ostanut? Eihän huomaa, et mua "vähän" kiinnostaa :)
Pääsääntöisestihän ihmiset siellä oikeesti myy siistiä / uudenveroista vaatetta, yhtään rytkyä (kuten huutis on "täynnä"... ) ei ole tuolta vielä tullut meille. Mutta yhtä paljon myös ihan uusia olen ostanut.

Viimeisin ostokseni mitä odottelen on Uusi babr Diorin paita, postikuluineen 18? (ok, on hiukka kallliimpi kuin pääsääntöisesti huutamani vaatteet mutta onhan merkkiä ja laatua ja näköä ).
ELLEä saa postilaatikkoon kannettuna 4?:lla, just tuli 2 uudet housut, toiset maksoi yht. 5.40?, toisista maksoin vain 3.5 ? B)

Laurenia oon huutanu Jenkkilästä, ihana uus setti (toppi / mekko & huivi ) tuli just, se maksoi postareineen 12 ?.

Eli ei kallista :flower:

Mä kyttään kesää ajatellen tiettyjä merkkejä ja tyyliä, nyt saa edullisesti kesä vaatetta :attn:
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
ja meille vaatteet tilataan melkoin kokonaan eBayn kautta :D
Saa oikeesti erilaisia ( ei massa kamaa ), merkkejä edullisesti kotiin kannettuna.

*lasten vaate friikki* :wave: :whistle:
mitä vaatteita oot ostanut? siis merkkejä ja onko sulla siellä joku hyvä myyjä? Muakin kiinnostais, en oo vaan vielä saanut ostettua mitään, kun siihen tavarapaljouteen hukkuu..
Periaatteessa ei ole mitään vaki myyjiä, on samoiltakin tullu huudeltua tosin.
ELLE on nyt ollut nyt eniten ostettu, oon ihastunut niihin! Paljon tosi ihania ja mukavia käyttää.
lisäks Hilfiger, calvin klein ja ralph lauren on jees.

Suosittelen etsimään Englannista postikulut jopa halvemmat kuin suomen sisällä :attn:
Nuita postikuluja oonkin katellut ja ihmetellyt, kun ovat just englannista niin halvat, mutta hyvä niin :)

Millä hintaa oot ostellut? Paljonkin halvemmalla ilmeisesti? Ja ootko ihan uusia ostanut? Eihän huomaa, et mua "vähän" kiinnostaa :)
Pääsääntöisestihän ihmiset siellä oikeesti myy siistiä / uudenveroista vaatetta, yhtään rytkyä (kuten huutis on "täynnä"... ) ei ole tuolta vielä tullut meille. Mutta yhtä paljon myös ihan uusia olen ostanut.

Viimeisin ostokseni mitä odottelen on Uusi babr Diorin paita, postikuluineen 18? (ok, on hiukka kallliimpi kuin pääsääntöisesti huutamani vaatteet mutta onhan merkkiä ja laatua ja näköä ).
ELLEä saa postilaatikkoon kannettuna 4?:lla, just tuli 2 uudet housut, toiset maksoi yht. 5.40?, toisista maksoin vain 3.5 ? B)

Laurenia oon huutanu Jenkkilästä, ihana uus setti (toppi / mekko & huivi ) tuli just, se maksoi postareineen 12 ?.

Eli ei kallista :flower:

Mä kyttään kesää ajatellen tiettyjä merkkejä ja tyyliä, nyt saa edullisesti kesä vaatetta :attn:
Ootpa tehnyt hyviä löytöjä. Ja oot maksussa käyttänyt paypalia?

Mun viswsiin sit pitänee sinne mennä kytikselle jotain kivaa etsimään. Siellä vaan tulee vastaan aina jotain niin ihanaa muutakin ja sit lähden harhaileen ja katteleen kaikkee ja unohtuu se pääasia, mitä olin alunperin hakemassa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Monesti oon tota eBayta tutkaillu mutta tuntuu niin vaikeelta käyttää. Monta vaatetta löytäny mitkä tahtoisin, mutten ainakaan vielä oo uskaltanu ostaa mitään.
alussa meitä kans hirvitti se että jääkö tavarat saapumatta jne mutta vain miehen huutama yksi paita on jääny tulematta vuoden aikana :D

Kunhan PayPaliin rekisteröityy ja tutustuu niin on erittäin helppoa käyttää!!
Ei tartte pankkitilien kanssa sählätä tai maksaa mitäään välityspalkkioita, PayPal hoitaa rahan siirron helposti ja myyjä saa maksun samantien kun olet maksun suorittanut ( ei mitään pankkipäivien odotuksia tms )
Ehdottomasti suosittelen!
 
Näkeekö tuolta jostain et on ihan luotettava myyjä jne? Minkä hintasta oot uskaltanu tuolta tilata?

Ai kauhee, pitäsköhän munki alkaa koittaan.

muoks. hokasinki jo tuon myyjän profiili jutun missä näkyy tuo luotettavuus
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ootpa tehnyt hyviä löytöjä. Ja oot maksussa käyttänyt paypalia?

Mun viswsiin sit pitänee sinne mennä kytikselle jotain kivaa etsimään. Siellä vaan tulee vastaan aina jotain niin ihanaa muutakin ja sit lähden harhaileen ja katteleen kaikkee ja unohtuu se pääasia, mitä olin alunperin hakemassa ;)
PayPal on ainut mitä suosittelen! ja oikeestaan ainut mitä myyjät kansainvälisiltä ostajilta tuntuu huolivan.

se "harhaantuminen" on ihan tuttua, jopa normaalia... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Näkeekö tuolta jostain et on ihan luotettava myyjä jne? Minkä hintasta oot uskaltanu tuolta tilata?

Ai kauhee, pitäsköhän munki alkaa koittaan.
Palautteet... "feedback" kannattaa lukea.
Ainakin sellaset "powerseller" logolliset on konkareita ja luotettavia.

Kalleinta mitä ollaan tilattu, yli 100?
 

Yhteistyössä