Olisi naisen kanssa treffit, miten valmistaudun? Pitääkö toinen nainen seksikkäistä alusasuista?

Riippuu varmaan naisesta. Ja siitä toisesta naisesta, että minkätyylinen on. Tarkoitan siis, että joku nainen voi olla tosi hot yleensä käyttämissään boksereissa, ja pitsihörhelöissä lähinnä koominen.

Eli siis semmoiset missä itse tuntee itsensä kauniiksi, rennoksi ja seksikkääksi.
 
"vieras"
Mitäs jos ap lopettaisit tämän huomion kerjäämisen näillä seksialoituksilla ja kertoisit mikä sinulla on. Et sinä ollut tällainen vielä muutama kuukausi sitten.
 
[QUOTE="eräs";27287518]Hävettää niin paljon, että olen nähnyt sinut ap. Lastesi parhaaksi taidan soittaa lastensuojeluun.[/QUOTE]

ole hyvä, johan ne tutut siellä kauhistuu mun seksielämästäni :D Joo, työstä tutut sossut...
 
"eräs"
Lähinnä tuo alkoholilla läträäminen. Se, että sepittelet tarinoita. Valehtelet. Luulet hiukan liikoja itsestäsi. Et todellakaan ole juttujesi perusteella tällä hetkellä kykenevä huolehtimaan lapsistasi.
 
[QUOTE="eräs";27287627]Lähinnä tuo alkoholilla läträäminen. Se, että sepittelet tarinoita. Valehtelet. Luulet hiukan liikoja itsestäsi. Et todellakaan ole juttujesi perusteella tällä hetkellä kykenevä huolehtimaan lapsistasi.[/QUOTE]

se mitä ihminen esittää netissä ei ole peruste tehdä lastensuojeluilmoitusta
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
[QUOTE="eräs";27287660]Entäs jos omin silmin näkee normaalista poikkeavaa käytöstä? Eikös sinne lastensuojeluun voi soittaa ja he arvioivat tilanteen.[/QUOTE]

jos sä tän kyseisen henkilön tunnet ja tiedät varmasti mitä siellä kodissa oikeasti tapahtuu ja jos se on sellaista mikä ei ole lapsille hyväksi niin siinä tapauksessa tee ilmoitus, mutta sitä en ymmärrä miksi sitä ilmoituksen tekemistä pitää täällä mainostaa
 
"eräs"
jos sä tän kyseisen henkilön tunnet ja tiedät varmasti mitä siellä kodissa oikeasti tapahtuu ja jos se on sellaista mikä ei ole lapsille hyväksi niin siinä tapauksessa tee ilmoitus, mutta sitä en ymmärrä miksi sitä ilmoituksen tekemistä pitää täällä mainostaa
Toivoisin, että ap heräisi kuplastaan. Toisaalta onko tässä oikeus puuttua kenenkään tekemisiin.
 

Yhteistyössä