Olisiko perhepäivähoitajia tai muuten tietäviä linjoilla?

  • Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti
pph
Tuli tenkkapoo,nimittäin juhannusaatto,eli perjantai 22.6.
Onko se pph:lle palkallinen vapaapäivä?
Olen työnantajalle ilmoittanut että en ole käytettävissä viikonloppuisin/pyhinä.
Ja nyt olis yksi lapsi näköjään tulossa perjantaina..
Apuja,kun olen aina ollut siinä luulossa että se on palkallinen vapaa,ja nyt meillä on ystävien häät juhannuspäivänä ja oli siis tarkoitus lähteä jo torstai-iltana reissuun (olen kaasokin vielä)
 
pph
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Tuli tenkkapoo,nimittäin juhannusaatto,eli perjantai 22.6.
Onko se pph:lle palkallinen vapaapäivä?
Olen työnantajalle ilmoittanut että en ole käytettävissä viikonloppuisin/pyhinä.
Ja nyt olis yksi lapsi näköjään tulossa perjantaina..
Apuja,kun olen aina ollut siinä luulossa että se on palkallinen vapaa,ja nyt meillä on ystävien häät juhannuspäivänä ja oli siis tarkoitus lähteä jo torstai-iltana reissuun (olen kaasokin vielä)

on palkallinen vapaapäivä. ruokarahoja vaan et siltä päivältä saa
 
Itse olen kaupungin kirjoilla töissä ja meillä juhannusaatto on palkallinen vapaa. Luulisi sinullakin olevan, jos kunnan/ kaupungin työntekijä olet, etkä yksityinen.

Muoks. En ole siis pph, vaan muuten jotain "tietävä" :kieh:
 
pph
pakkohan se on kertoa niille,että eipä nyt onnistu.Mun mielestä heillä on kyllä isä sellasessa paikassa töissä,että luulisin olevan myös vapaata.Jos ei siis ehdoin tahdoin oo halunnut mennä töihin.

Mutta mitäs jos teenkin sen perjantain töitä,niin miten se näkyy palkassa?Ja jos ottaisinkin sen sitten vapaana,niin minkä verran tuosta työpäivästä saisi vapaata?Nimittäin jos on tyyliin tunti tunnista,niin en todellakaan tee...
 
pph
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:
Itse olen kaupungin kirjoilla töissä ja meillä juhannusaatto on palkallinen vapaa. Luulisi sinullakin olevan, jos kunnan/ kaupungin työntekijä olet, etkä yksityinen.

Muoks. En ole siis pph, vaan muuten jotain "tietävä" :kieh:

kyllä olen kunnan työntekijä olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:
Itse olen kaupungin kirjoilla töissä ja meillä juhannusaatto on palkallinen vapaa. Luulisi sinullakin olevan, jos kunnan/ kaupungin työntekijä olet, etkä yksityinen.

Muoks. En ole siis pph, vaan muuten jotain "tietävä" :kieh:

kyllä olen kunnan työntekijä olen.

Pirautapa heti maanataina palkkatoimistoon ja varmista asia. Pitäisi kyllä olla palkallinen vapaa.
 
ph
Jos olet perhepäivähoitaja, hoitoalalle hakeutunut, riippuen omasta työsopimuksestasi, olet ehkä sitoutunut olemaan työssä myös arkipyhinä, kuten esimerkiksi sairaahnoitajat.
 

Yhteistyössä