Olisikohan espoon äideillä halua kokoontua?

  • Viestiketjun aloittaja äiti1978
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 13:29 tikru84 kirjoitti:
hei! kerkeenks mä mukaan? olis kiva... =)
Kerkee mukaan, tule ihmeessä!
Eli tiistaina 25.4 klo 12.00 espoon keskuksen aseman ärrällä. Tavataan siinä ja kävellään puistoon porukalla, nyyttäri periaattella. Juotavat on jo järjestetty, nyt syötävää. Sellasta mikä on helppo syödä ulkona, eikä mitään ihmeellistä :D
 
riikka taas ulkona
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 16:39 Chantilly kirjoitti:
Juu, mukaan vaan!
Nyt vasta tosin tajusin, että Espoon keskuksessa on kaks Ärrää... Nähdäänkö siis sillä Ärrällä, joka on virastokeskuksen puolella, EI sillä Espoontorin Ärrällä?
taas \|O session expired... ei mee hermo... siis enhän mä voi eksyä :D?

Ja aattelin et jos toisin sellasia kasvis-juusto-pasteijoita, mun mielestä hyviä ja kätsyjä syödä ulkonakin :). Kelpaako?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 20:43 kultaköynnös kirjoitti:
Mulle ainakin pasteijat kelpaa :p

Ei oo enään montaa yötä :D
Ookkei, mä haen pasteijoita siis maanantaina ja paistelen ne sitte valmiiksi tiistaiaamuna :).

Eipä tosiaan oo montaa yötä enää, kivaa :D. Mekin sunnuntaina kotiudutaan, et maanantai kivasti meneekin sit pyykkiä pesten ja kaupassa käyntiin, ni sit onkin jo tiistai =) *odottaa kovasti*
 
riikka TAAS pihalla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 21:45 jenny kirjoitti:
mahtuuko viel yx mami ja poika7kk mukaan?ollaan tosin leppävvarasta mut kätevästihän tästä vaik junalla pääsee :)
Juujuu, tervetuloa mukaan vaan :). Eli meillä nyyttäriperiaate sit olis, jokainen jotain tuo :D. Ja kahdeltatoista tiistaina siis aika siinä Espoon keskuksessa...
 
Tuli tossa mieleen, et varmaan jonkunlaiset astiatkin olis hyvä olla :D. Mä voin tuoda kertakäyttömukeja ja lautasia ja jotain servettejä käsien ja suun pyyhkimiseen, ku mulla hirmuset varastot niitä jääny Mikaelin isän jäämistöinä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 20:22 jenny kirjoitti:
hyvä pointti =) mä voisin tuoda jotain janojuomaa vaik limuu tai mehuu ja jotain pikkupurtavaa...se siitä maanantaina alkavasta dietistä ;)
No alotat sit keskiviikkona :D

Joo, varmaan vois jotain kylmääkin juomaa olla, ja jos multa kysytään ni mehua ennemmin :), en oikee limuja juo, jääteetä eniten :D.
 
Kivaa, saadaan lisää porukkaa kasaan :D
Miten ihmeessä tässä jaksaa vielä sinne tiistaille....? :eek:
Minä tuon sit ne kaakao-ja kahvijauhot+ teepusseja...
jos minä sitten katsoisin tuota makeaa puolta, kun suolastakin on tulossa jo... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 21:55 kultaköynnös kirjoitti:
Kivaa, saadaan lisää porukkaa kasaan :D
Miten ihmeessä tässä jaksaa vielä sinne tiistaille....? :eek:
Minä tuon sit ne kaakao-ja kahvijauhot+ teepusseja...
jos minä sitten katsoisin tuota makeaa puolta, kun suolastakin on tulossa jo... =)
Arvatkaa mitä :D? Me syödään ittemme ähkyix tiistaina :D. Alkaa pahasti kuulostaa siltä :).
 
Mä ajattelin tehdä aamulla puolukkamuffinsseja. (Jos siis saan itsestäni sen verran irti... :D )

Ovat muuten luvanneet ens viikoksi kivoja ilmoja. Toivottavasti päästään nauttimaan oikein keväisestä päivästä.
Kuinkas monta meitä olikaan tulossa? Onko tässä kaikki:

Kultaköynnös
Riikka
Tikru
Jenny
Chantilly


Ihan kivastihan meitä on jengiä kasassa.
=) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 22:11 Chantilly kirjoitti:
Mä ajattelin tehdä aamulla puolukkamuffinsseja. (Jos siis saan itsestäni sen verran irti... :D )

Ovat muuten luvanneet ens viikoksi kivoja ilmoja. Toivottavasti päästään nauttimaan oikein keväisestä päivästä.


Ihan kivastihan meitä on jengiä kasassa.
=)
Oi, naminami, muffinsseja :). Ite ku ei ikuna jaksa tehdä :D.

Joo, kivasti jengiä kasassa vaik alux oli vaan me kolme :). Niinpä, toivotaan et just tiistaille sattuis oikein aurinkoinen ja lämmin päivä.
 
Mä täällä salaa vakoilen teidän tapaamisjuttuja ja täytyy myöntää, että ihanalta kuulostaa :) Oon koko ajan pohtinut, että uskaltaisko sitä tulla mukaan ja mahtuuko vielä? :ashamed:

Espoossa siis asustellaan, minä, mies, koira ja poika kohta 4kk =) Saunalahdessa tarkalleen ottaen.

Voitaisko me poitsun kanssa liittyä seuraanne? Jos meille siis toi ajankohta käy, siitä en ole vielä ihan varma.

Voi kyllä sanoa, jos kiintiö on jo täynnä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 22:31 Peppi85 kirjoitti:
Mä täällä salaa vakoilen teidän tapaamisjuttuja ja täytyy myöntää, että ihanalta kuulostaa :) Oon koko ajan pohtinut, että uskaltaisko sitä tulla mukaan ja mahtuuko vielä? :ashamed:

Espoossa siis asustellaan, minä, mies, koira ja poika kohta 4kk =) Saunalahdessa tarkalleen ottaen.

Voitaisko me poitsun kanssa liittyä seuraanne? Jos meille siis toi ajankohta käy, siitä en ole vielä ihan varma.

Voi kyllä sanoa, jos kiintiö on jo täynnä :D
Tuutte mukaan vaan :D. Kaikki halukkaat on tervetulleita... Saatte samalla sit ne vaatteetkin ni ei tarvis erikseen niitä kuskailla :) *ei mitenkään laiskana :D*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 22:31 Peppi85 kirjoitti:
Mä täällä salaa vakoilen teidän tapaamisjuttuja ja täytyy myöntää, että ihanalta kuulostaa :) Oon koko ajan pohtinut, että uskaltaisko sitä tulla mukaan ja mahtuuko vielä? :ashamed:

Espoossa siis asustellaan, minä, mies, koira ja poika kohta 4kk =) Saunalahdessa tarkalleen ottaen.

Voitaisko me poitsun kanssa liittyä seuraanne? Jos meille siis toi ajankohta käy, siitä en ole vielä ihan varma.

Voi kyllä sanoa, jos kiintiö on jo täynnä :D
Mukaan vaan! :wave:

Kokoonnutaan Tiistaina klo 12 Espoon Keskuksen virastotalon Ärrän edessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 22:31 Peppi85 kirjoitti:
Mä täällä salaa vakoilen teidän tapaamisjuttuja ja täytyy myöntää, että ihanalta kuulostaa :) Oon koko ajan pohtinut, että uskaltaisko sitä tulla mukaan ja mahtuuko vielä? :ashamed:

Espoossa siis asustellaan, minä, mies, koira ja poika kohta 4kk =) Saunalahdessa tarkalleen ottaen.

Voitaisko me poitsun kanssa liittyä seuraanne? Jos meille siis toi ajankohta käy, siitä en ole vielä ihan varma.

Voi kyllä sanoa, jos kiintiö on jo täynnä :D
Veit jalat suustani :D Minäkin asun Saunalahdessa, ja poju on kohta 7kk. Jos vielä mukaan mahtuu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 00:03 Iso Paha Susi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 22:31 Peppi85 kirjoitti:
Mä täällä salaa vakoilen teidän tapaamisjuttuja ja täytyy myöntää, että ihanalta kuulostaa :) Oon koko ajan pohtinut, että uskaltaisko sitä tulla mukaan ja mahtuuko vielä? :ashamed:

Espoossa siis asustellaan, minä, mies, koira ja poika kohta 4kk =) Saunalahdessa tarkalleen ottaen.

Voitaisko me poitsun kanssa liittyä seuraanne? Jos meille siis toi ajankohta käy, siitä en ole vielä ihan varma.

Voi kyllä sanoa, jos kiintiö on jo täynnä :D
Veit jalat suustani :D Minäkin asun Saunalahdessa, ja poju on kohta 7kk. Jos vielä mukaan mahtuu...
Aijaa, naapureita? :D

Kiva, kun mukaan mahtuu :) Täytyy katsoa tota ajankohtaa vielä, että päästäänkö me, mutta todennäköisesti kyllä :D Oliko siis tarkoitus mennä sinne puistoon vai jonkun luo? :wave: Ja mikä puisto oli kyseessä? =)
 
Peppi ja iso paha susi!

Lähtekää mukaan vaan!
Eli suunnitelma oli se et nähdään espoon keskuksen virastotalon ärrän luona n.12.00, josta kävellään sitten yhdessä tuohon Mikkelän "lohikäärmepuistoon", tai jos on huono ilma, niin voidaan tulla tähän meille, asutaan Mikkelässä.

Meillä tais kaikilla olla sellainen yhdistävä tekiä (ja siis ihan puhdasta sattumaa :D ) et meillä on 2005 syntyneet lapset :heart:
Ja lapset vaan mukaan, minullakin on neljä alle kouluikäistä =)

Niin ja nyyttäriperiaattela olis tarkotus lähteä liikkelle =)
Juotavat on järjestetty, eli syötävää vois sitten tuoda =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 07:50 kultaköynnös kirjoitti:
Peppi ja iso paha susi!

Lähtekää mukaan vaan!
Eli suunnitelma oli se et nähdään espoon keskuksen virastotalon ärrän luona n.12.00, josta kävellään sitten yhdessä tuohon Mikkelän "lohikäärmepuistoon", tai jos on huono ilma, niin voidaan tulla tähän meille, asutaan Mikkelässä.

Meillä tais kaikilla olla sellainen yhdistävä tekiä (ja siis ihan puhdasta sattumaa :D ) et meillä on 2005 syntyneet lapset :heart:
Ja lapset vaan mukaan, minullakin on neljä alle kouluikäistä =)

Niin ja nyyttäriperiaattela olis tarkotus lähteä liikkelle =)
Juotavat on järjestetty, eli syötävää vois sitten tuoda =)
Joo, kaikki mukaan vaan :). Ja kannattaa koko tää ketju lukea tuolta asti mistä me ollaan tätä tapaamista suunniteltu, siellä kerrotaan mitä ollaan tuomassa syömisiä ni ei sitte tuu hirmusti samoja :D.
 

Yhteistyössä