Olisitko ollut tyytyväinen tänä aamuna?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Nitta
Joo! Meillä mies reissussa toisella puolella maailmaa tällä erää, mutta 7- & 4-v:t herättivät klo 7 aamulla laulamalla onnittelut ja aamupalaksi olivat kattaneet ruokapöydälle kiivin, ruisleivän voilla voideltuna sekä muumimukillisen maitoa (en muuten juo maitoa) ja antoivat sitten itse tekemänsä kortit <3 <3 <3 Olivat niin tohkeissansa, aivan ihanaa!

Ps. lapset itse harmittelivat, ettei nyt ole lahjaa, mutta kuittasin takaisin, että tässähän näitä on kaksin kappalein ja maailman parhaimmat vielä :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Mä sain aamupala sänkyyn, mutten mitään kortin suuntastakaan. Kukista ja lahjasta puhumattakaan.

Ihan tyytyväinen olen. :D

*muoks*
Peesi!:D Viime vuonna ensimmäisenä äitienpäivänäni sain aamiaisen lisäksi kortin, johon mies oli haparoivin kirjaimin kirjoittanut "Hyvää päivää äiti". Tyttö oli siis tuolloin 3kk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nitta:
Joo! Meillä mies reissussa toisella puolella maailmaa tällä erää, mutta 7- & 4-v:t herättivät klo 7 aamulla laulamalla onnittelut ja aamupalaksi olivat kattaneet ruokapöydälle kiivin, ruisleivän voilla voideltuna sekä muumimukillisen maitoa (en muuten juo maitoa) ja antoivat sitten itse tekemänsä kortit <3 <3 <3 Olivat niin tohkeissansa, aivan ihanaa!

Ps. lapset itse harmittelivat, ettei nyt ole lahjaa, mutta kuittasin takaisin, että tässähän näitä on kaksin kappalein ja maailman parhaimmat vielä :)
Ihana tuo kiivi :D
 
Nitta
Alkuperäinen kirjoittaja Juno:
Alkuperäinen kirjoittaja Nitta:
Joo! Meillä mies reissussa toisella puolella maailmaa tällä erää, mutta 7- & 4-v:t herättivät klo 7 aamulla laulamalla onnittelut ja aamupalaksi olivat kattaneet ruokapöydälle kiivin, ruisleivän voilla voideltuna sekä muumimukillisen maitoa (en muuten juo maitoa) ja antoivat sitten itse tekemänsä kortit <3 <3 <3 Olivat niin tohkeissansa, aivan ihanaa!

Ps. lapset itse harmittelivat, ettei nyt ole lahjaa, mutta kuittasin takaisin, että tässähän näitä on kaksin kappalein ja maailman parhaimmat vielä :)
Ihana tuo kiivi :D
Eikö ollutkin :) Enkä muuten herännyt noihin valmisteluihin edes, joten hoitivat homman todella salaa :LOL:
 
aavistus
mullakin oli loistava aamiainen.
Kaks sämpylää nakilla, ruisleipä salaatinlehdellä, kuus nakkia, banaani, muumikipollinen muroja maidon kans ja puolen kilon purkki jugurttia + muumimukilliset kahvia ja kaakaota, juomalasillinen mustaviinimarjamehua ja iso tuopillinen appelsiinimehua.
Jugurtin, osan nakeista ja banaanin jouduin jättämään syömättä, ei mahtunut ei ja mies joi mustaviinimarjamehun.
Lisäksi sain molemmilta kortit ja toiselta huovutetun sydämen, jonka olivat päiväkodissa tehneet =).
 
Mun tytöt halusivat tehdä munakkaan mulle mutta nehän on vielä aika pieniä tekemään sitä. Noh, isi oli sitten tyttöjen mieliksi laittanut mulle munakkaan samalla aikaa kun esikoinen luki mulle Nalle Puhia. Sit kun munakas oli valmis niin tytöt söi sen itse. :D Ei mua haittaa. Ajatus on tärkein ja jos lapsilla oli nälkä niin antaa mennä vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aavistus:
mullakin oli loistava aamiainen.
Kaks sämpylää nakilla, ruisleipä salaatinlehdellä, kuus nakkia, banaani, muumikipollinen muroja maidon kans ja puolen kilon purkki jugurttia + muumimukilliset kahvia ja kaakaota, juomalasillinen mustaviinimarjamehua ja iso tuopillinen appelsiinimehua.
Jugurtin, osan nakeista ja banaanin jouduin jättämään syömättä, ei mahtunut ei ja mies joi mustaviinimarjamehun.
Lisäksi sain molemmilta kortit ja toiselta huovutetun sydämen, jonka olivat päiväkodissa tehneet =).
:heart:

tää oli aivan ihana aamupala!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olisit saanut aamupalan sänkyyn ja vihkosta repäistyn sivun, jossa kerrotaan kuinka tärkeä olet? Et saisi mitään lahjaa/korttia/kukkia
olisin ollut tyytyväinen, tietysti! mihin sitä lahjaa tarvitaan? kortin tavallaan sait ja ihanalla viestillä. eikö ajatus ole tärkein, sun tapauksessa vielä tosi hellyyttävä tuo vihkosta repäisty sivu.
 
...
:LOL: Ei ainakaan pääse kuivumaan. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja aavistus:
mullakin oli loistava aamiainen.
Kaks sämpylää nakilla, ruisleipä salaatinlehdellä, kuus nakkia, banaani, muumikipollinen muroja maidon kans ja puolen kilon purkki jugurttia + muumimukilliset kahvia ja kaakaota, juomalasillinen mustaviinimarjamehua ja iso tuopillinen appelsiinimehua.
Jugurtin, osan nakeista ja banaanin jouduin jättämään syömättä, ei mahtunut ei ja mies joi mustaviinimarjamehun.
Lisäksi sain molemmilta kortit ja toiselta huovutetun sydämen, jonka olivat päiväkodissa tehneet =).
 
vieras
4-vuotias poika on koko viikon halunnut harjoitella kahvin keittoa. eilen illalla laitettiin vesi ja kahvinpurut valmiiksi ja aamulla napsautti keittimen päälle. teki ruisleivän ja PALJON voita päälle :D toi sänkyyn omatekoisen lahjan + kortin ja aamiaisen "kattoi" pöytään. leikkasi kakusta poikittain paksun siivun jälkkäriksi :heart:
 

Yhteistyössä