Olisko kannattanut hamstrata ja laittaa myyntiin?

Käväisin eilen Etolassa ja siellä myytiin vaaleanpunaisia Rukan sadetakkeja 8,95 hintaan. Olisikohan niitä kannattanut oikein hamstrata sylikaupalla ja pistää huutikseen? Olisiko tienannut?

Katsoin vaan tuota ketjua, jossa Lindexin paidasta oli huudettu yli 30 euroa ja ihmiset mainitsivat, että niitä on porukka hamstrannut myyntiä varten.

Tienaako jotkut tuollaisella oikeasti?
 
ä
että noilla oisit päässy tienaamaan. tietyt jutut on in mut ihan vaan tietyt. olen myynyt rukkan vaaleanpunaisen takin + housut muistaakseni 6 eurolla huutiksessa. siis hyväkuntoiset! mut esim .moonkidsin froteehaalareista saa äkkiä sen kuin uutena kaupassa maksavat, kuten myös joistain meandi vaatteista. myös lindexillä pari vaatetta joissa hyvä jälleenmyyntiarvo. mut ne täytyy tietää että voi ruveta trokariksi. vaatii ammattitaitoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ä:
että noilla oisit päässy tienaamaan. tietyt jutut on in mut ihan vaan tietyt. olen myynyt rukkan vaaleanpunaisen takin + housut muistaakseni 6 eurolla huutiksessa. siis hyväkuntoiset! mut esim .moonkidsin froteehaalareista saa äkkiä sen kuin uutena kaupassa maksavat, kuten myös joistain meandi vaatteista. myös lindexillä pari vaatetta joissa hyvä jälleenmyyntiarvo. mut ne täytyy tietää että voi ruveta trokariksi. vaatii ammattitaitoa!
Näin veikkaan, että ne on ne tietyt vaatteet.
Mutta ihmiset tuntuvat myyvän ihan tavallistakin vaatetta paljon uutena huutiksessa, siis heillä on tosi paljon tavaraa myynnissä. Kaipa niistä aina jotain vaivanpalkkaakin sitten saa.
 
mä mietin eilen ehkä puolsekunttia että ostan lassien g-tecin tyttöjen haalarin hintaan 25? ja pari peuhua hintaan 15? kipale, mutta en sit jaksanu.. olen siis laiska. samoin mietin käyttääkö kenenkään tutun muksu tuota kokoa.
 
ä
reimatecit -50 % ympäri turun seutua. hirvee valikoima kokoja ja värejä ja malleja. haalareita, takkeja, housuja. esim. niitä raidallisia oli paljon mitä keväällä oli myynnissä yms. noissa olis jo jonkun kympin tienannukki huutiksessa mut en jaksanut silti ostaa.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja ä:
reimatecit -50 % ympäri turun seutua. hirvee valikoima kokoja ja värejä ja malleja. haalareita, takkeja, housuja. esim. niitä raidallisia oli paljon mitä keväällä oli myynnissä yms. noissa olis jo jonkun kympin tienannukki huutiksessa mut en jaksanut silti ostaa.
Samaa mietin itsekin, kun kävin lastenvaateliikkeessä. Ei kai siinä mitään, jos ei ois töissä. Vois hyvinki harrastaa trokaamista, mutta nyt ei aikaa /resursseja. Mulla ois sekin etu, että posti ois vieressä.
 

Yhteistyössä