Olisko kuvia tatuoinneista?

Mä laitan kyllä mielelläni kuvia omistani vaikka ne on moneen kertaan täällä nähty mutta lähtiskö joku muukin mukaan? Tai jos et halua laittaa kuvaa niin kuvaile tatskoja muuten vaan =) Ja uskokaa tai älkää, mä tiedän että kaikki ei pidä tatuoinneista, sitä ei tartte tulla kertomaan tähän mutta saa toki avautua siitäkin jos se helpottaa :D
 
Mulla on kolme tatuointia ja kahta niistä on hankala kuvailla, niissä on paljon mulle tärkeitä asioita. Kolmannessa tatuoinnissa on lasten syntymäajat.
Suunnitteilla on neljäs, menen ottamaan sen heti kun saan varattua ajan tatuoijalle.
 
Lady Gardenea
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28836876:
Ne on muuten hienoja :D
En mä muuten mutta näin sellaiset juhannuksena suomenlinnassa. Ja joku vippas kuvan tänne niistä joskus ennen juhannusta. :xmas:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
...mulla mittään tatskoja ole :snotty:...mutta muutoin tulin tänne höpiseen vähän aiheesta ja vissiin vierestäkin :D

Mä oon ihan koukuttuneena kattellu telkasta nuita jenkkimaailman tatuointiliikkeistä kertovia ohjelmia ja voi elämä, kun ovat taitavia tekijöitä :O! Nostan isosti hattua, saavat niin hienoja teoksia iholle taiteilluksi...

Mutta. Jos mä intoutuisin joskus - vanhoilla päivilläni tai sitten jonkun ihme (äkä)puuskan saadessani :D - hankkimaan tatuoinnin niin mä varmaan ottaisin tylsänä ihmisenä mun horoskooppimerkkini. Ja sitten mä haluisin semmosen makeen pantterin...tai jonkun puuman :rolleyes: :p :D
 
Professional Griefer
Mut en kyllä ollut juhannuksena Suomenlinnassa, enkä laittanut tänne kuvia :D Niistä on kuvat tekijän omassa portfoliossa ja Facebook-sivulla, mutta ei mulla itelläni missään.
 
Professional Griefer
Oon ottanut tän kuvan Pinterestistä. Mun mielestä tässä on jotain yksinkertaisen kaunista, sopis tosi hyvin reiteen!



Viikon päästä mun selkätatuointi tehdään loppuun, ja heti alkaakin sitten projekti reisi. Oon piirtäny joitain vaihtoehtoja, mutta en oo kyllä täydellisen tyytyväinen mihinkään niistä. Se tatuoinnin muoto on tärkeä, ettei se muuta "mittasuhteita" itse kankusta :D
 
Mulla on lapsiin liittyvä kokonaisuus selässä, se on suunniteltu niin, että aikoinaan lisätään sitten lastenlapsetkin

en halua laittaa kuvaa, on niin uniikki ja tunnistettavissa, mutta siinä kokonaisuudessa on kolme tähteä eläville lapsille ja enkeli kuolleelle
 
Viimeksi muokattu:
Mä haluaisin neljänneksi tatuoinniksi lauseen "amor vincit omnia" eli "rakkaus voittaa kaiken". Sellainen tatska on tosi monella, mutta mun fontti on uniikki; kuusivuotiaan lapsenlapsen kirjoittama. Nyt just kyselen hintoja eri liikkeistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Miä.
Oon ottanut tän kuvan Pinterestistä. Mun mielestä tässä on jotain yksinkertaisen kaunista, sopis tosi hyvin reiteen!



Viikon päästä mun selkätatuointi tehdään loppuun, ja heti alkaakin sitten projekti reisi. Oon piirtäny joitain vaihtoehtoja, mutta en oo kyllä täydellisen tyytyväinen mihinkään niistä. Se tatuoinnin muoto on tärkeä, ettei se muuta "mittasuhteita" itse kankusta :D
Onpas muuten tosi siisti kuva, oivallista viivankäyttöä :). Ja mun mielestä toi vois sopia selkäänkin aika hienosti...
 
  • Tykkää
Reactions: Miä.
Mä haluaisin neljänneksi tatuoinniksi lauseen "amor vincit omnia" eli "rakkaus voittaa kaiken". Sellainen tatska on tosi monella, mutta mun fontti on uniikki; kuusivuotiaan lapsenlapsen kirjoittama. Nyt just kyselen hintoja eri liikkeistä.
Mä en oo ikinä välittänyt siitä onko nuo mun kuvat suosittuja vai ei, ei haittaa vaikka sellanen olis "joka toisella". Noilla on mulle tosi suuri merkitys, varsinkin tuo viimeisin on niin rakas :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: mismina
bud
Kuka noi teidän tatuoinnit suunnittelee vai onko ne jostain valmiista mallistosta? Itsellä ei ole vielä tatuointia, mutta olen miettinyt ottaa jonkin sellaisen, joka ilmentäisi minua ja lapsiani.
 
Kuka noi teidän tatuoinnit suunnittelee vai onko ne jostain valmiista mallistosta? Itsellä ei ole vielä tatuointia, mutta olen miettinyt ottaa jonkin sellaisen, joka ilmentäisi minua ja lapsiani.
Tuo ensimmäinen mulla on tatuoijan ihan omasta päästään piirtämä :D Sanoin haluavani tribaalikukan ja näytin paikan ja hän piirsi kuvan. Perhonen ja lilja on valmiista kuvasta muokattuja, tatuoija on ne fiksannut mulla mieleiseksi =) Ja nyt muuten löysin artistin joka tekee mun kaikki loput leimat :heart:
 
Professional Griefer
Kuka noi teidän tatuoinnit suunnittelee vai onko ne jostain valmiista mallistosta? Itsellä ei ole vielä tatuointia, mutta olen miettinyt ottaa jonkin sellaisen, joka ilmentäisi minua ja lapsiani.
Mä oon piirtänyt useimmat itse ja myös tatuoitsijani on pari piirtänyt mun ohjeiden mukaan. Juuri nuo mun pohjerusetit on googletettu ja vähän muokattu, sekä yksi tatuointi on suoraan sellaisesta alan lehdestä. Se oli siinä lehdessä tosin ihan pikkupikkupräntti, mutta rakastuin siihen niin lujaa että sitä suurenneltiin ja vähän fixattiin :D
 
Mä olen piirtänyt noi ensimmäiset itse, lasten syntymäajat on wordin jollain fontilla (en muista millä) ja tatuoija teki listasta "käsinkirjoitetun" näköisen, koska halusin niin. Ja tuo viimeisin tulee siis olemaan lapsenlapsen kirjoittama ja siinä on myös pojan piirtämä sydänpari vieressä (tai poika piirsi sydämen, mä kopioin sen ja liitin sydämet toisiinsa).
 
Professional Griefer
Teille, jotka olette ottamassa tekstitatuointia niin DaFont.comissa on ties kuin paljon eri malleja. Siellä on vielä sellainen "try this font" -kenttä, johon voi kirjoittaa esimerkkilauseen ja näkee millainen fontti on. Sen avulla omienkin tekstien ulkoasut on väännetty :)
 
  • Tykkää
Reactions: Halin
"vieras"
Muistatteko, kun halusitte pikkutyttönä olla prinsessoja? Nyt olette rumia vanhoja ämmiä, joita peittää kuvottavat läiskät. Kukaan mies ei halua koskea noita ällöttäviä töhryjä.
 

Yhteistyössä