Olisko tää jotenkin liikaa häihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Kaunis puku!! Tarkoitatko, että tulisi vieraan päälle??
Joo, siis mulle, eli vieraalle. Mun olis pakko löytää ruskee puku, kun kengät ostin ensin, ja niihin käy vaan ruskee kolttu. Paniikki rupee iskeen, kun ei kolttua löydä. Ja en tuosta henk.koht. niin tykkää, mutta ei varmaan pelkis kengis viitti mennä.
Aina tuo puku on parempi kuin pelkissä kengissä meno :LOL: No ei, kaunis ja juhlava puku, minä ainakin pukisin päälleni:)
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo sopisi morsiusneidolle, mutta tavalliselle vieraalle liian hieno.
No eikä ole. Suomalaiset on tässä nyt ihan väärillä jäljillä. Ite ymmärrän, jos ei jonkun tutuntutuntutun häihin kiinnosta ostaa jotain superhienoa pukua, varsinki jos entiset ovat jääneet pieniksi tai isoiksi. Ja ei oo muita juhlia tiedossa ja ois vaikkapa tiukkaa (ite oon opiskelija esmes). Mutta sit varsinkin läheistein häihin on kiva mennä nätissä mekossa, kehtaa niissä kuvissaki olla..ei tartte pakoilla kameraa =)

Häissä ei mielestäni liian hienoa tai prameaa mekkoa voi olla, mutta se voi olla väärän värinen (eli naisella se valkonen vaikkei ole morsian). Joten reippaasti vaan. Monethan käyvät ihan kampaajalla ja meikkaajalla, vaikka vieraita ovatkin. Jotkut hääparit ovat tykänneet kyttyrää, kun jotkut ovat tulleet jo hyvissä ajoin kkutsuttuina häihin tyyliin mökkivaatteissa. Tämänkin varmaan tajuaa sitten, kun on omat häät. Mutta mielestäni tulojen mukaan, ei tartte ostaa mitään, minkä takia tulis vararikko ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo sopisi morsiusneidolle, mutta tavalliselle vieraalle liian hieno.
No eikä ole. Suomalaiset on tässä nyt ihan väärillä jäljillä. Ite ymmärrän, jos ei jonkun tutuntutuntutun häihin kiinnosta ostaa jotain superhienoa pukua, varsinki jos entiset ovat jääneet pieniksi tai isoiksi. Ja ei oo muita juhlia tiedossa ja ois vaikkapa tiukkaa (ite oon opiskelija esmes). Mutta sit varsinkin läheistein häihin on kiva mennä nätissä mekossa, kehtaa niissä kuvissaki olla..ei tartte pakoilla kameraa =)

Häissä ei mielestäni liian hienoa tai prameaa mekkoa voi olla, mutta se voi olla väärän värinen (eli naisella se valkonen vaikkei ole morsian). Joten reippaasti vaan. Monethan käyvät ihan kampaajalla ja meikkaajalla, vaikka vieraita ovatkin. Jotkut hääparit ovat tykänneet kyttyrää, kun jotkut ovat tulleet jo hyvissä ajoin kkutsuttuina häihin tyyliin mökkivaatteissa. Tämänkin varmaan tajuaa sitten, kun on omat häät. Mutta mielestäni tulojen mukaan, ei tartte ostaa mitään, minkä takia tulis vararikko ;)
Hieno voi olla monella tavalla. Tuo alkuperäisen kuvan puku on sellainen "leikkiprinsessapuku" ikäänkuin naamiaisasu.
 
sss
[/quote]

Häissä ei mielestäni liian hienoa tai prameaa mekkoa voi olla, mutta se voi olla väärän värinen (eli naisella se valkonen vaikkei ole morsian). [/quote]

Voi olla, jos on näyttävämpi ja juhlavampi kuin morsiamen mekko. Jos kuitenkin morsian pukeutuu "perinteiseen" tapaan, niin silloin vieras ei voi liian pramea olla (ellei tosiaan tule vielä valkoisessa).
 
muuttanut
Miten toi ap:n laittama kuvan puku on liian hieno häihin tai varsinkaan morsiuspuku?

Riippuu kyllä ihan hääjuhlan ajankohdasta ja tilaisuuden luonteesta miten sinne pukeudutaan. http://www.teja.fi/pukeutuminen/15.html
tuolla oli ainakin jotain neuvoja aiheeseen ja niitähän löytäää googlettamalla pilvin pimein.
 

Yhteistyössä