olisko täällä mulle laihdutuskaveria(10kg)?

...
Mulla ikää 24, vm 84. Pituutta 166. Esikoista aloin oottaa 2001, paino sillon 64. Sit aloin oottaa toista heti perään kesällä 02, sillon paino n. 72. Siinä 70-80kgs taiteilein vuosikaudet, ja sitten 2007 aloin odottaa kuopusta. Paino silloin 76. Kuopus syntyi helmikuussa. Nyt olen kiloklubeillut 10 viikkoa, joista karppina 3 viikkoa. Viime maanantaina pudotus oli 4,2kg yhteensä, tän viikon punnitus nyt jää väliin ku ollaan reissussa ja oma vaaka ei oo mukana :D Mutta varmaankin yli 5kg jo mennään - toi karppaaminen on aluks niin tehokasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla ikää 24, vm 84. Pituutta 166. Esikoista aloin oottaa 2001, paino sillon 64. Sit aloin oottaa toista heti perään kesällä 02, sillon paino n. 72. Siinä 70-80kgs taiteilein vuosikaudet, ja sitten 2007 aloin odottaa kuopusta. Paino silloin 76. Kuopus syntyi helmikuussa. Nyt olen kiloklubeillut 10 viikkoa, joista karppina 3 viikkoa. Viime maanantaina pudotus oli 4,2kg yhteensä, tän viikon punnitus nyt jää väliin ku ollaan reissussa ja oma vaaka ei oo mukana :D Mutta varmaankin yli 5kg jo mennään - toi karppaaminen on aluks niin tehokasta.
Paljon syöt hiilareita päivässä?
 
...
Aluks tavote oli alle 100, mut sit se vähä iteksiää on nyt jääny sinne all 50. Kiloklubissa on niin helppo seurata noita määriä. Eli nyt oon tällä alle 50 jonku aikaa, ja sitten varmaan viimestään kkn päästä nostan sinne alle 100. Grammoja siis :D
 
...
Kyllä se vaan toimii. Mutta itse en halunnut alkaa metukkaa ja kermavaahtoa -dieetille, vaan tarkkailen rasvojen laatua ja käytän kuitenkin tervettä järkeä noissakin.

Tuo alle 100g on helppo ja järkevä alussa, ja siinä hyvin alkaa hoksata homman idean.

Suosittelen kyllä lämpimästi.
 
...
..eli kasvisten käyttö lisääntyi hurjasti ja rasvan määrää olen myös lisännyt. Että hiilareiden määriä ei kannata kokonaan lisätä proteiiniin, vaan ehdottomasti myös rasvoihin. Mikä taas on meille rasvakammoisille suomalaisille monesti hurjan vaikeaa.
 
Mie lähen tähän kyllä mukaan, -10kg miulla tavotteena ens kesään mennessä viimeistään.

Elikkä, oon kahen lapsen äiti, painoa tällä hetkellä 75kg ja pituutta n. 163cm. Ennen lapsia on paino ollut n.55kg mutta lähemmäs kuuttakymppiä sen nyt tahtoisin.
 
joskos vihdoinkin näistä kiloista sitten pääsis.

Elikkä pituutta 175 ja painoa hurjat 86 (hyi että...) emmä mikään langan laiha tahtoiskaa olla, mutta jos ton mahan sais pois ja reidet.... :( miten ihminen päästääkään itsensä tähän jamaan... diettejä miljoonia takana, mutta motivaatio hukkuu aina jonnekkin...

nyt ajattelin koittaa kiloklubii... onkos teillä kokemuksia siitä? Jos nyt eka alkuun sais -10 ja sitten lisää... toiset, tai ainakin 5... tai no 6 ni ois sit tasa lukema vaa'alla :LOL:

mutta tsemppii kaikille koitokseen ja koitetaan tsemppaa kamalasti toisiamme...
 
kiva että meit monta samas venees, onnistutaan yhdessä :) . ajattelin että olen yhden viikon kaalikeittokuurilla niin siit sit hyvä lähtee laihduttaan kun nesteitä lähtenyt.. muuten en diettejä suosi mutta nyt, se nopeuttais vähän alkuun pääsemistä:). jos 60kg haluan niin sinne -20kgmatkaa, hu hu :ashamed:
 
peppi
Alkuperäinen kirjoittaja pojat03ja08:
joskos vihdoinkin näistä kiloista sitten pääsis.

Elikkä pituutta 175 ja painoa hurjat 86 (hyi että...) emmä mikään langan laiha tahtoiskaa olla, mutta jos ton mahan sais pois ja reidet.... :( miten ihminen päästääkään itsensä tähän jamaan... diettejä miljoonia takana, mutta motivaatio hukkuu aina jonnekkin...

nyt ajattelin koittaa kiloklubii... onkos teillä kokemuksia siitä? Jos nyt eka alkuun sais -10 ja sitten lisää... toiset, tai ainakin 5... tai no 6 ni ois sit tasa lukema vaa'alla :LOL:

mutta tsemppii kaikille koitokseen ja koitetaan tsemppaa kamalasti toisiamme...

Jahas,pitäiköhän minunkin liittyä joukkoon,me ollaan just samoissa mitoissa =) Ja tavoitteet samat. Jospa sitä porukassa taas innostuis.Mulla auttais varmaan asiaa kun jätän herkut ja napostelun.Kahden lapsen kans tulee aina vaan syötyä sitä mitä ehtii silloin ku ehtii...Mulla lapset 3v ja 1v.Koitan päästä kertoilemaan aina välillä miten homma etenee.Huomenna alkaa uusi aika!Kotikonsteilla edetään täällä...
 

Yhteistyössä