Olisko teistä ihan ok et kaverinne hilluu bikineissä miehenne edessä?

  • Viestiketjun aloittaja ...JK...
  • Ensimmäinen viesti
mammamma
[QUOTE="Mirkku";30123083]se mies siinä samassa sen kaverin kimppuun käy, vaikka olisi kuinka bikineissä tai jopa alastomana. Luulen, että harvempi mies siinä bikinivieraalle lirkuttelemaan käy tms.[/QUOTE]

Entäpä jos alkaakin lirkuttelemaan? On niitä sellasiakin nähty :rolleyes:
 
no jaa
Parin tunnin miettimisen jälkeen lisäisin vielä, että olisi myös todella outoa jos miehen kaveri olisi meillä sisätiloissa speedoissaan tai vaikka äitini ja anoppini bikineissään.
 
Itse en osaa miettiä kysymystä miehen läsnäolon kannalta, vaan jäin muuten miettimään, olisiko ok, jos joku tulisi meille bikineissä. Oudolta se vaikuttaisi, koska ei ainakaan julkisilla paikoilla kai edes saa olla bikineissä rantoja yms lukuunottamatta - joten kyllä hänen ainakin pitäisi tulla meille vaatteet päällä? Jos sitten haluaisi olla bikineissä, niin kaipa se kävisi - mutta se tuntuu ajatuksena oudolta, koska ei kukaan tee niin.

Mutta kysymys on sinänsä vähän outo, että kyllähän kesällä on muutenkin aika niukkaa pukeutumista, joten miksi juuri bikinit olisivat jotenkin erityisen "seksikäs" asu. Paljastava ehkä, kun kaikkien selluliitit ja alkavat vatsamakkarat paljastuvat, kun normaalisti ne jäävät vaatteiden alle - eli moni voi olla paljon paremman näköinen niissä vaatteissa kuin bikineissä. Mutta vaikka joku nyt olisi maailman seksikkäin bikineissään, niin mihin se liittyy? Outo ajatus, että joku mies "ei saisi nähdä" sellaista ihmistä, koska mitä väliä, oikeasti??
 
Ihan piti jäädä miettimää, että olenko ny viime päivinä syyllistynyt tuohon kylässä bikineillä oloon.
En muista olenko kylässä asti ollut, mutta kyllä mä tuossa ystävän pihassa - ja mökilläkin oon bikinit päällä ollut. Ei oo kaverin miestä haitannut. Eikä kaveria
 

Yhteistyössä