Oliskohan arjen askareet helpompia, jos puolisona olisi nainen (lesbot)

Oli taas hiukan hankala päivä siivouksen ja ruuanlaiton osalta. Miten tuo mies ei yhtään osaa oma-aloitteisesti viedä astioitaan koneeseen tai pyyhkästä rätillä sotkunsa lattialta... :mad: Sitten vielä jos pyytää/vaatii niin tulee heti riitaa.

Niin tuli vaan mieleen, että onkohan lesbojen arkipäivä kuinka erilaista kuin meidän heteroiden. Ainakin kaikki mun naispuolisesti kaverit pitää kotinsa siisteinä ja laittaa erinomasta ruokaa. Ja kaikki tekee tätä aivan vapaaehtoisesti! Kuvittelisin että naisen kanssa saattas natsata paljon paremmin toi arjen askareiden jakaminen.
 
meitä on moneen junaan
En mä ainakaan vapaaehtoisesti pidä huushollia siistinä -vaan se on pakko kun ei sitä kukaan muukaan tee!
Mutta vastaus kysymykseesi: naisilla on usein se oma tietty tapa joka on ainoa oikea kuinka asiat tulee tehdä ja hoitaa, joten voi olla että siitä asiasta tulisi riitaa naisten kesken.
Ja hei tunnen kyllä myös miehiä (ei homoja) jotka pitävät kotona järjestyksen yllä esim. eräskin viivottimella suoristaa päiväpeiton.
 
"jep"
ei ainakaan jos ois mun puoliso. Tosin ite mietin, että oisko jossain vapaata superahkeraa lesboa. Voisin sen ottaa. Sekä mä että mieheni ollaan toooooooosi laiskoja kotihommissa.
 
En usko, että välttämättä olisi helpompaa.
Enemmän se on miusta ihmisestä ja luonteesta kyse.
Miun mies tekee paljon kotitöitä pyytämättä.
 

Yhteistyössä