Oliskohan mahdollista tehdä ihan pyöreä muumitalo?

Kun monesti noissa pipariblogeissa on tehty kaarevia kappaleita nostamalla kappaleet kuumina jonkin pyröeän päälle, oliskohan kenties mahdollista tehdä muumitalo kahdesta kaarevasta kappaleesta yhdistämällä?

Mulla olis paksua pahviputkea jonka voisin puolittaa muoteiksi. Katto on vaan ongelma sitten enää :)

muumitalon muotti löytyy kyllä mutta olen hukannut sen pohjan kaavan, miten ne asetellaan.
 
Tarviiko siihen kaavat jos teet taloa varten 2suorakaiteen muotoista jotka laitat sen putken päälle ja kattoa varten 2kolmion mallista jotka päästä tasaisia ja ne siihen suppilon päälle?
Emmä tiä, mä en oo ikinä tehny ku niitä kaupan valmiita taloja ja semmosenki viimeks monta vuotta sitten :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Tarviiko siihen kaavat jos teet taloa varten 2suorakaiteen muotoista jotka laitat sen putken päälle ja kattoa varten 2kolmion mallista jotka päästä tasaisia ja ne siihen suppilon päälle?
Emmä tiä, mä en oo ikinä tehny ku niitä kaupan valmiita taloja ja semmosenki viimeks monta vuotta sitten :D
Juu en mä siihen kaavoja tarvitse, pohdin vaan onko edes mahdollista, kun en ole sellaista netistä löytänyt. :D

Jos ei sitä netistä löydä, sitä ei ole olemassa/ei ole mahdollista :LOL:

Pitää varmaan ihan kokeilla vaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En usko, että taipuu kahdella tarpeeksi murentumatta.

Jotkut paistaa ne muotin päällä, siten se onnistuu paremmin, pitää vaan olla uuninkestävä sen muotin.
Näin siinä kyllä järjellä ajatellen käy... Täytyy ensi jouluksi tehdä metallista muotit.

 

Yhteistyössä