Oliskohan mukavaa olla kaunis?

Eikä mitenkään tavallisen kaunis vaan että kroppa olis täydellinen ja kasvot tietenkin. Pukeutuis aina todella upeasti ja käyttäis koruja ja muita koristuksia. Pitäiskö alkaa tavoittelemaan sellaista olotilaa :D
Oletteko koskaan miettineet tuntuisikohan se hyvältä vai meneekö niin ettei mikään riitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pointti on juuri se olotila. Koen olevani kaunis. Kauneusihanteiden mukaan en ehkä olekkaan kaunis.
Mutta voiko tuntea olevansa kaunis jos tietää ettei useimpien ihmisten mielestä ole? Miltä tuntuisi jos olisi, jos kääntäisi katseita joka paikassa mihin menee?? Mulla ainakin se nuoruuden kauneus jo kadonnut, nyt pitäis ottaa vähän silikonia sinne tänne ja leikkauksia :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pointti on juuri se olotila. Koen olevani kaunis. Kauneusihanteiden mukaan en ehkä olekkaan kaunis.
Mutta voiko tuntea olevansa kaunis jos tietää ettei useimpien ihmisten mielestä ole? Miltä tuntuisi jos olisi, jos kääntäisi katseita joka paikassa mihin menee?? Mulla ainakin se nuoruuden kauneus jo kadonnut, nyt pitäis ottaa vähän silikonia sinne tänne ja leikkauksia :whistle:
Uskon että voi. Hyvä itseluottamus kääntää ihmisten päitä. Ja ikä tekee meille kaikille tehtävänsä ja silti voi edelleen olla kaunis. Pitää itsestään huolta, pukeutua kauniisti jne. Olla ns. ikäisekseen hyvän näköinen. Jos tavoittelee sitä 16 kesäisen ulkomuotoa 40 kymppisenä näyttää enemmänkin pelleltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pointti on juuri se olotila. Koen olevani kaunis. Kauneusihanteiden mukaan en ehkä olekkaan kaunis.
Mutta voiko tuntea olevansa kaunis jos tietää ettei useimpien ihmisten mielestä ole? Miltä tuntuisi jos olisi, jos kääntäisi katseita joka paikassa mihin menee?? Mulla ainakin se nuoruuden kauneus jo kadonnut, nyt pitäis ottaa vähän silikonia sinne tänne ja leikkauksia :whistle:
Uskon että voi. Hyvä itseluottamus kääntää ihmisten päitä. Ja ikä tekee meille kaikille tehtävänsä ja silti voi edelleen olla kaunis. Pitää itsestään huolta, pukeutua kauniisti jne. Olla ns. ikäisekseen hyvän näköinen. Jos tavoittelee sitä 16 kesäisen ulkomuotoa 40 kymppisenä näyttää enemmänkin pelleltä.
Tuo on kyllä totta, tuli vaan mieleen että pitäiskö oikein alkaa tarkoituksella hakemaan sitä täydellistä vartaloa. Naamalle kun ei enää paljoa voi mitään tehdä. Niitä vaatteitakin vois ostaa vähän lisää ja hienompia. Jos ei luovuttaiskaan ihan vielä että ruma sitä on ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pointti on juuri se olotila. Koen olevani kaunis. Kauneusihanteiden mukaan en ehkä olekkaan kaunis.
Mutta voiko tuntea olevansa kaunis jos tietää ettei useimpien ihmisten mielestä ole? Miltä tuntuisi jos olisi, jos kääntäisi katseita joka paikassa mihin menee?? Mulla ainakin se nuoruuden kauneus jo kadonnut, nyt pitäis ottaa vähän silikonia sinne tänne ja leikkauksia :whistle:
Uskon että voi. Hyvä itseluottamus kääntää ihmisten päitä. Ja ikä tekee meille kaikille tehtävänsä ja silti voi edelleen olla kaunis. Pitää itsestään huolta, pukeutua kauniisti jne. Olla ns. ikäisekseen hyvän näköinen. Jos tavoittelee sitä 16 kesäisen ulkomuotoa 40 kymppisenä näyttää enemmänkin pelleltä.
Tuo on kyllä totta, tuli vaan mieleen että pitäiskö oikein alkaa tarkoituksella hakemaan sitä täydellistä vartaloa. Naamalle kun ei enää paljoa voi mitään tehdä. Niitä vaatteitakin vois ostaa vähän lisää ja hienompia. Jos ei luovuttaiskaan ihan vielä että ruma sitä on ;)
Niin riippuu tietysti mitä haet takaa sillä täydellisellä vartalolla. Täysin rasvatonta ja lihaksikasta vartaloako? Vai panostaisitko kenties vartalollesi hyvin istuviin vaatteisiin. Itse valitsen jälkimmäisen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin riippuu tietysti mitä haet takaa sillä täydellisellä vartalolla. Täysin rasvatonta ja lihaksikasta vartaloako? Vai panostaisitko kenties vartalollesi hyvin istuviin vaatteisiin. Itse valitsen jälkimmäisen :)
En edes haluais olla lihaksikas tai kovin hoikka, mutta sellaisen naisellisen vartalon, jos tuon vyötärön löytäisi ja takapuoleen saisi vähän täytettä, rinnoista puhumattakaan :whistle:
 
Kaikkiahan nyt ei voi ikinä miellyttää, mutta olishan se kivaa jos olisi sellainen klassinen kaunotar ja kroppa olisi tiukassa kunnossa.
Mä en taas usko sitä, että hyvällä itseluottamuksella päitä kääntäisit samalla tavalla kuin joku kaunotar. Toki se antaa ihmisestä hyvän vaikutelman mutta jos naama on kun navetan seinästä revitty ja kroppa kuin suomenhevosella niin ei ei ei ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin riippuu tietysti mitä haet takaa sillä täydellisellä vartalolla. Täysin rasvatonta ja lihaksikasta vartaloako? Vai panostaisitko kenties vartalollesi hyvin istuviin vaatteisiin. Itse valitsen jälkimmäisen :)
En edes haluais olla lihaksikas tai kovin hoikka, mutta sellaisen naisellisen vartalon, jos tuon vyötärön löytäisi ja takapuoleen saisi vähän täytettä, rinnoista puhumattakaan :whistle:
Oikeanlaisilla vaatteilla tekee ihmeitä. Mars kaupoille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Kaikkiahan nyt ei voi ikinä miellyttää, mutta olishan se kivaa jos olisi sellainen klassinen kaunotar ja kroppa olisi tiukassa kunnossa.
Mä en taas usko sitä, että hyvällä itseluottamuksella päitä kääntäisit samalla tavalla kuin joku kaunotar. Toki se antaa ihmisestä hyvän vaikutelman mutta jos naama on kun navetan seinästä revitty ja kroppa kuin suomenhevosella niin ei ei ei ei.
:LOL: Naama on aika lähellä tuota että ei taida olla toiveitakaan siitä päiden kääntymisestä. Mutta jos edes takapuolta saisi näyttää :D
 
malli
On mukavaa olla kaunis..mutta on siitä ihmetyksekseni koitunut ongelmia parisuuhteeseen, sillä mieheni ei koe olevansa minun tasollani ja se saa hänet tuntemaan olonsa pahaksi, vaikka itse olen sitä mieltä että sisin merkkaa eniten, kauneus on iän myötä katoavaista, sisin ei.
 
dfdf
Nuorempana täytin nuo kriteerit ja olihan se ihan kivaa saada ihailua osakseen. Totta on, että kaunis ihminen saa paljon anteeksi ja elämä on monin tavoin helpompaa. Minulle kauneus toi myös itsevarmuuden.

Nyt lasten, vanhenemisen ja säännöllisen treeamisen lopettamisen myötä olen laskeutunut taviskastiin ja muuttunut huomaamattomaksi. Ihan mukavaa se elämä näinkin on. Ei minulle enää ole mitään hinkua huomion keskipisteeksi.
 
vieras
Pakko huomauttaa, että ei pelkkä kaunis ulkokuori käännä päitä, eli kyllä ihmisellä pitää olla sen kauniin näön lisäksi sitä tiettyä sisäistä hehkua ja itseensä tyytyväisyyttä. Joskus näkee hyvin kiiltokuvan kauniin ihmisen, mutta ilme nyrpeä ja olemus luotaantyöntävä niin ei silloin päät kovastikkaan käänny :)
 
Noh omasta mielestäni en nyt ihan niin kaunis ole, mutta itsetuntoa löytyy ja kroppakin kahden lapsen synnyttäneelle unelma...niin ei valittamista :) Näytän 10v nuoremmalta ja on kiusallista kun alaikäiset kundit yrittää iskeä :)vaikka kivaahan se on !!
 

Yhteistyössä