Oliskohan se kivaa, jos voisi huoletta syödä mitä vaan

"hmm"
mä taas voin syödä ihan mitä vaan,enkä liho millään!mutta liikun kyllä todella paljon..rukaa syön ihan kunnolla ja suklaata sipsiä kakkuja ym.mutta sen tasan 55kg painan AINA.ois kiva saada pari kiloa lisää...
 
"Vieras"
[QUOTE="...";26334866]mäkin voin syödä ihan mitä vaan, niin paljon kun haluan ja ihan milloin vaan, eikä mun tartte edes liikkua ollenkaan, ja silti pysyn hoikkana (163/51)[/QUOTE]

Sama juttu, kunnes täytin 36.
 
123333
olen myös semmoinen että voin syödä mitä vaan eikä näy missään! ja olen 50 kiloinen (155cm) eli hoikka mutten liian laiha eli muotojakin on :D ja lapsen saannin jälkeen vieläkin sama =) kyllä siihen geenitkin vaikuttaa, isäni on samanlainen, syö oikein kunnon miehen annoksia ja on hoikka.. ja aineenvaihduntakin vaikuttaa, se on mulla todella nopeaa.. on se niin väärin mutta itsekin kaipaisin pari kiloa lisää esim käsiin.. se on vaan ärsyttävää kun ihmiset luulee että jos on hoikka niin ei ikinä muka syö mitään mutta minäkin syön päivittäin herkkuja, 2-3 lämmintä ateriaa ja noin 3 kunnon välipalaa eli syön kyllä määrällisesti enemmän kuin uskoisi kokoni perusteella ettei se tarkoita että isokokoiset vaan syö eikä muuta tee, ja laihat syö porkkanan päivässä.. näkyisihän se muutenkin jos ei syö oikein, esim hiukset ja iho voi silloin huonosti jne, koska itse ainakin syön paljon ja monipuolisesti, en harrasta mitään tai juurikaan liiku ja silti olen hoikka geenien ja aineenvaihdunnan takia =)
 
123333
Uskon kyllä siihen että kun aineenvaihdentuna vanhempana hidastuu niin sama peli ei enää vetele eli pitää olla tarkkana :D tosin isälläni näin ei ole käynyt vaikka ikää on 60v.. mutta naisilla voi olla eri juttu mm. useamman lapsen saannin jälkeen,.
 

Yhteistyössä