olkapää on tulessa ja teinit möykkäävat ulkona. mikäs teitä muita valvottaa?

  • Viestiketjun aloittaja SyysYön Sade
  • Ensimmäinen viesti
SyysYön Sade
heti ma pitää yrittää saada kortisonipiikkiä, hitonmoinen tulehdus riehuu olkavarressa :(
muutenkin vaikeaa löytää hyvä asento nukkua, eikä tilannetta todellakaan helpota lauma siideripäisiä teinejä jotka ovat pesiytyneet popittamaan autoon melkein ikkunamme alle..! :headwall: lohdullista sentään on, että taapero nukkuu sikeästi eikä tiedä maailmanmenosta tuon taivaallista..
 
"iloinen"
Minä en vain malta mennä nukkumaan ihan vielä. Ensi viikko on lomaa ja lapset nukkuu jo. Nyt istun vähän aikaa ja nautin omasta olostani, ja tietysti muista iltavirkuista:)
 
Mä olen liian väsynyt, että jaksaisin lähteä nukkumaan :kieh:

Ja jotenkin unohduin rypemään kurjassa fiiliksessä, kun tänään osui töissä ihan "omalle kohdalle" aikalailla eläinrääkkäyksen merkit täyttävä tapaus... Miten kukaan kykenee sellaiseen?
 
"august"
Mä olen liian väsynyt, että jaksaisin lähteä nukkumaan :kieh:

Ja jotenkin unohduin rypemään kurjassa fiiliksessä, kun tänään osui töissä ihan "omalle kohdalle" aikalailla eläinrääkkäyksen merkit täyttävä tapaus... Miten kukaan kykenee sellaiseen?
Ärsyttävää, inhottavaa, sairasta..sanat eivät riitä kertomaan, itse lemmikkejä omistavana en ymmärrä, en mitenkään päin...kuinka sairaita ihmiset ovat niin julmia että tekevät viattomille niin...
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;21909660:
meidän vainukoira lähti lenkittämään itseään ja pitää oottaa että tulee takas.
Eikö sillä ole kotiavainta?

Meillä oli joskus hurtta, joka soitti ovikelloa halutessaan sisälle. Arvaapa, miltä valkoinen rappaus näytti?
 
harakanhattu harmaana
Ystävättären luona oli tyttöjen saunailta. Juuri tultiin sieltä kotiin. Likka nukkuu, samaten koirat. Mies menee poikain kanssa yössä. Mä nautin pysähtyneestä tunnelmasta, hiljaisuudesta ja rauhasta. Pitäisi mennä jo itsekin maate, muttei malta.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;21909721:
Ei, mutta olen varma että se istuisi aamuun asti tuijottaen oven kahvaa herkeämättä. Toinen kissa kiipeää palotikkaita parvekkeelle mun sängyn viereen rääkymään surkeana.
;) Siinähän pysyisi tallessa.

*arpoo mihin menisi nukkumaan...*
 

Yhteistyössä