Olkoon missiehdokkaat palikoita...

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
ööh
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Urpilaisen olisin tunnistanut. Noita muita olisin veikannut joiksikin Salkkareiden hemmoiksi.
näin juuri...salkkareiden hahmot kyllä tunnistetaan. No tämä kertoo palstalaisten ja missien tynnyrissä elämisestä
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Urpilaisen olisin tunnistanut. Noita muita olisin veikannut joiksikin Salkkareiden hemmoiksi.
näin juuri...salkkareiden hahmot kyllä tunnistetaan. No tämä kertoo palstalaisten ja missien tynnyrissä elämisestä
Mä en kyllä niitä tunnistais :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Urpilaisen olisin tunnistanut. Noita muita olisin veikannut joiksikin Salkkareiden hemmoiksi.
näin juuri...salkkareiden hahmot kyllä tunnistetaan. No tämä kertoo palstalaisten ja missien tynnyrissä elämisestä
Niih. Olisin veikannut, en ole asunut Suomessa 8 vuoteen. Mutta jos olisi jotain pitänyt veikata.

Toki nyt tiedän, että kyseessä on Tapani Kansa ja joku never-heard mäkihyppääjä, jonka tunteminen toki kuuluu yleissvistykseen. :xmas:

 
kyllä mä noi kaikki tunnistin heti, vaikken mikään järjenjättiläinen olekaan :D missä on nykymissien yleistietämys? eiks siitä joku kohu ollut kun se nykyinen missi-satu veikkas et suomi itsenäistyi 1952 sun muuta vastaavaa? en siis todella kovin yleistietoinen ole minäkään, mut kai jotain rajaa pitäs olla :whistle:
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
kyllä mä noi kaikki tunnistin heti, vaikken mikään järjenjättiläinen olekaan :D missä on nykymissien yleistietämys? eiks siitä joku kohu ollut kun se nykyinen missi-satu veikkas et suomi itsenäistyi 1952 sun muuta vastaavaa? en siis todella kovin yleistietoinen ole minäkään, mut kai jotain rajaa pitäs olla :whistle:
samaa mieltä. nuorison yleistietämyksen taso on jo pelottavan alhaalla..
 
papukaijan ruokottomat puheet
Sekä Tapani Kansa että Jutta Urpilainen oudon näköisiä noissa kuvissa! En ehkä olisi tunnistanut kumpaakaan, vaikka liikkuvasta kuvasta (esim. tv:stä ) tunnistan nuo molemmat! Harri Ollin naamaa en olisi tunnistanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Ja kehtaat sen vielä kaikille kuuluttaa? Ou jee :kieh: :kieh: :kieh:
Mun mielestä se näyttää ihan oudolta tossa kuvassa kun on noin meikattuna... :whistle:
Ja tuo kuva ei oo ollut kuin noin miljoonassa paikkaa esillä, kun niistä sen verkkosukista kohuttiin. Kannattais ehkä vähän seurata, mistä puhutaan :whistle:
 

Yhteistyössä