OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

Johanne
Oulusta muutettiin Kempeleeseen kuun alussa. Tälä hetkellä käyn osa-aikatyössä pari iltaa viikossa, muuten lomailen pojan kanssa kotona. Elokuussa alkaa taas koulu ja sitten opiskelen ja teen töitäkin enemmän. Mies on päivät töissä, joten onhan tuo välillä vähän yksinäistä :(
 
Me ollaan oulusta, kuivasjärvelle muutetaan kuun lopussa :wave: Kahvittelu ja ulkoilu seuraa olis kiva sieltä suunnalta saada =) Poika on 2- vuotta, minä 25 ja mies 27, toisen lapsen laskettu aika on huhtikuussa- 07 :heart:

Laita yv:tä jos kiinnostaa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 21:17 Ansku81 kirjoitti:
Täällä 25.vee äipää ja poitsu 1v1kk.Pyhäsalmessa asustellaan ja uusia kamuja kaivataan.laitan s.postiosoitteen jos joku kiinnostui ja haluaa kirjoitella.
No mutta olihan täällä ns.tuttujakin...eli samalta paikkakunnalta.Mulla lapsi 2 v ja 2kk ja miehellä exän kanssa pari vanhempaa eli vaikka ikää vähän niin koettu on...:)
 
Harakrankka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2006 klo 18:23 Liinuska kirjoitti:
Täällä kahden tytön (11/03 ja 1/06) äippä Pyhäsalmesta :wave:
Ois kiva saada vähä juttu kaveria ja lapsille seuraa.
Tarkoitatko pyhistä mikä on siin kärsämäen vieres? tyhmä kysymys mutta kun välillä se on pyhäjärvenakin ollu...

Oon joskus asunu siellä!
 
Harakrankka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 19:46 Ansku81 kirjoitti:
Harankrankka(sori jos nimi meni väärin).Pyhäsalmi on paikka Kärsämäen vieressä,etelään päin.Minäkin asun siellä.
Niin ajattelinki. Eihän Pyhäsalmia kovin montaa oo 08-alueella ;)
 

Yhteistyössä