oma vapaa-aika

tämä viikonloppu meni ihan elokuvia kattellessa ja kotia siivoillessa... yleensä kaikkee sitä mitä ei muulloin pysty/kerkiä, ja tietenkin tuolla "ulkomaailmassa" kodin ulkopuolella liikkumista vapaa viikonloppuina, kavereillä käyntiä, usein sit kuskina harvemmin ite ottamassa mut joskus sitäkin..
mikä olis ihanampi viikonloppu kun joku vastakkaisen sukupuolen edustaja jonka kanssa sais olla vain kahdestaan...

 
aikas uus yh
Teen lempiruokaani, rentoudun, nautin yksinolosta.
Viime kerralla kävin elokuvissa, joskus ravintolassa..
Yleensäkin pidän itsestäni huolta ja hemmottelen itseäni, sitten on voimia taas lapsen kanssa seuraava kaksiviikkoinen ennen seuraavaa lepoviikonloppua.
Minulla on ihanne tilanne että tapaamisajat on säännölliset ja niitä noudatetaan.
Toivon voimia niille joilla näin ei ole, välillä itsekin koen väsyneeni näinkin.
Yksi lapsi ja olen töissä :wave:
 
Ei ole ollut vapaaviikonloppua moneen vuoteen... Jos saisin, hemmottelisin jotenkin itseäni. Kävisin vaikka kylpylässä uimassa ja lukisin hyvää kirjaa illalla kaikessa rauhassa, kuuntelisin musiikkia ja olisin vaan rennosti. Nauttisin myös hiljaisuudesta ja tekisin yksinäni pitkän, rauhallisen kävelylenkin! =)
 
leah79
Luin nuo edelliset vastaukset ja ne kuulosti aika paljon samoilta kuin minun toiveet ja suunnitelmat aina vapaata viikonloppua odotellessa. Mutta tässä se taas viikonloppu pyörähti, eikä olo ole rentoutunut. Yleensä se käy niin, että kaikki hommat joita ei muuten jouda tekemään, kasaantuu näille "vapaille viikonlopuille". Minulla on 3 lasta, olen yksinhuoltaja ja opiskelen. Jos minä haluan hemmotella itseäni, menen illalla nukkumaan........
Jos jostain löytyy joku toinen yhtä ärsyttävässä elämäntilanteessa oleva, ole kiltti ja laita meiliä :heart: isoj@hotmail.com
 
Minullakin oli "vapaa viikonloppu" eli la n.17-su aamuun n. 9.30....siinähän se meni siivotessa ja opiskellessa ja n. kymmeneltä menin nukkumaan. Aamulla istuin vielä kahvikuppi kädessä kun isä toi lapset...olivat kuulemma ruvenneet hyppimään seinille (isällä pieni yksiö) ja hän ei sitten jaksanut ulkoillakaan lasten kanssa vaikka sää oli mitä mainioin...
eli ei meillä ainakaan pidetä kiinni säännöllisistä ajoista, mutta toisaalta, kyllä isä tulee apuun kun minä pyydän...ihan muutenkin kun on sovittu....silti tuntuu, että itse olen usein altavastaajana...
Muuten minä haluaisin oikeastaan vain olla ja saunoa, olla YKSIN kotona.Nauttia rauhassaolosta.Ainakaan en haluaisi käydä baareissa...enkä kaipaa vastakkaisen sp:n seuraa...tai siis seuraa ylipäätänsä.
 
eipä oo ollut sellaisia vp viikonloppuja koskaan...mutta lapset on niin isoja jo ,et jos sellanen nyt olisi yllättäen,niin samoin se menis ko muutkin viikonloput.tietty jos olis joku vastakkaisen sukupulen edustaja kaverina,niin se voisi olla mukava piristys viikonloppuihin... ;)
 
Vapaa viikonloppuina yleensä vaan rentoudun. Vietän hetkiä ihan yksin ja yhdessä rakkaani kanssa...Mutta siivoomaan en erehdy :whistle: Sen yleensä teen vapaa päivänä lasten kanssa yhdessä...tai niin yhdessä kun sen voi viisi ja kolme- vuotiaiden poikien kanssa tehdä :D
 

Yhteistyössä