Omakotitalossa asuvat koiranomistajat, leikkivätkö lapsenne samalla alueella missä koiranne ulkoilee eli

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"jepu"
Noh, meillä jos koirat kakkaa näkyville, niin siivoan välittömästi. Tosin kesällä eivät pihaan tee tarpeitaan juurikaan. Ja kyllä meillä lapsi leikkii samassa pihassa elukoiden kanssa.
 
Khyl!
[QUOTE="jepu";26345202]Noh, meillä jos koirat kakkaa näkyville, niin siivoan välittömästi. Tosin kesällä eivät pihaan tee tarpeitaan juurikaan. Ja kyllä meillä lapsi leikkii samassa pihassa elukoiden kanssa.[/QUOTE]

Näin meilläkin!
 
mikä ettei
Meillä ei koirat tee tarpeitaan omalle pihalle, eli ei leiki!
Niin, onhan se paljon fiksumpaa antaa koiransa tehdä tarpeensa muiden pihoille. Nimimerkillä siivoan pihaltani ennen kaikkea toisten koirien kakkoja.

Aloitukseen: kyllä, koira ja lapset leikkivät samoilla alueilla. Siivoamme koiramme (ja useamman kerran viikossa myös ohikulkevien koirien) jätökset, jotta lapset eivät vahingossa astu niihin tai muuten sotke itseään niihin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26345201]Siellä samassa kaikki sekaisin, niin koirat kuin lapsetkin. Näin kesällä saattavat lapsetkin pissata tonne pihalle, jos pissahätä iskee kesken ulkoilun.[/QUOTE]

Näin meilläkin!
 
jooei
Alkuperäinen kirjoittaja mikä ettei;26345260:
Niin, onhan se paljon fiksumpaa antaa koiransa tehdä tarpeensa muiden pihoille. Nimimerkillä siivoan pihaltani ennen kaikkea toisten koirien kakkoja.

Aloitukseen: kyllä, koira ja lapset leikkivät samoilla alueilla. Siivoamme koiramme (ja useamman kerran viikossa myös ohikulkevien koirien) jätökset, jotta lapset eivät vahingossa astu niihin tai muuten sotke itseään niihin.
Ei nuo kyllä muidenkaan pihaan tee, vaan metsään/ojaan, riippuen missä lenkkeillään.
 
hyi! En antaisi koirani ikinä kakata omalle pihalle missä lapset leikkii! Lasten leikki paikat erikseen ja koirien kakka paikat erikseen! Koirat ulkoilutetaan alueilla jossa se on sallittu ja sieltäkin jätökset siivotaan poies! En antaisi esimerkiksi koirani kakata lasten puistoonkaan, niin miksi omalle pihalle?!?
 
"hohhoijaa"
Mun koira kakkaa sinne missä naapurin lapset leikkii. Ja kissa myös.

Mut kun ne naapurin lapset leikkii meidän pihalla.

Levitin sinne just muurahaismyrkkyä. Kissa ja koira ei sitä syö, mutta ehkä se naapurin lapsi sitten syö...
 
Juu, leikkii ja oleilee ne.

Jätökset siivoan, tuo hunsvotti kyykkää kyllä toisinaan kaikesta huolimatta toisinaan pihalle.
Nostaa kunnon uroskoiran tavoin koipeaan ties ja minne....

Mutta meidän pihassa käy villit puput, lauma fasaaneita ruikkimassa, ahma vieraili toissatalvena, kettuja näkyy tämän tuosta, lepakoita (muuallakin kuin mun kellotapulissani), on sorsia tms.
Enhän mä voisi elukakin jätösten vuoksi laskea noita lapsukaisiani lainkaan ulos, jos mä parista kikkareesta ja pissoista alkaisin olla huolissani.

Pihalla ei syödä, kädet kuuluu pestä, eikä työnnetä jokaista papenoa minkä löytää suuhun, on se sitten kivi, kikkare tai käpy, ruuvi tai pajavasara. Joskus on vain pakko ummistaa silmänsä :D ei tätä muuten kestä....
 
Siellähän ne kakat ja pissat on. Kakat nyt on helppo ottaa kakkapoimurilla pois. Tietty kun nuo ovat uroksia molemmat, no pienempi ei vielä merkkaile, mut isompi merkkailee. Hyi.
Ei mulla ole viitseliäisyyttä opettaa niitä käymään vain tietyllä paikalla tarpeillaan. :ashamed:
 

Yhteistyössä