Omenahotelleista...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:04 Mellu kirjoitti:
me on oltu tampereella ja tykättiin kovasti..
todella hyvin äänieristetty ja hyvin sovittiin kolme aikuista sinne...
lastenkin kanssa voisin jopa pari yötä viettää sellaisessa...
Kiva kuulla, meillä nimittäin kaksi lasta ja helsinkiin oltais ajateltu reissu tehä nimenomaan kaks yötä. Miten esim. onko siellä siivoushenkilökuntaa, vai laitetaanko lakanat itse? Oliko "outoa", kun ei ollut henkilökuntaa?? :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:09 kiinnostunut kirjoitti:
miten se homma sitten toimii kun siellä ei ole henkilökuntaa, eli miten saa huoneen avaimet jne.
Ovikoodilla. Googleta omenahotelli ni sieltä näät miten toimii, sika halpa ainakin muihin verrattuna =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:08 Emilia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:04 Mellu kirjoitti:
me on oltu tampereella ja tykättiin kovasti..
todella hyvin äänieristetty ja hyvin sovittiin kolme aikuista sinne...
lastenkin kanssa voisin jopa pari yötä viettää sellaisessa...
Kiva kuulla, meillä nimittäin kaksi lasta ja helsinkiin oltais ajateltu reissu tehä nimenomaan kaks yötä. Miten esim. onko siellä siivoushenkilökuntaa, vai laitetaanko lakanat itse? Oliko "outoa", kun ei ollut henkilökuntaa?? :)
joo siis siivoatte sen ku lähdette ja petivaatteet piti laittaa itsellä ja irrottaa myös...siivooja vaan napsaa aina roskikset ja likaset petivaatteet matkaan..
 
Oltiin viime kesänä Tampereella ja meitä oli 3 aikuista ja kaks lasta (5v ja 2v). Hyvin toimi. Ovikoodilla vaan sisään ja lakanoita vissiin piti ite laittaa, ainakin osa.
Vähän oli jännä olo, kun koodilla pääsi huoneen ovestakin sisään, niin tuli vaan mieleen, et jos joku vaan kokeilis huvikseen ja pääsiski meidän huoneeseen, mut yöllä oli kaks turvaketjua päällä ovessa. Ja vartijathan saa paikalle äkkiä, jos jotakin häiriötä tulee. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:13 Mellu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:08 Emilia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:04 Mellu kirjoitti:
me on oltu tampereella ja tykättiin kovasti..
todella hyvin äänieristetty ja hyvin sovittiin kolme aikuista sinne...
lastenkin kanssa voisin jopa pari yötä viettää sellaisessa...
Kiva kuulla, meillä nimittäin kaksi lasta ja helsinkiin oltais ajateltu reissu tehä nimenomaan kaks yötä. Miten esim. onko siellä siivoushenkilökuntaa, vai laitetaanko lakanat itse? Oliko "outoa", kun ei ollut henkilökuntaa?? :)
joo siis siivoatte sen ku lähdette ja petivaatteet piti laittaa itsellä ja irrottaa myös...siivooja vaan napsaa aina roskikset ja likaset petivaatteet matkaan..
Eipä sitä mun mielestä tarvinnu puunaamaan alkaa, vaan suurinpiirtein kuntoon laittaa ja siivooja kävi sit sen seuraaville siivoamassa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:16 vieras kirjoitti:
Oltiin viime kesänä Tampereella ja meitä oli 3 aikuista ja kaks lasta (5v ja 2v). Hyvin toimi. Ovikoodilla vaan sisään ja lakanoita vissiin piti ite laittaa, ainakin osa.
Vähän oli jännä olo, kun koodilla pääsi huoneen ovestakin sisään, niin tuli vaan mieleen, et jos joku vaan kokeilis huvikseen ja pääsiski meidän huoneeseen, mut yöllä oli kaks turvaketjua päällä ovessa. Ja vartijathan saa paikalle äkkiä, jos jotakin häiriötä tulee. =)
niin tietysti koodilla huoneeseenkin :headwall: hyvä minä :)
mäkin mietin tota turvallisuutta, mut mainostavat itse ainakin suomen turvallisimpana hotellina....mulla heti kävi mielessä, et meidän "naapuriin" tulee joku bilejengi ja kauhee möykkä kuuluu ni mitäs sitä sitten tekee, kun ei oo henkilökuntaa :whistle: , mut onhan siel se help desk ja apu aika lähellä...
 
me oltiin yö turussa,siisti ja hieno huone,lakanat oli valmiina sängyssä..ainut haitta oli että joku koputteli meidän ovea parin tunnin ajan yöllä 02.30->...vartijaa ei ehditty kutsua kun loppui sitten...mut olipa aika ikävää...
 
me oltiin yö turussa,siisti ja hieno huone,lakanat oli valmiina sängyssä..ainut haitta oli että joku koputteli meidän ovea parin tunnin ajan yöllä 02.30->...vartijaa ei ehditty kutsua kun loppui sitten...mut olipa aika ikävää...
 

Yhteistyössä