Omistatko Moccamasterin?

Omistatko Moccamasterin?

  • Kyllä

    Ääniä: 21 70,0%
  • En

    Ääniä: 10 33,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    30
niimmutta
En minä mikään truu kahvinystävä olekaan. Tippalukko ärsyttää sen takia, että kun odottaa että kahvi on todellakin jo tippunut, tärisyttelee vielä sitä suodatinpussin tellinkiä, että tulis viimeisetkin tipat, niin sitten kun otat pannun, niin eiköhän vieläkin änge tippoja ja ne palaa siihen levyyn! Ja ei mitään väliä, onko tippalukko auki vai kiinni, koska se on niin susi, ettei toimi! Se vika siinä myös on, että kun se ei toimi, niin joskus auki-asennossakaan se ei päästä kahvia läpi, jos olet keittämässä täyttä pannullista, niin kahvit ja pöönät on pitkin pöytiä ja kahvi juomakelvotonta!
 
"vvieras"
On meillä. Mies osti 2005 keittimen. Toimii edelleen. Minä haluaisin sen vihreän Moccamasterin, mutta kun tuo toimii vielä, niin en ole voinut ostaa uutta :D minä en ole mikään kahvihifistelijä, riittää, että kahvi on kuumaa, vahvaa ja siinä on kofeiinia...
 
meiltä löytyy.
opiskeluaikoina oli normikeittimiä ja niistä pimahteli vastukset aika nopeasti. moccamasterin ostin jossain vaiheessa ja toimi hyvin useamman vuoden, kunnes remontin yhteydessä tuli sähkömiehen sössimisten takia virtapiikki ja kaikki seinässä olleet kodinkoneet meni rikki. ostin uuden moccamasterin ja tuolla ollaan keitelty nyt jo viisi vuotta. puhdistan kalkit parin kuukauden välein ja hyvät kahveet tulee.
 
[QUOTE="vvieras";29441522]On meillä. Mies osti 2005 keittimen. Toimii edelleen. Minä haluaisin sen vihreän Moccamasterin, mutta kun tuo toimii vielä, niin en ole voinut ostaa uutta :D minä en ole mikään kahvihifistelijä, riittää, että kahvi on kuumaa, vahvaa ja siinä on kofeiinia...[/QUOTE]

Tee se itse: Spraymaali
 

Yhteistyössä