Omituinen mahatauti

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Viime yönä alkoi 1,5v oksentaa. Joskus viiden aikoihin aamulla oksensi viimesen kerran. Nukahti ja kun heräs oli valtava nälkä. Söi hyvin ja kaikki pysyi sisällä. Myös päivän syönyt normaalisti ja kaikki pysynyt sisällä, paitsi yksi suklaakeksi minkä söi kun isolla veljellä synttärit (ei siis saanut muuta herkkua kuin tuon).
Nyt sitte taas oksensi kunnolla. Et saa nähdä millanen yö edessä.
Onko jollain muulla ollu vastaavaa?
 
juu
Meillä oli jokunen päivä sitten mies oksennustaudissa, ripulissa ja kuumeessa. Samaan aikaan lapsemme 9kk oksensi muutaman kerran kunnolla. Mutta ei ripuloinut tai sen enempiä oksennellu ja kuumettakaan nostanut. Nyt sitten minä samalla lailla kipeänä kuin mies... Katsotaan tarttuuko se nyt sitten kunnolla tuohon lapsoseenkin =/
 
nekki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viime yönä alkoi 1,5v oksentaa. Joskus viiden aikoihin aamulla oksensi viimesen kerran. Nukahti ja kun heräs oli valtava nälkä. Söi hyvin ja kaikki pysyi sisällä. Myös päivän syönyt normaalisti ja kaikki pysynyt sisällä, paitsi yksi suklaakeksi minkä söi kun isolla veljellä synttärit (ei siis saanut muuta herkkua kuin tuon).
Nyt sitte taas oksensi kunnolla. Et saa nähdä millanen yö edessä.
Onko jollain muulla ollu vastaavaa?
Aikoinaan kun lapsella oli noron aiheuttama tauti, niin sekä neuvolasta että lääkäriltä sain neuvon ettei vuorokauteen saa antaa ruokaa, ainoastaan nesteitä. Lapsi oli kovin nälissään, mutta minulle sanottiin että jos antaa ruokaa liian aikaisin sen vain pitkittää taudin kestoa.

 
Meillä vuoden ikäinen oksensi pe-la-yönä kaksi kertaa. Seuraavana päivänä söi normaalisti ja illalla taas oksensi juuri juomansa nesteen saman tien. Nyt aamulla oksensi ja ripuloi eikä ole koko päivänä edes ruokaa halunnut. Nyt on taas ihan normaali, mut katotaan.
 
minä
Meidän 3,5v oksensi keskiviikkoaamuna yhden kerran ja sitten vasta perjantaiaamuna uudestaan ja sen jälkeen alkoi ripuloimaan ja se jatkuu vielä.Tosin tänään oli jo vähän kiinteämpää kakkaa.
 

Yhteistyössä