Omituisia mielipiteitä/pinttymiä.

mitä häh
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä häh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meilläkin on näemmä haaveilu käytössä. Piti ihan käydä katsomassa :)
Mitä se tarkottaa, äääärrsyttäää ku ei hoksi
Haarukka veitsi lusikka. Ja jos lukee lyhenteet ääneen tulee niistä peräjälkeen sana "haaveilu". Aukesko?
Heh, aika osuva ilmaus! Enpä ollut kuullut aiemmin vaikka olen kokki..

 
kaapin ovia ei saa jättää auki, astiat täytyy olla tietyillä paikoillaan kaapissa,
vessapaperirulla tulee olla tietyllä tavoin, eli paperi laskeutuu ulospäin ei seinää myöten,
haaveilu ei ole käytössä meillä vaan järjestys on vei-haa-lu, matot ei saa olla vinossa, kuten ei myöskään mattojen hapsut :xmas:
 
Lyylikki harmaana
Astianpesukone täytetään AINA samalla tavalla. Kupit tulevat koneen ylähyllyn oikealle laidalle ja lasit vasemmalle. Niitä EI sekoiteta! Lautaset tulevat koneen vasemmalle laidalle, kattilat oikealle. Turha mainita, että lasit ja kupit ovat myös täsmälleen oikeassa järjestyksessä kaapissa, vihreitä ja läpinäkyviä laseja ei sekoitella, eikä tavallisia teemamukeja laiteta muumimukien kanssa sekaisin. Onneksi mieskin jakaa pakkomielteeni.

Seuraava on tietenkin kaikille selvää, mutta pikkulusikat tulevat kaikki samansuuntaisesti.

Anoppi yrittää olla kiltti ja avulias, joskus lapsia hoitaessaan on ladannut tiskikonetta tai ottanut puhtaat pois. Ja mun järjestykseni on sekoitettu, mun on pakko odottaa, että mummi lähtee, että pääsen järjestelemään koneen, kaapit ja lusikat uudelleen :D! Enkä oikeasti kehtaa sanoa pakkomielteestäni anopille, koska mun mielestä hänen ei tarvitse meillä kotitöitä tehdä, vaan seura lapsenlapsille riittää.

Wc-papru kuuluu laittaa niin, että paperi tulee ylhäältä. Vaatteet tule ripustaa narulle siten, että jokaisen perheenjäsenen vaatteet ovat yhdessä, ei tarvii kerätä jokaisen vaatteita ympäri naruja.

Pakkomielteet rulaa ;)...
 
äitikans
HAA-VEI-LU on jääny mullekin mieleen...
Ja kurkku alotetaan alapäästään- ei siitä mistä se on roikkunu kasvamassa.
Ja se järjestys, kun lakanoita ja pussilakanoita viikattan. Äiti opetti. Ja mä miehelle :) Sitä naurattaa joka kerta, kun on kuulemma niin älytöntä sen mielestä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
HAA-VEI-LU on jääny mullekin mieleen...
Ja kurkku alotetaan alapäästään- ei siitä mistä se on roikkunu kasvamassa.
Ja se järjestys, kun lakanoita ja pussilakanoita viikattan. Äiti opetti. Ja mä miehelle :) Sitä naurattaa joka kerta, kun on kuulemma niin älytöntä sen mielestä.
:O
Mistä tietää kummasta päästä kurkku on roikkunut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
kaapin ovia ei saa jättää auki, astiat täytyy olla tietyillä paikoillaan kaapissa,
vessapaperirulla tulee olla tietyllä tavoin, eli paperi laskeutuu ulospäin ei seinää myöten,
haaveilu ei ole käytössä meillä vaan järjestys on vei-haa-lu, matot ei saa olla vinossa, kuten ei myöskään mattojen hapsut :xmas:
No ei tietenkään! Eikä laatikoita. Kaappimörkö tulee. ;)
 
lu-vei-haa järjestys, sitä ei saa sotkea.
Lakanat täytyy sängyssä olla samanvärisiä, siis jos aluslakana sininen myös tyynyliinat ja pussilakana siniset.... ja jos pussilakanassa kuvioita vain toisellapuolella ni kuvio ¨puoli aina ylöspäin!! :)
Vessapaperi tulee ylhäältä (käännän myös kylässä jos väärinpäin
:ashamed: )
Ovi tarkistetaan monta kertaa ennen nukkumaan menoa samoin kahvinkeitin....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Hyi, miten banaanin voi avata tappipäästä? Mulla ei ole kynsiä, ja sinä tarvittais pitkät kynnet. Lisäksi banaani on usein tahmainen siitä päästä. Kynsien alle menee kökköä. :x

Sokeroidut munkit syön haarukalla samasta syystä, etteivät kädet tahmaannu.
Vitsi, olinko kirjoittajana mä! :D Ja kaikki muutkin leivonnaiset aina haarukalla/pikku lusikalla, ettei sitten ole kädet mömmössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten banaanin saa edes auki siitä väärästä päästä? Missä ei ole sitä pitkää häntää?
Niinpä!
tämän minäkin haluan tietää?! kertokaa nyt joku..
No oikeesta päästä se on ihan helppo. Leikkaa vaikka puoleen väliin veitsellä, jos et hampaita tohi käyttää.

Miks AINA kaikissa kuvissa on banaani auki sieltä päästä, eikä juuresta? :whistle: ;)
 
Meillä pitää kalut olla ehdottomasti haa-lu-vei järjestyksessä. Ihan kauheeta jos vaikka äiti meillä joskus tiskaa ja sekottaa ne... Vessapapru tietty niin että se tulee siitä päältä, ei seinän puolelta. Ja banaani pitää avata sieltä tappi päästä, apinat avaa sen toisesta päästä ja se on ainoa keino millä meidät voi niistä erottaa :D
 
vieras
haa-vei-lu täälläkin käytössä ja sanomattakin selvää että ne on kaikki oltava samoin päin siellä laatikossa.

Ja vessapaperin tulee tietenkin roikkua seinästä pois päin eikä seinää pitkin.

Sukat laitetaan pyykkitelineelle kuivumaan pareittain!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
haa-vei-lu täälläkin käytössä ja sanomattakin selvää että ne on kaikki oltava samoin päin siellä laatikossa.

Ja vessapaperin tulee tietenkin roikkua seinästä pois päin eikä seinää pitkin.

Sukat laitetaan pyykkitelineelle kuivumaan pareittain!
Ton sukkajutun unohdin ihan kokonaan! Pareittain juu, ja jos on parittomia, niin ne laitetaan sitten samaan kohtaan häpeemään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
ku kaupassa punnitaan hedelmiä jtka on pussissa, solmu laitetaan pussiin vasta punnituksen jälkeen, koska se solmu lisää pussin painoa :ashamed:
Ja lato niihin pusseihin ihan mitä tahansa, ne pitää laskea. Vaikka sillä lukumäärällä ei oo mitään virkaa, perunoitakin ostetaan sitten kun pussi on sopivan täynnä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
ku kaupassa punnitaan hedelmiä jtka on pussissa, solmu laitetaan pussiin vasta punnituksen jälkeen, koska se solmu lisää pussin painoa :ashamed:
Hahhahhahha :D Tätä me miehen kanssa aina nauretaan :D Joskus kun oli juttu, että joku papparainen tekee aina noin. Jos nyt yhtään ajattelet, niin varmaan tajuat, että eihän se paino voi yhtä äkkiä lisääntyä :D :D :D
 
- Mä en pysty avaamaan banaania mistään päästä. Ällöttää se mönjä! :LOL:

- Sukkia ja kalsareita ei saa laittaa kuivumaan pyykitelineelle muualle ku niihin siipiin - ja niissäkin on tietty järjestys, ja ukko laittaa ne aina väärin. Mä olen aina korjailemassa sen jälkiä, ja voi että se jaksaa siitä aina narista! :whistle:

- Peesailen Onnikeijua tossa pussihommelissa!

- vessapaperi pitää tulla seinästä pois, ei sieltä alta

- Korttien pitää olla lompakossa tietyssä järjestyksessä ja tietyin päin, tai mä meen aivan sekasin.

- Kaappien ovet pitää olla kiinni

- Kahvia kun teen, laitan poroja aina "kerta kiellon päälle" - jos se unohtuu niin voi voi |O

... siinä jotain, kunhaa keksin lisää niin laitan.
 

Yhteistyössä