Omituisinta, mitä olet nähnyt kyläillessäsi jonkun luona`?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos hei
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höm;22772533:
Moottorisahalla leikattu reikä lattiaan kun ei muuten jaksanu koiran paskoja siivota, niin lattiasta pala vaan pois. No töiden kautta tulee välillä nähtyä kaikkea muutakin karseeta
Mullakin sellainen työ, että ei pidä yllättyä yhtään mistään. Kerran nuohosin keittiön puuhellaa ja sniffailin samalla ihmispissan lemua. Oli siinä ihan vieressä, melkein nenäni alla sellainen likasanko, johon tämä asiakkaana ollut vaari oli käynyt tarpeillaan. :x
Ja tuo oli vain lievemmästä päästä. Pahimmat ovat olleet juoppojen/narkkarien/masentuneiden kerrostaloasunnot.
Onneksi työssäni näen myös paljon kauniita koteja. =)
 
"noh"
ruokailuhuoneessa vauvan hoitopöytä ja hoitopöydällä paskainen hoitoalusta... Ällötti juoda kahvia ja samalla katsella sitä paskaista alustaa... Olis nyt edes jollain sitä välillä pyyhkinyt...
 
"giia"
Joskus lapsena kävin yhden kaverin kotona ja siellä oli sen äidin verisiä siteitä pitkin lattioita, yök!! Muutoin oli siistiä, mutta jostain syystä nuo siteet lojuivat ympäriinsä.
 
ok
Kannabis kasvamassa vaatekomerossa lampun kanssa ja isolle seinälle lyijykynällä piirretty koko seinän "taideteos", kuvasi jotain laivoja ja sotaa vissiin.. ja vielä jääkaappi täynnä pakastepizzoja laatikossaan, huomautin että eikös nuo kuulu säilyttää pakastimessa niin ei sillä kuulemma ole väliä.. :(
 
påpå
[QUOTE="giia";22778144]Joskus lapsena kävin yhden kaverin kotona ja siellä oli sen äidin verisiä siteitä pitkin lattioita, yök!! Muutoin oli siistiä, mutta jostain syystä nuo siteet lojuivat ympäriinsä.[/QUOTE]

Minkä ihmeen takia nämä oli säästetty? Ei kykene ymmärtämään.
 
Nuorempana kävin ystäväni kanssa hänen sukulaisellaan ja siellä oli nähtävästi tapana keittää aina uutta kahvia vanhan päälle, myös puruja lisättiin vanhan päälle, kuin myös kahvipannussa olleen kylmän ja vanhan kahvin päälle sit keitettiin sitä uutta ja niin kauan että ja kun suodatinpussiin mahtui...
 
Nuorempana kävin ystäväni kanssa hänen sukulaisellaan ja siellä oli nähtävästi tapana keittää aina uutta kahvia vanhan päälle, myös puruja lisättiin vanhan päälle, kuin myös kahvipannussa olleen kylmän ja vanhan kahvin päälle sit keitettiin sitä uutta ja niin kauan että ja kun suodatinpussiin mahtui...
Minun anoppi harrastaa tuota. Myös käytettyjä teepusseja säilytellään uudelleen käyttöä varten.
 
"viima"
Sängyt ja vuodevaatteet ilman lakanoita, niin että tyynyissäkin näkyy rasvainen pään jälki.
Se, että koira sai käydä pissalla lattiakaivon päällä, kun ei viittitty ulos viedä.
tää on ällöä!!!! itse en pystyisi.

kaverillani on hieman tapumusta masentumiseen ja siellä pedit ilman lakanoita ja keittiö ihan törkeässä kunnossa. vessa myös. ei sentäs ihan paskaa mut ikivanhaa pölyä, roskia kasseittain, tiskivuoret yms.
 
Kakkamolekyylejä
Äitini säilyttää hammasharjaansa keittiön kaapissa ja pesee hampaat keittiössä, koska ei ilkeä säilyttämään niitä wc:ssä jossa kaikki käy "kakkalla".
 
"Sari"
Käytän pyykkipoikia vaikka on kuivausteline! Katsos etenkin alushousut eivät meinaa pysyä telineessä ilman pyyk.poikia ja jottei "unohdu" niin pienen mönkijän (meidän vaavi) tykkää heilutella pyykkitelinettä!!!!! Ilman pyyk.poikia olisi kaikki vaatteet aina lattialla ja tilaa ei ole riittävästi, että telinettä voisi siirrellä mielin määrin.....UUSI asunto on joo haussa =)
 
lestadiolainen
Alkuperäinen kirjoittaja olen nähnyt sen;22773533:
Aika monessa lestadiolais perheessä tehdään noin, olen käynyt monestikin kylässä eräässä perheessä ja niillä säästetään tuollain, se on ihan totta ja aivan kamala haju siellä veskissä.
Olen lesta ja käynyt sadoissa lestadiolaiskodeissa, enkä ole koskaan törmännyt moiseen!!
 
"mirus"
[QUOTE="vieras";22772599]Siivoustyönjohtajan koti on melkonen näky. Roskapusseja läjäpäin ovella oottamassa viejää. Niitä saattaa olla yli 10 kipaletta ja ne haisee... Lattiat tahroissa, keittiö ihan hirveässä kunnossa, vessasa en ole ilennyt koskaan käydäkään.

Siis ihminen on erittäin ammattitaitoinen siivousalan ammattilainen, hyvä työssään jne, mutta koti on ihan hirveässä kunnossa.[/QUOTE]

Suutarin lapsella ei ole kenkiä.. ; )
 
"Jepa"
Teininä olin menossa kaverille yökylään kun huomasin tyynyllä verta, luulin siis siihen asti et mulle oli laitettu puhtaat petivaatteet. Kaveri tuumas et joo, viimeviikolla oli mustilla kuoksut, käännä se vaan ympäri :x Lähti meikätyttö vauhdilla kotia päin.

Yks tuttu ei koskaan pese kahvinkeitintään tai sitä kestosuodatinta, enpä kyllä koskaan ole siellä kahvia juonutkaan.

Eräällä toisella perheellä on tapana juuri se että ei saa vessaa vetää jos on pikkuhätä, hyi kamala!


Yksillä on niin paskasta että siellä ei tosiaan voi ottaa kenkiä pois, jos ei halua mukaansa jotain tarttuvaa ja mahdollisesti tappavaa pöpöä. Siellä vilisee kaneja, kissoja ja mitä lie muuta pikkukasvustoa ympäriinsä sulassa sovussa. Ihme, etten ole siellä käynytkään kuin kerran.
 
.....
lapsena kävin luokkakaverillani kylässä ja se koti oli aivan kamala! järkytyin ihan. esim. käytävä oli täynnä haisevia roskapusseja, tiskipöydällä tiskit yltäpäältä homeessa ja lapsen sängyssä ei ollut patjoja, asuntovaunussa oli kuolleita oravia jne. siellä oli kaikki ihan rempallaan. surullista että lapsiperheessä oli sellaista.
 
"vieras"
Oikeastaan pahinta on ollut yhden kaverin aivan pelottavan kliinisen siisti kämppä, joka on kuin jostain huonekauluukkeen näyteikkunasta. Olkkarissa Vain hylly, sohva, matto televisio. Ei mitään kirjoja koristeita tauluja tms. Keittiössäkään ei ole ikinä mitään elämisen jälkeä missään kohdassa.
jopa piha omakotitalossa , vain ruohikko, ei yhtään puuta, kukkaa tms.
Helppo pitää siistinä, mutta mitä ne tekee siellä talossa ...
 
entäs nyt?
[QUOTE="vieras";22812801]Oikeastaan pahinta on ollut yhden kaverin aivan pelottavan kliinisen siisti kämppä, joka on kuin jostain huonekauluukkeen näyteikkunasta. Olkkarissa Vain hylly, sohva, matto televisio. Ei mitään kirjoja koristeita tauluja tms. Keittiössäkään ei ole ikinä mitään elämisen jälkeä missään kohdassa.
jopa piha omakotitalossa , vain ruohikko, ei yhtään puuta, kukkaa tms.
Helppo pitää siistinä, mutta mitä ne tekee siellä talossa ...[/QUOTE]

tää on hyvä... mulla on näköjään ongelma: jos on niin tyhjää ja organisoitua että on helppo siivota, niin en enää viihdy. Mitä tehdä?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja olen nähnyt sen;22773533:
Aika monessa lestadiolais perheessä tehdään noin, olen käynyt monestikin kylässä eräässä perheessä ja niillä säästetään tuollain, se on ihan totta ja aivan kamala haju siellä veskissä.
eläpäs yleistä, en ikinä ole moisesta säästöstä kuullutkaan enkä kiinnittänyt huomiota.
 
"kjh"
Alkuperäinen kirjoittaja gfnköjg;22773511:
Kummityttöni kotona on pienessä eteisessä joku vanha jääkaappi sekä ihan ruosteinen mankeli sekä noin 10 muovikassillista jotain epämääräistä tavaraa. Perheen äiti harrastaa kirpputoreilla käyntiä ja jotain ylimääräistä lähtee joskus mukaan. Tavarat olivat siinä jo viime vuoden jouluna, kun kysyin niin menee kyllä taas myymään niitä eteenpäin kunhan ehtii.
no olistä tän voinut mulle suoraankin sanoa, jos häiritsee. ei ole pakko meille tulla.
 
mouh
Joissakin kyläilypaikoissa on ollut niin karmea sotku ettei rajaa! Yhdessäkin kaksi isoa koiraa oli vapaana asunnossa sisällä,toisella ilmeisesti juoksu tms ja verta tiputti pitkin lattioita.Koko asunnossa haisi märälle koiralle; karmea haju :i
Lattia oli varmaan joskus ollut ihan kallis puulattia,nyt oli täynnä kynnenjälkiä ja suoranaisia kuopimisjälkiä.

Eräässä paikassa oli tyhjiä litran maitopurkkeja keräilty hylly täyteen.
 
"vieras"
Mun ekan poikakaverin koti oli suoraan siitä jenkkiohjelmasta hamstraajat. Joka paikka ihan täynnä tavaraa, siel kulki vaan "polkuja" :(
Ja nuorempien lasten huone tais olla jossain kohtaa pois käytöstäkin, juurikin kun sinne ei enää mahtunut sisään. Ja samaa sarjaa oli poikakaverin huone, autonosia ja likaisia vaatteita läjäpäin lattialla. Jos jotain sen lyhyen suhteentapasen aikana sain aikaseks, niin erotessamme siinä talossa oli yksi hyvin siisti huone :D
 

Yhteistyössä