On kai sitä tyhmempääki kysytty?

Eli lapsivesikysymys: millasta se on? Ihan vettäkö? Ja entä jos/kun se lorahtaa sohvalle tai sängylle, niin onko ko. huonekalu mennyttä, vai voiko sen pestä tai kuivata?

Pitääköhän joskus hamassa tulevaisuudessa istua jätesäkin sisällä :LOL: :LOL:
 
Se on semmosta väritöntä, jossa saattaa olla verta mukana. Tai sitten se on vihreää. Jos mulla ois vedet tullu sohvalle, niin ois ollut kyllä entinen sohva. Vihreetä ja mönjästä :x Vihreetä siinä tapauksessa, et vauva on siihen kakannut.
 
Juu kirkasta tuli täälläkin. Mä nukuin loppuajan ison pyyhkeen päällä - just in case. Mutta lorahteli (osittainen lapsivedenmeno) tosin ihan sitten wc:aan. Sairaalassa pistin sitten niitä niiden jumbositeitä, johon myös lorahteli. Eli voithan yöksi laitta vaikka yösiteenkin?
 
Joo tuo on metka asia, että mulla kun meni lapsivesi en ensin ajatellut sen sitä olevan... Kun elokuvissa sitä tulee aina litra kaupalla ja joka paikka on märkänä... Mulla kastui onnkesi vaan alkkarit ja sitten muutama side, kun olis sen laittanu.. Mutta ei tosiaankaan tullu kerta rysäyksellä koko määrä niin kuin elokuvissa :LOL:
 
mulla kännisty synnytys kotona rv36+3,heräsin ja mietin mielessäni et onko paikat löystyny jo niin paljon et tulee pissa sänkyyn :LOL: nousin ja kipitin vessan ja oikeesti sitä lapsi vettä kyllä tuli eikä meinannu...laitoin yösiteen ja se oli kahes sekunnis entinen...autoon vaan pyyhe alle ettei joka paikka oo märkä ja ihan väritöntä oli mulla tuo lapsivesi...
 
Mulla esikoisesta tuli vedet kotona sänkyyn...ja sitä tuli P-A-L-J-O-N!!!
5 minuuttia ennen kun kello olisi soinut heräsin "poksaukseen" ja sit ihmettelin kun jotain lämmintä alkoi valua pitkin alapäätä :LOL:
Aikani siinä makasin kun en uskaltanut liikkua, sänky aivan litimärkä. Nousu ja matkalla vessaan sitä vielä lorahteli aika paljon.
Sänky saatiin kuivattua hyvin, tai mies sai :kieh: Ei tosiaan piloille mennyt.
 
Olipa hyvä juttu, että täältä löytyi tällainenkin ketju. Juuri mietin, että onkohan tuo pikkuhousuihin lorahteleva neste lapsivettä vai pissaa. Edelleenkään en tosin tiedä, mutta pitää jutella asiasta huomenna neuvolassa.

Nyt siis rv 35+5 ja kohdunsuu sormelle auki ja kanavaa jäljellä 2 cm.
 
Vera-84
Vau,sullahan on jo pitkälle edennyt toi raskaus. Taitaa tulla se vauveli aikaisin sieltä. Mulla on kanava lyhentynyt 0, 5 cm...paikat kiinni, vaikka vauveli poraileekin alapäässä kovasti,hehe.
nyt rv 37+1
 

Yhteistyössä