On miulla taas suuret murheet

Seuraa turhaa avautumista

Mie tahtosin liittyä facebookiin. Ois vaan niin paljon helpompaa pitää yhteyttä kavereihin, joihin ei muuten tule pidettyä yhteyttä, varsinkin niihin, jotka asuu kauempana. Oon niin yksinäinen että ihan riipii. :'(
Mut en uskalla liittyä, kun pelkään mitä tuo mies sanoo. Sen mielestä facebook on s******sta ja sinne kuuluvat massan mukana tallustavia idiootteja. En kestä sitä paheksunnan määrää, mitä saan osakseni jos menen sinne liittymään. Olen kyllä täysin tietoinen facebookin tietoturvaongelmista ja niihin liittyvistä riskeistä, mutta miulla on ikävä miun kavereita enkä saa pidettyä niihin normaalikeinoin näköjään yhteyttä riittävästi.

Sitä paitsi ois paljon mielekkäämpää avautua jollekin kaverille kuin palstalle.
 
Mä voin kuvitella minkälaista on ettei uskalla tehdä edes tuollaista. Tsemppiä! Koita nyt liittyä siihen! Muista että oot vapaa tekee mitä vaan. Älä välitä miehestä ja sen sanomisista. :hug: Nimimerkillä. Samaa kokenut
 
Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka miettivät joka asiassa että mitä mieskin mahtaa sanoa.

Jos haluat Facebookiin, niin liityt sinne. Ei siitä välttis tarvitse miehelle mitään sanoa edes :)
Siulla onkin varmaan normaali mies, eikä torakan itsetunnolla varustettu neurootikko, joka kokee jopa miun päiväkirjan uhkana (koska kuulemma pelkää että kirjoitan sinne vaan miten paska tyyppi se on...)
 
"Joh"
Mä en olis tollasen miehen kanssa päivääkään :) Se on minun asia liitynkö johonkin vai en. Ei miehen. Olen aikuinen ihminen ja päätän ihan itse tuollaisista asioista.
 
Siulla onkin varmaan normaali mies, eikä torakan itsetunnolla varustettu neurootikko, joka kokee jopa miun päiväkirjan uhkana (koska kuulemma pelkää että kirjoitan sinne vaan miten paska tyyppi se on...)
No se on kyllä totta, että mä en eläisi päivääkään torakan itsetunnolla varustetun neurootikon kanssa, joka vainoharhaisuuksissaan kieltäisi multa jopa päiväkirjan.

Miksi sä elät?
 
Mä voin kuvitella minkälaista on ettei uskalla tehdä edes tuollaista. Tsemppiä! Koita nyt liittyä siihen! Muista että oot vapaa tekee mitä vaan. Älä välitä miehestä ja sen sanomisista. :hug: Nimimerkillä. Samaa kokenut
Kiitos. :hug: Kyllä mie tiedän, että miullon oikeus tehdä mitä tykkään, mut tiedän et siitä tulee tappelu, ja meillä on riidelty viime aikoina ihan riittävästi muutenkin. Ja vaikka nyt järjellä ajatellassa tiedän, että olen oikeassa, niin riidellessä alan aina kuvitella, että ehkä se mies on sittenkin oikeessa ja minä väärässä.
 
No se on kyllä totta, että mä en eläisi päivääkään torakan itsetunnolla varustetun neurootikon kanssa, joka vainoharhaisuuksissaan kieltäisi multa jopa päiväkirjan.

Miksi sä elät?
Koska oon toinen torakka ja oon kivasti onnistunut löytämään tieni suoraan äiskän komennosta tuon miehen komentoon. :ashamed: Eli suomeks sanottuna miulla ei ole mitään kokemusta siitä, mitä on olla täysin itsenäinen.

Mut joo, johonki parisuhdeterapiaan ollaan jo sovittu menevämme, miehellä on lähete psykiatriselle vetämässä ja mie yritän rämpiä tästä suosta johon oon itseni antanut huijata ja olla jämäkämpi. Tuo on kumminki eimmäkseen ihan hyvä mies.
 
paikkamaalattu nainen
No se on kyllä totta, että mä en eläisi päivääkään torakan itsetunnolla varustetun neurootikon kanssa, joka vainoharhaisuuksissaan kieltäisi multa jopa päiväkirjan.

Miksi sä elät?
Miä elän tämän ihmisen kanssa, koska kaikesta huolimatta rakastan häntä. Hän on hyvä isä lapsillemme, huolehtii kodista ja asunnosta, eläimistämme ja on ahkera. Lisäksi ei juo eikä polta eikä käy vieraissa. On luotettava. Meillä on ihana koti.

Jokaisessa meissä on omat vikamme, toisten viat tai puutteet saattavat olla hieman suurempia kuin toisten, mutta jotkut tietyt ominaisuudet saavat sen suuremmankin puutteen näyttämään hieman pienemmältä tai ainakin siedättävämmässä valossa.
 
"Inkivääri"
Koska oon toinen torakka ja oon kivasti onnistunut löytämään tieni suoraan äiskän komennosta tuon miehen komentoon. :ashamed: Eli suomeks sanottuna miulla ei ole mitään kokemusta siitä, mitä on olla täysin itsenäinen.

Mut joo, johonki parisuhdeterapiaan ollaan jo sovittu menevämme, miehellä on lähete psykiatriselle vetämässä ja mie yritän rämpiä tästä suosta johon oon itseni antanut huijata ja olla jämäkämpi. Tuo on kumminki eimmäkseen ihan hyvä mies.
Tuo kuulostaa hyvälle, että asia on tiedostettu ja sille ollaan tekemässä jotain. "Hoitamattomana" tuollainen neuroottisuus yhdistettynä olemattomaan itsetuntoon voi johtaa helposti siihen, että kaikilla on paha olla.
 

Yhteistyössä