On ne miehet ihmeellisiä :D

  • Viestiketjun aloittaja harmautunut
  • Ensimmäinen viesti
harmautunut
Voitteko kuvitella, minuun on ihastunut 38-vuotias mies ja minä olen 23 :) ?
Luulisi että miehestäkin tuntuisi, että meillä on liikaa ikäeroa. Eihän siinä mitään, ikä on vain numeroita minullekkin, mutta silti. Minulla on perhe ja miehellä ei. Silti se vain lähettelee viestejä jatkuvasti ja haluaisi tavata ja vaikka mitä.
 
Kikka-Kolmonen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämäkin tapaus on komea, saisi aivan varmasti seuraa muualtakin jos sitä vain tahtoisi. Mitä pirua se mulle chattailee koko ajan ?
Se hakee jännitystä elämäänsä. Et ole sille se ainoa, vaan se on yleisesti akkojen helmojen perään.

Ite oot tyrkyttänyt itteäs.

Miksi muuten tulit tänne ihmetteleen?

Jotkut miehet ahistelee sellasia naisia, joiden luulevat olevan helposti saatavilla. Sinä olet varmaan omalta osaltas ollut pelissä mukana.

 
ap
Tyrkyttänyt? Jos keskustelu on tyrkyttämistä niin sitten näin.
Eikä minua haittaa vaikka en ole ainoa jolle se mies kirjottelee.

Ottiko luonteen päälle, vai mistä tämä hyökkäävä sävy viestissä? ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Luulisi, että perheellinen 23-vuotiaskin osaisi sanoa 38-vuotiaalle sinkkumiehelle että ei kiinnosta... :whistle:
Siis jos ei kiinnosta.


:LOL: Niinhän se menee
Kyllähän se nyt naurattaa, aina se on naisen vika. Naisen vika on jos sinkkuna vokottelee varattua miestä, kun se meidän "Pera" parka ei osannu kieltäytyä. Pitäisköhän minun tehdä samoin;) ?
 
vieras
Mullakin on yksi kaveri, joka on täytti just 25 ja AINA kun ollaan jossain ulkona niin, että törmätään, niin haluaa saada mut! Ja siis minäkin perheellinen, naimisissa oleva nainen, hän sinkku. Ja sen tuhannen kertaa kieltäynyt ja sanonut että turha edes haaveilla! Ja kun selvinpäin nähdään esim joskus kahville, niin osaa käyttäytyä suht asiallisesti, korkeintaa kysyy, voisinko erota, että saisi yrittää edes..
Onhan se imartelevaa, kun joku on kiinnostunut, mutta.. rajansa kaikella! Meillä aina tosi kivaa yhdessä ja on tosi loisto tyyppi, mutta miks vaan ei voi ymmärtää etten ole vapailla markkinoilla. Ja en kyllä anna minkäänlaista kannustusta tähän.

Perhana! Ymmärrän täysin sua ap!!
 
Tää mies ainakin tähän mennessä on vilkuillut itseään kauemmin eläneitä (huomatkaa poliittisesti korrekti ilmaisukun "vanha"-sana ei kuulu naisten sanastoon). Nyt ainakin tuntuu että reilusti vähemmän aikaa eläneet naiset on hieman liikaa perässä vedettäviä (ei ehkä ihan niin korrekti ilmaisu) :whistle:
Mut joo, oudon hauskaa se on, tulla huomioiduksi, yllättävältä taholta.
 

Yhteistyössä