On/offista pysyvään suhteeseen??

  • Viestiketjun aloittaja Liinuli
  • Ensimmäinen viesti
Liinuli
Olisi kiva kuulla neuvoja viisaammilta... =)

Seurustelin pari vuotta erään pojan kanssa, joista osan ajasta asuimme yhdessä. Suhteemme oli perinteinen on/off, puolen vuoden välein erosimme,ja taas palasimme vähän ajan kuluttua yhteen. Tuntuu, että olemme toisillemme ne ""oikeat"", mutta silti aina jompikumpi humalapäissään sekoilee...

Tänä syksynä ihastuin erääseen toiseen poikaan, jota aloin salaa tapailemaan. Lopulta kerroin asiasta poikakaverilleni ja jätin hänet. Tapailin tätä uutta miestä muutaman viikon, ja tajusin, että haluan vielä yrittää entiseni kanssa.

Palasin entiseni kanssa yhteen, ja kaikki oli muutaman viikon todella ihanaa. Sitten taas humalapäissäni päätin, että nyt riitti. Poikaystäväni tietenkin suuttui minulle (kuka tälläistä tuuliviiriä jaksaisi..), ja muutin muutamassa päivässä pois yhteisestä kodistamme. Nyt olen tapaillut reilun kuukauden täät uutta miestä, jonka kanssa silloin petin poikaystävääni...

Viikonloppuna tapasin tämän eksäni baarissa, ja alkoi tietenkin vanha suola janottamaan. Tämä entiseni rakastaa minua vieläkin, ja olisi valmis yrittämään vielä kanssani, ja haluaisi minut todella takasin. Itse en tiedä yhtään, mitä pitäisi tehdä. En haluaisi loukata nykyistä poikaystävääni, joka on jo tarpeeksi joutunut riepotteluni kohteeksi. Mutta toisaalta, pelottaa, että kadun vielä pitkään, jos en yritä vielä kerran...

Onko ketään ollut on/off suhteissa, ja onko niistä loppujen lopuksi tullut mitään?
 
Mie... S
Ei henkilökohtaista kokemusta, mutta kahta samanlaista suhdetta seurannut vierestä aikoinani. Toisessa menomonoa puristi miehellä ja toisessa naisella. Jatkuvaa mustasukkaisuutta ku riitelyä. Koko ajan kun olivat kännissä. Selvinpäin ollessaan olivat mitä rakastunein pari. Neuvoni olisi, että olkaa juomatta tai kerrasta poikki mentalitetti. Suotta jatkaa molempien elämän pilaamista vailla toista kaipaisikin koko ajan. Alkoholittomina voisitte saada suhteenne pelaamaan. Mikä on se tekiä joka pitää teitä yhde
 
Minna
Liinuli, touhusi kuulostaa white trash -meiningiltä. Olette kuin Ricky Lake -shown punaniskoja, jotka riitelevät, sekoilevat ja naivat ristiin, tietenkin kännipäissään.

Jos haluat (ja näköjään haluat) käyttää aikaa ja energiaa tuollaiseen urpoiluun, niin mikäs siinä, silloin se on/off-suhde on kohdallasi pysyvä.
 
Liinuli
Yhdessä ollaan pysytty ja yhteen palattu aina, koska yhteinen arkikin tuntui olevan yhtä juhlaa, kunhan oltiin selvinpäin, tai poissa baareista... Elämässäni en ole montaakaan ihmistä tavannut, joka olisi niin täydellisesti samalla aaltopituudella kanssani... mutta mutta... silti aina ajaudumme samaan tilanteeseen... vaikeaa, ja tunteet aivan sekaisin...
 
Nainen vain
Oletko ajatellut että sinusta ei ehkä ole vaimoksi kenellekään.
Saatat parhaillaan virittää itsellesi ansaa, josta seuraa itku pitkästä ilosta.
Jos exäsi tietää uudesta miehestä, voi olla että kyseessä on kahden miehen välinen henkien taisto, jossa sinulla ei ole osaa ei arpaa.
Pelin nimi on: minä saan naiseltasi kyytiä, koska sinulla on pienempi muna kuin minulla.
Sinä taas luulet olevasi niin ihana, että exä haluaa sinut takaisin. Harvinaista rakkautta mieheltä, varsinkin kun tietää että olet ollut jo muiden könsittävänä, vieläpä hänen aikanaan.
 
neuwo
En usko, että tuo poikaystäväsi (tai entinen siis) on sinulle se oikea ihminen.

Vaikka ilmeisesti yrität itsellesi valehdella, ettei tuo kännissä sekoilu mitään merkitse, niin se todistaa vain sen, että oikeasti ette välitä toisistanne.

Ehkä se on jotain riippuvaisuutta tai tutun ja turvallisen hakemista, tiedä häntä.

Neuvona sanoisin, että jätä vanha suolasi rauhaan ja ylipäätänsä miehet (tai pojat) hetkeksi ja keskity elämässäsi johonkin tärkeämpään - vaikkapa opiskeluun tai työhön.

Toinen neuvo on se, että vähennä alkoholin käyttöä. Jos se kerran näyttää olevan ilmeinen ongelmasi, niin miksi ihmeessä sitten juot? Onko tuo alkavan alkoholismin merkki, ettet pysty olemaan ilman viinaa?
 
Sinkkumies
Joo, olet täysin sekopäinen narttu jollaista normaalilla itsetunnolla varustettu mies ei pitkään katsele. Jos nyt lähdette taas suhteeseen ja siitä tulee lapsia ym. jatkuvuutta, niin myöhemmin mies kyllä kostaa kaiken ihan varmasti. Silloin hänellä on syy ja motiivi tulee sinusta itsestään ihan kätevästi, joten lisää riitelyä ja hiusten halkomista on tiedossa. Jotkut kuitenkin tykkäävät tälläisestä elämästä koska samanlaista paria olen itsekin läheltä joskus seurannut...
 
n77
Minulla oli avomieheni kanssa on/off suhde kolmisen vuoden ajan, ja lopulta päätimme yrittää vielä kerran. Ja nyt olemme pari vuotta eläneet sopuisasti yhdessä. Rakkautta riittää, ja totesimme, ettei kukaan muu kiinnosta niin paljon, että tästä tarvitsisi mihinkään enään lähteä. Ehkä olemme sitten luotuja toisillemme kun emme kykene erossa olemaan...
 

Yhteistyössä