on paula-lehmä cool...

jeps, olen sortunut (periaatteistani poiketen) ostamaan muutaman kerran lehmävanukasta. Suklaa- jossa vaniljatäpliä.

Lauantaina kattelin taas prismassa, että onko sitä toista sorttia, niin ei. Olen kaukista kaupoista vilkuillut, mutta ikinä ei satu silmään. ONKO joku muu onnistunut ostamaan sitää vaniljaa?
 
Suklaapisara
Meillä muksut aina huutaa jos joskus sattuu oleen jääkaapis tota suklaavanukasta et *äiti annatko meille lehmäjogurttia* tai nykyään se on Mimmi Lehmä -jogurttia ku ollaan luettu mimmi lehmä -kirjaa iltasaduksi ja likat on käyny teatterissaki kattoos tota mimmiä... niin ja tota vaniljavanukasta ei myöskään meidän kaupoissa ole näkyny..
 
Meillä lapset syö ne paulat TOSI äkkiä.Sit ku siinä paketis on neljä ja 3 syö nii se neljännes arvotaan.Ja se voittaja aina hymähtää ja häviäjät laittaa et-Voooiiii,mä arvasin et häviän...Ne on vissii tosi hyviä,itte en vanukkaista piittaa.Oon löytäny molempia meidän kaupasta.
 
voi paula
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön :
kyl sitä nyky ajan kersoi hemmotellaan. lidlistä saat 29 centillä paljon isomman vanukas purkin mikä on ihan samaa tavaraa.
joo ja eurollla saa paketin jossa on 4 purkkia jotain vanukasta kermavaahdolla. ja ihan k- kaupasta...
 
siisjoo
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Että se mainos on ääääärrrsyttävä!!! |O

Ihan vaan sivumennen mainitakseni. :D
Se on ihan kamala, nytkin soi päässä ja nään silmissäni sen pikkusen kikkarapään, joka jammailee se lusikka kädessää!!!
Mutta vanukkaat on ihan hyviä...:D
 

Yhteistyössä