ON SE KUMMA

Ystäviä näytetään etsivän täällä ja paljon .. Sitten kun joku kiinnostuu niin toinen ei enää vastaakkaan mitään.

ÄLKÄÄ HYVÄT IHNISET TÄÄLTÄ SEURAA HAKEKO JOS ETE TODELLA SITÄ TARVITSE!

Menkää kotiseutunne kerhoihin ja avoimiin päiväkoteihin, sieltä sitä halukasta seuraa löytyy..
 
Samaa mieltä
Mä peesailen teitä !!

Ehkä kerran vastataan ja siihen se sitten jää :eek:
Mitä järkeä on edes vastata/hakea uusia ystäviä, jos niille ei ole tilaa omassa elämässä !!!!!

ETTÄ MUA OTTAA PANNUUN \|O \|O \|O :D :whistle:
 
Tämä nyt on ikuisuusaihe, josta täälläkin on monta kertaa kättä väännetty...

Mutta kaikki ihmiset eivät vain sovi yhteen, kaikkien kanssa yhteistä säveltä ei löydy. Silloin on omasta mielestäni paljon parempi jättää asiat sikseen heti alkuunsa, eikä väkisin tehdä tuttavuutta, jos ei vain kemiat tunnu osuvan kohdalleen. Ei se tarkoita, että kummassakaan osapuolessa olisi vikaa, mutta kummallekin on olemassa joku muu sieluntoveri. :hug:
 
niinu
itselläni on ollut ilmoitus täällä ja olen vastannut kaikille, joita ei nyt montaa ollut. mutta muutamista ei sit kuulunut mitään sen jälkeen. kyllä mun mielsetä vois meilata takas jotain, että tietäis, että oikeeseen "osoitteeseen" on meili mennyt. juu, ei tietenkään kenenkään tartte väkisin ystävyyttä yrittää tehdä.
 
Jasu
Samaa mieltä minäkin. Vastasin pari viikkoa sitten yhdelle äidille täältä samalta suunnalta, mutta hän kai sitten ekasta viestistäni huomasi, ettei meistä voi tulla ystäviä, kun ei vastannutkaan vaikka tälle palstalle vastatessani, hän kovasti pyysi kirjoittelemaan ja toivoi tapaamista. Olinko sitten väärän ikäinen(2v vanhempi) vai oliko mulla värän ikäiset lapset vai väärää sukupuolta?? Olen kuitenkin sitä mieltä, että ekasta yhteydenotosta ei selviä "ollaanko samanhenkisiä vai ei". Yhdyn siihen, että jotkut laittavat tänne ilmoituksia, haluamatta kuitenkaan sitä ystävää..
 
Laurustiina
Niinhän se on. Ja toki voisi alussa jo sitten sanoa, jos ei halua kovin usein edes tavata. Mulla on se ongelma, ettei täältä suunnalta tahdo löytyä ketään :/ Ja tosiaan itse ainaskin etsii sitten tosissaan, jos kerran ilmoituksen laittaa.
 
nettiystävistä
Minulla positiivista palautetta.Itse olen vastannut pariin ilmotukseen ja ihan mukavia kavereita löytynyt.Toisia tapaa useemmin ja toisia harvemmin, mutta tyytyväisiä ollaan pojan kanssa!Kait se on vaan millasia osuu kohalle?Itse vanhasta tottumuksesta käyn täällä lueskelemassa, mutta en enää etsi ystäviä.Eikun reippaasti kerhoihin ja avoimiin, jos ei haluu netin kautta etsiä kavereita.
 
No minä nyt kommentoin sen verran,että mulle ainakin itselleni on tullut niiiiiin paljon kirjoituksia eri ihmisiltä,etten yksinkertaisesti kerkeä kaikille kirjoittelemaan...ku on tämä pieni vauvakin.
Ja seuraa olen ainakin itse kaivannut,mutta liika on liikaa..harmi :(
 
Minäkin puolestani kertoisin kokemuksistani.
Olen kerran vastannut - tuolloin seura ei kelvannut koiranperheenjäsenen takia. Sitten laitoin itse ilmoituksen ja sain vastauksen ja löytyi lähitienoilta kivaa seuraa minulle ja vaippapepulle.
 
Musta on myös kummallista se, että joku vastaa toisen ilmoitukseen, lähettää jopa sähköpostia ja on tosi kiinnostunut ja sitten kun kirjoitan takaisin, että kiva juttu, niin näistä ihmisistä ei sen jälkeen kuulu mitään. MIKSI SIIS JOTKUT VASTAA TOISTEN ILMOITUKSIIN, JOS EI SITTEN HALUAKKAAN TAVATA??? Ei se paljon aikaa vie, jos kirjoittaa, vaikka parilla lauseella, että "sori, tuli paljon vastauksia, otan yhteyttä joskus myöhemmin, jos vielä kaipaan seuraa".

Kyllä minä sen ymmärrän ihan hyvin, enkä loukkaannu, jos toinen rehellisesti sanoo, että yhtäkkiä seuraa ilmestyi niin paljon, ettei ehdi kaikkia nähdä. Siitä minä loukkaannun, ettei vastata mitään!
 
Harmaana nyt
Itse asiassa tälläkin palstalla olisi paikkakuntani äitien tapaaminen. Mukaan on pyydetty, mutta en omasta tahdosta halua mukaan lähteä. Koska tässä ryhmässä on vakkarina vanha tuttuni. Tiedän että tämä on selän takana pas.....n puhuja. Haukkumassa aina kaikkia....tosin ikinä ei suoraan sano. Manipuloi ihmisiä ym ym. Ennemmin olen pelkästään lasten kanssa. Kuin tollaisessa ryhmässä missä on maailman raivostuttavin kaksinaamainen äiti :eek:
Toivottavasti muutkin huomaisivat :saint:
 
lahdessa päin myös
niinpä... itsekin olen kirjoitelut muutaman mukavan tuntuisen ihmisen kanssa ja sitten he eivät enää yhtäkkiä vastaakaan. Ensin tuntuu olevan juttua vaikka kuinka ja sitten ei postiin enää vastatakaan :/ . Yhdenkin kanssa oli jo sovittu kylään meno kun ei sitten kuulunutkaan enää mitään. Olisi kiva jos vaikka laittaisi meilin ettei enää ehdikään kirjoitella...
 
Musta taas tuntuu että mua pidetään sellaisena joka ei halua tavata koska kukaan ei enää vastaa mulle???
Musta itsestäni taas tuntuu, että vaikka munä vastaa, mulle päin ei vastailla.
Kaipaan todella paljon seuraa,en vain ehdi/pääse nettiin kirjoittelemaan, koska mulla on suurperhe.
Minulle riittää jos on jotain yhteistä ja haluaa silloin tällöin tavata (myös joka päivä käy) On vaan aika väsyttävää aina etsiä.JOstain syystä saan ystävii helpommin jostain muualta kuin pk-seudulta vaikka haluaisin niitä ihan läheltä,jotta autottomanakin voisin ison lapsilauman kanssa tapailla.Saa meilläkin kyläillä.
 
äiti2
Kannattaa lukea minkälaista seuraa ilmoittelija hakee ennen kuin vastaa. Esim. hain seuraa lähialueelta, koska kauemmas lähteminen on täältä vaikeaa. Vastauksia tuli kaukaa. Kun kummallakaan osapuolella ei ollut autoa, tapaamiset olivat mahdottomia järjestää.

Joskus on käynyt niin, että tiedän äidin jostain muusta yhteydestä enkä halua tutustua sen syvemmin. Tai niin, että vastaaja on ottanut yhteyttä edellisen ilmon aikana ja jättänyt kirjeisiin vastaamatta tai saapumatta tapaamiseen. Eipä tee mieli tutustua.

Sitten ne kemiat. Jos ekassa kirjeessä tulee kilometrien pituinen vuodatus omasta elämäntilanteesta, kaikki on negatiivista ja synkkää, niin ei välttämättä tee mieli vastata. Tietysti on kohteliasta vastata muutamalla rivillä, mutta se taatusti loukkaa enemmän kuin vastaamatta jättö. Miten asian voisikaan ilmaista kauniiisti? Et ehkä ole sellainen ihminen, johon haluaisin tutustua? Meillä ei todennäköisesti ole mitään yhteistä?
 
No kyllä musta silti ois ihan kiva, että edes sillä muutamalla sanalla vastais. Jos joku vuodattaa sielunsa paperille, niin kyllä sekin loukkaa, jos toinen ei siihen mitenkään reagoi. Voihan sitä aina vaikka pikkuisen "valehdella" tai siis, ei sitä tartte sanoa, että "sori, en nyt jaksa kuunnella sun ruikutusta" vaan voi sanoa vaikka, että "mulla on nyt elämäntilanne muuttunut tän ilmon jättämisen jälkeen siten, etten nyt just voikkaan sua tavata. Kiitos vastauksestasi ja toivottavasti elämäsi helpottuu!". Näin molemmat osapuolet pääsee hankalasta tilanteesta loukkaantumatta.

Minusta on edelleen TODELLA TÖRKEÄÄ, että joku ei vastaa hänelle lähetettyyn viestiin ollenkaan. Edes pari riviä pitää laittaa, jos on kerran jo ilmoon vastannut!
 
samaa mieltä.pitäs laittaa sitten tarkat kriteerit ettei "väärät" ihmiset vaan satu vastaamaan!!ite haluaisin tavatakkin joskus...ja toinenkii on että joo.Ja sitten ei kuulu mitää.Että tässä sitä ollan!!Että YSTÄVIÄ KAIVATAAN!!!
 
joo-o
Huvittavaa, että tässä ketjussa yksi äitihenkilö myöntelee muiden mukana, vaikka on itse tehnyt juuri saman tempun. Pari meiliä kirjoteltiin ja vaikutti ihan innokkaalta tapaamaan. Sitten yhtäkkiä ei kuulunut mitään ja kirjottelin vielä peräänkin, että mikä on, mutta eipä mitään kuulunut. Olettaisin kyllä, että laitetaan viestiä, että ei nyt innosta tällä kertaa, jos asia näin on.
 
äiti2
Mielipiteitä on niin moneksi. Minusta valehteleminen on aina pahempi vaihtoehto kuin hiljaisuus. Tällaisessa tapauksessa on erittäin helppo nähdä valeen läpi, jolloin se tuntuu entistäkin typerämmältä. Miksi valehdella kun molemmat tietävät, ettei sepitys ole totta?

Mitä tulee 'vääriin' vastaajiin niin miksi pitäisi vastata ihmisille, jotka ovat osoittautuneet jo aiemmin epäluotettaviksi? Ilmoittajan 'kriteerit' puolestaan näkyvät ilmoituksessa, ei niitä tarvitse arvailla.
 
No joo, onhan se vähän halpamaista ja ei todellakaan auta jos on jo muutenkin menny luottamus ihmisiin, mut me ihmiset osataan olla itsekkäitä, typeriä jne. Mulla hyvät ystävätki on ollu kaikkee muuta ku reiluja, ni miten voidaan olettaa et tääl tuikituntemattomat viittis olla reilui.
 
Mä ainakin tartten seuraa, mut kun ihmisil ei oo aikaa tutustuu tai sit ne ei vaan avaudu, ei tuu mitään mistä tarttuu kii ja alottaa tutustuminen. Jos se jää hymistelyvaiheeseen ni ei sitä sit jaksa kauaa sellastakaan. Paskaa kun voi mennä jauhamaan vaik johki chattiin tuntemattomien kans.

Eli vinkiks, alussa kandee pitää tiivistä yhteyttä et pääsee syntyy sellanen side, joka sit syvenee pikkuhiljaa mut tarttee aluks sellasen sysäyksen.
 
mariiia
Jos tämä minun aiheeni vielä täälktä ystävä etsimis sumasta löytyy niin laittakaa postia mulle koska te kaikki olette minun kohtalotovereitani =) ja :hug: sielä oli monta viestiä jolle haluaisin kirjoittaaa.
T:maria.vaisanen@saunalahti.fi
 

Yhteistyössä