On se vaan ihana tunne kun tuntuu että on päässyt kotiin!

[QUOTE="vieras";26635737]siks et toiset saa rakastaa ja saavat rakkautta ja mä olen yksin! rakastuminen on ihanaa ja mua vituttaa nähä tai kuulla ihania rakkausjuttuja! tänäänkin tuli itku kun näin käsi kädes kulkevii ihmisiä.

ei tää ollut siis henkilökohtaisesti sulle vaan yleisesti.[/QUOTE]

Voi sinua :( Mä tiedän ton(kin) tunteen liian hyvin. Pitkään tuli elettyä yksin. Muistan itsekin itkeneeni kun näin vanhan pariskunnan käsi kädessä. Se tunne ettei itse koskaan saa samaa. Ja sitten eräänä kauniina päivänä sä löydät sen paaaaaaaljon lähempää kun luulitkaan :)

Tsemppiä sulle :hug: Kyllä se vielä tulee, usko pois!
 
Mäkin tiedän ton tunteen. Ja sen miltä tuntuu kun joutuu olemaan (kenties lopullisesti) erossa tuosta sielunsa puolikkaasta. Hukattu, ajelehtiva, mitätön olo. Tyhjää, tarkoituksetonta.

Mut ole sinä onnellinen:heart:
 
asdad
Voi sinua :( Mä tiedän ton(kin) tunteen liian hyvin. Pitkään tuli elettyä yksin. Muistan itsekin itkeneeni kun näin vanhan pariskunnan käsi kädessä. Se tunne ettei itse koskaan saa samaa. Ja sitten eräänä kauniina päivänä sä löydät sen paaaaaaaljon lähempää kun luulitkaan :)

Tsemppiä sulle :hug: Kyllä se vielä tulee, usko pois!
Laihduttamalla todennäköisyys kasvaa!
 
"vieras"
Voi sinua :( Mä tiedän ton(kin) tunteen liian hyvin. Pitkään tuli elettyä yksin. Muistan itsekin itkeneeni kun näin vanhan pariskunnan käsi kädessä. Se tunne ettei itse koskaan saa samaa. Ja sitten eräänä kauniina päivänä sä löydät sen paaaaaaaljon lähempää kun luulitkaan :)

Tsemppiä sulle :hug: Kyllä se vielä tulee, usko pois!
Mä olen ollut vasta vuoden verran yksin ja nyt jo tuntuu et pää hajoo just tähän yksinäisyyteen.
 
Mäkin tiedän ton tunteen. Ja sen miltä tuntuu kun joutuu olemaan (kenties lopullisesti) erossa tuosta sielunsa puolikkaasta. Hukattu, ajelehtiva, mitätön olo. Tyhjää, tarkoituksetonta.

Mut ole sinä onnellinen:heart:
Mä oon miettiny paljon tässä viime viikkojen aikana. Mä todella välitän niin paljon tästä ihmisestä, että jos hän ei jostian syystä haluaisi ollakaan kanssani, rakastavin teko olisi päästää irti. Sattuu kamalasti, kun ajatteleekaan asiaa. Mutta hän on niin tärkeä, enkä halua mitään pahaa koskaan hälle tehdä!
 
[QUOTE="vieras";26635783]Mä olen ollut vasta vuoden verran yksin ja nyt jo tuntuu et pää hajoo just tähän yksinäisyyteen.[/QUOTE]

Tällee jälkeenpäin ajateltuna oli tosi hyvä että olin about viis vuotta sinkkuna... Opin elämään itseni kanssa.

Siihen yksinäisyyteen tottuu joskus. Tai sit ei. Mä sit lopulta luovutin et enhän mä miestä edes kaipaakaan. Ja sit se tippu eteen :heart:
 
"vieras"
Tällee jälkeenpäin ajateltuna oli tosi hyvä että olin about viis vuotta sinkkuna... Opin elämään itseni kanssa.

Siihen yksinäisyyteen tottuu joskus. Tai sit ei. Mä sit lopulta luovutin et enhän mä miestä edes kaipaakaan. Ja sit se tippu eteen :heart:
Mä en halua olla yksin,en ainakaan noin kauaa. Tää on ihan kamalaa,en halua turtua tähän ja todeta joku päivä et ihan sama vaikka yksin olenkin.v
 
[QUOTE="vieras";26635829]Mä en halua olla yksin,en ainakaan noin kauaa. Tää on ihan kamalaa,en halua turtua tähän ja todeta joku päivä et ihan sama vaikka yksin olenkin.v[/QUOTE]

Mun oli syytä oppia elämään itsekseni. Lapsuudenkodista aikanaan miehen luo. Vasta erottuamme olen ollut yksin. No toki lapsi on ollu mutta yksin aikuisena vastannut perheestä. Mä koin tärkeäksi että opin elämään itselleni :)

Elä vaivu epätoivoon :hug:
 
asdad
[QUOTE="vieras";26635791]Mitä helvettiä sä joriset siellä? meinaatko et mun pitäs laihuttaa,ethän sä ees tiedä minkä kokonen mä olen!![/QUOTE]

No ihan arvaamalla heitin. Suomalaiset "naiset" kun ovat aikas palleroita nykyään. Ja kukapa palloa tosissaan paijaisi?
 
"vieras"
No ihan arvaamalla heitin. Suomalaiset "naiset" kun ovat aikas palleroita nykyään. Ja kukapa palloa tosissaan paijaisi?
No mä olen ihan normaali kokonen joten en tosiaan rupee laihuttamaan sen takia et se muka parantais mahdollisuuksia miesten suhteen,mun ei tarvii laihduttaa. Olen ihan terveissä mitoissa. Ja jos vaikka olisinkin joku pallero niin en mä rupeis laihduttamaan miesten takia vaan itseni!
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
asdad
[QUOTE="vieras";26635931]No mä olen ihan normaali kokonen joten en tosiaan rupee laihuttamaan sen takia et se muka parantais mahdollisuuksia miesten suhteen,mun ei tarvii laihduttaa. Olen ihan terveissä mitoissa. Ja jos vaikka olisinkin joku pallero niin en mä rupeis laihduttamaan miesten takia vaan itseni![/QUOTE]

Läski on nykyajan normaali. Ei sun tarvii tehdä mitään. MUtta läskejä ei paijata.

Itsesi, toki.
 

Yhteistyössä