On se vaan ihmeen vaikeaa.. nussiminen siis

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olispa rehellisesti kiva nähdä sen miehen vaimo, että kun mies sanoo "pannaanko tänään?" niin vastaisi, että joo pannaan. Panen vain lapset nukkumaan ensin.

Liekö luoja luonut tuollaista naista?
 
vierailija
Eli hän paneskeli ei-raskaanaolevia ja ei-imettäviä naisia jossakin muualla :whistle:
Jos tuo oli sinulle ok voit toki pitää itseäsi onnekkaana.
Jos sä olet tehnyt niin - tai ajatellut tekeväsi niin - niin se ei tarkoita, että muut tekisivät niin.

Jos joku voi panna mua, nii laita mul mis asut, millane oot, ja minkä ikäne.
AI sä löysit nyt ties tännekin.

Pysy vaan niissä omissa ketjuissasi.
 
1) Vauva valvottaa varsinkin ensi alkuun ja kaikki energia menee arjessa selviämiseen.
2) Naisilla seksuaalinen halukkuus ei ole kympissä synnytyksen jälkeen, ja kun meillä -onneksi!- ei ole kasseja jotkaa repeilee kun on puutteessa, niin nainen ei koe niin voimakasta tarvetta paneskella kuin miehet
3) jonkun keskenkasvuisen miehen keksimä sana "messuhalli" ei ole ihanimmasta päästä, ja nainen miettii synnytyksen jälkeen olevansa jotain Hartwall-areenan, revenneen pullataikinan tai kynnöspellon väliltä. Nämä pelot on ihanat rakkaat miehet kommenteillaan aiheuttaneet.
"Muija on nykyisin muodoton -> lähempä vieraisiin koska mulla on oikeus tiukempaan tavaraan".

Miettikää miehet jos teillä leviäis ja lurpsahtais 9 kuukaudessa sukukalleudet, pallit roikkuis sen jälkeen polvissa (vs.naisten rinnat imetyksen jälkeen), kuinka innolla olisitte niitä esittelemässä?

Ja ei, en itse synnytyksen jälkeen pihdannut, vaan sit kun neuvolasta tuli naimalupa niin paneskeltiin. Mutta helppoa se ei ollut. Mutta mulla oli megaymmärtäväinen mies, ja nykyisin on paljon vireämpää.
 
vierailija
Olispa rehellisesti kiva nähdä sen miehen vaimo, että kun mies sanoo "pannaanko tänään?" niin vastaisi, että joo pannaan. Panen vain lapset nukkumaan ensin.

Liekö luoja luonut tuollaista naista?
Tai että mies sanoisi että kulta laitoin lapset nukkumaan, nyt meillä on kahdenkeskistä aikaa. Vaan ei. Muijan pitää ensin tehdä kaikki
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Haluaisinpa nähdä sen miehen!!

Vaimo tuumaisi illalla että tekisipä mieli seksiä, niin mies tekisi ruuan, tiuskaisi, veisi lapset nukkumaan ja tulisi sitten nuolemaa naisen ja kaikki olisivat tyydytettyjä näin. Jes!
 
vierailija
Miesten käsitys raskaus ja pikkuvauva-aikaisesta yhteisestä hyvästä seksistä:
Pannaan naista peppuun ja/tai suuhun ja välillä nainen voi myös ottaa käsiin.

Siinäpä se.

Voi tätä riemua.
 
vierailija
Faktahan on se, että kun mies ehdottaa seksiä, niin todennäköisyydet pyörii jossain 5-10% välillä. Yleensä naisella on aina joku selitys, että miksi ei juuri nyt ja tänään.
 
vierailija
Miesten käsitys raskaus ja pikkuvauva-aikaisesta yhteisestä hyvästä seksistä:
Pannaan naista peppuun ja/tai suuhun ja välillä nainen voi myös ottaa käsiin.

Siinäpä se.

Voi tätä riemua.
Niin no heteroseksissä naista pannaan. Se on yhteistä hyvää seksiä. Vai oliko joku parempi ehdotus? Että mies menee yksin pimeään vaatehuoneeseen runkkaamaan ja se on sitten sitä parempaa yhteistä seksiä?
 
Faktahan on se, että kun mies ehdottaa seksiä, niin todennäköisyydet pyörii jossain 5-10% välillä. Yleensä naisella on aina joku selitys, että miksi ei juuri nyt ja tänään.
Ei ole fakta. Naisia on monenlaisia ja niin on halutkin. Saman voi sanoa miehistä. On ollut pari miestä joita seksi ei paljo kiinnostanut. Hyvä kun sai edes kerran kuukaudessa.
 
Siis eihän tuosta ajasta edes selviä yhdessä eteenpäin ellei ole mielikuvitusta.

Ei seksi oo pelkkiä panoja.

Kun aika on (vauvan, lasten) vuoksi tiukilla niin varminta on hoitaa ensiksi orgasmi toiselle ja seuraavan sopivan pikkuhetken jälkeen toiselle. Ja vaikka emätin olisi polisi arka niin kielellä voi klittaa hyväillä. Tai sormilla.
 
vierailija
Mä sytyn koskettelemisella yms. Jos vain kylmästi kysytään niin.... Seksi ei ole esim. kahvia että kysytään vain haluatko.
Me tehtiin vaimon kanssa asia selkeämmäksi. Eli kysytään suoraan. Voin kertoa että mikään ei ole maailmassa turhauttavampaa, kuin se kun hierot toisen hartioita ja jalkoja. Pusuttelet niskaa ja hipsuttelet siinä kolme varttia.... ja sitten toinen tokaisee, että ei halua nyt seksiä. Mä sanoinkin vaimolle, että kyllä mä teen edelleen kaikki nuo, mutta reilu peli: jos ei seksiä, niin se pitää sanoa heti. Ei niin että olen hipsutellut siinä puoli tuntia ja sitten vasta kerrotaan mielipide seksin suhteen. On toiminut. Suosittelen. Tuo metodi ei silti lisää sitä seksin määrää valitettavasti.
 

Yhteistyössä