On taas niin loukkaava fb-yhteisö :(

  • Viestiketjun aloittaja vierassasasasa
  • Ensimmäinen viesti
suski
Mitä väliä? Noin ajattelevia ihmisiä on aina ollut ja tulee tulevaisuudessakin olemaan. Jätä huomioimatta ja anna heidän "nauttia" omasta seurastaan. Vapaa-ajassa on se hyvä puoli, että voi itse valita seuransa.
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
höh, perusta sinä joku ihra kuuluu possuun ei naiseen vastaryhmä jos ärsyttää. Onhan siellä se naisen kuuluu olla nainen, lautaa saa k-raudastakin ryhmä!
No, eihän tommosta ryhmää saa tehdä :). Laihoja saa haukkua, lihavia ei.
 
lautaoksaheinä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
loukkaavaa tuossa on hek.kohtaisesti kenellekään ? Nehän on ihan vitsi-juttuja..huumoria elämään.ei pidä ottaa niin vakavasti eikä varsinkaan henk.kohtaisesti :)
Niinpä! Mut osaa emakotkin ottaa itseensä vitseistä :D
 
ei kuulu ryhmiin
Kyllä mua nauratti itseksenini, kun eräs tuttavani oli liittynyt sellaiseen ryhmään kuin "Miehen pitää olla mies, tikkuja saa metsästäkin" ja oma miehensä on pieni ja hoikka. Mä en muutenkaan oikein käsitä noiden ryhmien ideaa.
 
suski
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
loukkaavaa tuossa on hek.kohtaisesti kenellekään ? Nehän on ihan vitsi-juttuja..huumoria elämään.ei pidä ottaa niin vakavasti eikä varsinkaan henk.kohtaisesti :)
Ei toisten loukkaaminen ja haukkuminen ole huumoria vaan puhdasta ilkeyttä. Ei sitä pitäisi joutua sietämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierassasasasa:
"Naisen pitää olla nainen, eikä mikään merituulen raiskaama rantakaisla"

Törkeetä!
Voisko tän nyt kuitenkin ajatella vastalauseena sille jopa anorektiselle laihuusihanteelle, jota esim. muotimaailma ylläpitää? Ja lähinnä voimauttavana iskulauseena ns. normaalipainoisille (jotka täälläkin monesti läskeiksi haukutaan) naisille, eikä niinkään haukuksi laihoja ihmisiä kohtaan? Ettei tarvi samantien ottaa itseensä jonkun, joka on hoikempaa mallia, eihän tuo nyt sitä meinaa vaan selvästi viitataan oikeasti sairaalloiseen laihuuteen.
 

Yhteistyössä