On tää nyt vaikeeta, prkl!!! Oon ollut työttömänä puolisen vuotta ja nyt sain töitä ja työt pitäis aloittaa heti.

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Miehellä on nyt kesäloma eikä suostu olee koko lomaansa lasten kaa.
Ja me ollaan ootettu epätoivoisesti, et saisin töitä ja nyt kun sain, ni en saiskaan mennä töihin, kun mies suostu olee lasten kaa.
Mä haluan töihin!!!
 
vieras
Miten niin mies ei suostu olemaan lasten kanssa, onko sillä muka muuta vaihtoehtoa, yhteiset ne lapset on. Luulisi, että mies olisi innoissaan kun taloudellinen tilanne paranee sun päästettä töihin.
 
ahaa
no se on vaan pakko olla kunnes saatte hoitopaikan elokuusta alkaen tai kun miehen loma loppuu!!!!!!! kait ne voi välillä vaikka sitten mummonlassa tai jossain olla, jos kerta ukolle on niin vastenmielistä olla lastensa kanssa....
 
helena
Meillä mies on lapsen kanssa kolme viikkoa kahdestaan. Aloitin työt uudessa työpaikassa ja pidän vain kaksi viikkoa lomaa, josta koko perheellä viikon ja kaksin tytön kanssa viikon, koska päiväkoti kiinni 5 viikkoa eikä varahoitoon haluttu viedä.

Sanot miehellesi suorat sanat! Onko OIKEASTIi suomalaiset naiset miestensä tossut alla? En kyllä tajua millään??? Nykyaikana? Hei haloo!!!!

Olisihan meilläkin mies halunnut, että olisin ollut tytön kanssa edes kaksi vuotta kotona mutta halusin töihin ja menin, piste. Enkä ole itsekäs vaan miehellä oli mahdollisuus jäädä kotiin mutta ei halunnut. Hyvillä mielin tytömme aloitti päiväkodissa 1v 8kk ikäisenä.
 
ap
Oon sanaton. Miksi mies ei tajua tätä? Kaikille muille on päivänselvää, että menen töihin muttei miehelle. Mies tietää, että tarvitaan rahaa. Minähän tässä olin puoli vuotta lasten kaa kotona, mutta se onkin eri asia mun olla kuin hänen. En jaksais selittää, mutta menee hermot, kun ei iloitakaan mun työstä.
 
Sulla on itsekäs mies. En mä tajua miten te löydätte tollaisa? Ei toi munkaan mikään unelmien prinssi oo, mutta kyllä se sentään lapset ja kodin hoitaa, ku mä oon töissä ja oman lomansa aikana. Tänäkin vuonna on kesällä kotona 8 viikkoa ja niistä ollaan yhdessä kotona 3 viikkoa.
 
hmm
itsekäs paska. otat työn vastaan ja muutat samalla pois ja viet lapset tarhaan.
elät elämääsi ja löydät MIEHEN.
taitaa olla muutenkin aika paska ihminen jos noin tekee.
 
vaimo
meillä aika samanlaista, en ole kyllä saanut töitä nyt vaan olen lasten kanssa edelleen kotona, mutta vuosia sitten esikoisen ollessa hoitoiässä pääsin töihin ja mies valitti kun joutui olemaan vapaapäivinä lapsen kanssa :(
minä jouduin sitten soittelemaan mummuille ja kummeille jos joku vois välillä olla lapsen kanssa että mies sai omaa aikaa vapaapäivinään :(
 
Netta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miehellä on nyt kesäloma eikä suostu olee koko lomaansa lasten kaa.
Ja me ollaan ootettu epätoivoisesti, et saisin töitä ja nyt kun sain, ni en saiskaan mennä töihin, kun mies suostu olee lasten kaa.
Mä haluan töihin!!!
Mä olen jo aikaa sitten tehnyt selväksi meilläpäin että ei tule kuuloon semmoinen homma että miehellä on "omia suunnitelmia" (mitä hittoa, meillähän on PERHE!!!) paitsi jos niistä on sovittu etukäteen. Sovitaan vaikka sillä tavalla että toinen katsoo muksun perään pari tuntia kun toinen tekee omiaan ja toisin päin.

Pistä jätkäs pihalle. Tollasella miehellä ei kukaan tee yhtikäs mitään.
 
sum
:eek: Eihän tuollaisessa tilanteessa kysellä toiselta vanhemmalta: "Haluatko olla lasten kanssa?" vaan tottakai hän hoitaa lapset, jos toinen saa yllättäen töitä! Siis omia lapsiaan ei hoitaisi, kun toinen on töissä - huh,huh!
 
Onneksi mun mies ei vastustanut, kun aikanaan menin töihin heti häiden jälkeen ja mies joutui menemään "häämatkalle" yksin lasten kanssa. Kaikenlisäksi itse sain valita milloin työt aloitan ja päätin haluta töihin/saada rahaa mielummin kuin sinne häämatkalle.
 
sum
Jos sun miehellä oli muita suunnitelmia, ne peruuntuivat nyt kun sinä saita töitä. Eihän tuossa ole mitään epäselvää. Miehen sinkkuajat olivat ja menivät ennen perheen perustamista. Nyt elätte perheen ehdoilla ja jos perheen tarpeet vaativat, menevät ne aina omien suunnitelmien edelle.
 

Yhteistyössä