On tämä synkkää kun on ihastunut yhten palstalaiseen.

  • Viestiketjun aloittaja "vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724658:
Niin minä ainakin oletan että hetero on eikä mikään seksuaalivammautunut.
Tämä kertoikin kaiken oleellisen. Äiti 44 on auttamattomasti jura-kaudelta tupsahtanut. :(

Alkuperäiseen aiheeseen. En ole ihastunut keneenkään. Siinäkin on puolensa... Joitakin miehiä ajattelen kyllä ihan liikaa, jos mulle jää luppoaikaa, mutta se on vain jumittunut gramofoninneula vailla tunteitten paloa.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22725111:
Tämä kertoikin kaiken oleellisen. Äiti 44 on auttamattomasti jura-kaudelta tupsahtanut. :(

Alkuperäiseen aiheeseen. En ole ihastunut keneenkään. Siinäkin on puolensa... Joitakin miehiä ajattelen kyllä ihan liikaa, jos mulle jää luppoaikaa, mutta se on vain jumittunut gramofoninneula vailla tunteitten paloa.
No tuo on halpa populistinen kuvitelma että on fiksu, tiedostava, humaani ja nykyaikainen jos on tuossa asiassa eri mieltä kuin mä. Helppo tie valheelliseen ylemmyydentunteeseen. Senkun tukehdut itsetyytyväisyyteesi, piski!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725115:
No tuo on halpa populistinen kuvitelma että on fiksu, tiedostava, humaani ja nykyaikainen jos on tuossa asiassa eri mieltä kuin mä. Helppo tie valheelliseen ylemmyydentunteeseen. Senkun tukehdut itsetyytyväisyyteesi, piski!
Sehän sopii hyvin! Alemmuudentunne ei mulle oikein istuisikaan, joten otan sen ylemmyydentunteen paljon mieluummin!

Sähän et luonnollisesti millään tavoin ylentänyt itseäsi tai alentanut muita noissa aiemmissa kommenteissasi..?
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22725121:
Sehän sopii hyvin! Alemmuudentunne ei mulle oikein istuisikaan, joten otan sen ylemmyydentunteen paljon mieluummin!

Sähän et luonnollisesti millään tavoin ylentänyt itseäsi tai alentanut muita noissa aiemmissa kommenteissasi..?
Harrastan vain suoraa puhetta. Jos siinä ylennytään tai alennutaan niin se tulee luonnostaan. Mutta persettä mä en ruukaa nuolla.
 
"Murmu"
44v ei ole vielä niin vanha että kutsuisi homoja seksuaalivammautuneeksi, siks en viittais "jurakauteen."
Nimittäin ymmärtäisin moisen lausahduksen äidiltäni 60v, mutta jopa hänen ikäisensä ihmiset osaavat ajatella hiukan omaa nenäänsä pidemmälle.
Liekkö nää nelikymppiset sitten näitä itsekeskeisiä kasariteinejä, kuunnellaan kyllä möttyjä ja dingoo nuorina aikuisina eikä yhtään ihmetellä meikkaavia poikia.
 
off topic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724751:
Ihan omallani joskin Päivi R. taitaa olla samoilla linjoilla. Eli mielestäni asia on oikeasti noin että homoseksuaalisuus on vinouma joko aivojen rakenteessa, välittäjäaineissa tai ihmisyksilön kehityksessä. Tai sitten muoti-ilmiö.
Karoliinisessa instituutissa Ruotsissa tehtiin tutkimuksia homoseksuaalien aivoista ja todettiin, että ne eroavat jonkin verran heteroseksuaalien aivoista. Naisten ja miesten aivoissahan on rakenteellisia eroja ja tässä tutkimuksessa havaittiin, että homomiesten ja heteronaisten mantelitumakkeen yhteysalueet ovat samanlaisia ja tämä pätee myös toisin päin, eli lesbojen ja heteromiesten vastaavat toisiaan. Eli se on aivoissa.

Tosin kiistelyä on sitten siitä, mikä on aiheuttanut nämä erot.
 

Yhteistyössä