Ongelma, halveksin teiniäitejä.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jebaa
Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä;21799293:
Ja ne teinit, jotka asuu jossain kerrostalokaksiossa, ja putkauttelevat penskoja jollekin työttömälle ja kouluttamattomalle pilvenpolttajalle. Ja vauvat mummolle kun "äiskä" hinkuu baariin, mikä on yleensä n. 2 vk synnytyksen jälkeen.


itsekin olen saanut lapseni nuorena 18-19 väliin ja nyt yli 20v lisää ja tatuointeja on ja lävistyksiä korvissa,kertaakaan en ole enä baariin kokenut tarvetta mennä se on jo niin eletty sillon 15-18v ettei vaan jaksa.nyt ainakin keskityn ihaniin lapsiini ja muutenkin elämääni-ja ikinä en ole polttanut ja kulkenut lapsieni kanssa mitenkään kyseenalaisesti(ei ikinä mitään likaisia/rikkinäisiä vaatteitakaan)

mulle itselleni ainakin tämä kuvio on ollut sopiva minä en kadu lapsiani <3--kurjaa että sinä kadut-olisit antanut sen sitten pois jos et aborttiin kyennyt
 
anonymous
Olen itsekin ollut teiniäiti. Mielestäni lapsia ei saisi tehdä alle 20-vuotiaana. Varsinkin jos polttaa, käyttää alkoholia, on lävistyksiä ja tatskoja. Ihan hirveää tuo on jos on minkä ikäinen tahansa.

Itse en käytä alkoa, en polta, enkä omaa tatskoja tai lävistyksiä. Korvissa toki reiät, mutta korviksia en ole käyttänyt vuosiin.

Lapseni ei tietenkään ollut suunniteltu, mutta kyllähän sitä tulee melko helposti vissiin raskaaksi jos ei ehkäsyä käytä.

Olen varmaan ainut joka kehtaa tämän myöntää, kaikki muut toki ovat käyttäneet ehkäisyä. Yleensä just pillereitä ja varmistukseksi kortsua.

Tai kaikista pahin, että lapsi on suunniteltu. Tämä laittaa karvat pystyyn, suunniteltu beibi 17-vuotiaana, kotiin kasvaa!!!

En mä tiedä mistä tää kumpuaa. En olisi halunnut tulla raskaaksi, vaikkei sitä ehkäsyä käytettykään. Aborttia en pystynyt tekemään. Ei ole mennyt kovin hyvin elämässä ja luulen, että se osaksi johtuu lapsesta.

En vaan haluis että nuoret tekee saman virheen kun minä tein. Mä en tajuu mikä oikeus oli yhellä tutulla tulla saarnaamaan et älä tee aborttia, älä tee, kadut sitä muuten. Hän oli itse vasta saanut vauvan, mutta oli mua vanhempi. Kaverini oli juorunnu hänelle, et oon raskaana.

Teepä siinä sitten abortti. En mä kyllä ihan oikeasti tässä tilanteessa kadukaan lastani, mutta tuskin jos olisin sen abortin tehnyt, niin olisin katunut. Ei mulla muuta.
kuinka tyhmä ihminen voi olla? kuulostat aika surulliselta tapaukselta äläkä syytä lasta omasta tyhmyydestäsi. lyhyttä elämää sinulle :)
 

Yhteistyössä