onke kellään ultran mukainen veikkaus sukupuolesta ollut väärä?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Joo poika piti tulla, mutta tyttö tuli. Olin hurjan yllättynyt. Ei kai ole ihan tavallista, että erehdytään näin päin.
Meillä kävi myös näin. Rv 28 lääkäri oikein esitteli minulle " ultralaitteen ruudulta" pojan pelit ja vehkeet, mutta tyttöhän sieltä syntyi.
 
Anu-78
Mulla kävi niin että kolmessa ultrassa sama lääkäri ( nainen ) sanoi että se näyttäs tytöltä, nooh, sitten vaihtui lääkäri ( mies ) joka kahdessa ultrassa sanoi että se on poika ja poikahan sieltä sitten syntyi :)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:
Mulla on kolme poikaa ja nyt tätä neljättä veikkasivat rv22+2 tytöksi,mutten oikein tiedä luottaa.Onkohan ne miten paikkaansa pitäviä
Meille "kävi samalla tavalla" 3 pojan jälkeen....kyllä sieltä tyttö tuli ;)
 
Zoe-F
Mie jotenki ajattelin että jos on sanotaan että on tulossa poika, niin siinä tosi harvoin erehyttäis.
Nyt alko kyl arveluttaa, (nimimerkillä vaaleen sinistä vaatehuone täynnä ja vaaleen vihree maalipurkki valmiina lastehuonetta varten) vaik minustki siin ultras oli selväst vehkeet.
 
Lissu
JA se jäi sanomatta, että 4D-ultra kuulemma harvoin erehtyy kun siitä näkee niin tarkasti. Esikoisesta tehtii mulle 4D rv 24 ja ihan selvän pippelin näin :D kun lääkäri kuvan siitä otti.
 
melkein
Ekaks sanoivat pari ekaa ultraa, että tyttö on. Synnytys tapa arviossa sanoivatkin selväksi pojaksi. Poika oli.

Sanoi lääkäri tuolloin, että tytöllä saattaa häpy ollaan niin turvonnut, että näyttää pojalle. Kiveksiä ei ulrassa yleensä kuulemma näy.
 
*
Meillä oli parin ultran ajan tulossa tyttö ja nimikin valmiiksi mietittiin. Arvioija oli todella kokenut gynekologi. Hän sanoi, että empä lähtisi vaaleansinistä ostamaan. Ostin vielä alesta tyttövaatteitakin vauvalla. Seuraava ultraaja oli nuori erikoistuva lääkäri ja hän sitten sanoi, että kyllä hänen mielestään poika tulee ja niin tulikin. Vaatteet meni myyntii huutikseen, osa on vielä tallella.
 
jossu
Huomaa ap, että tähän ketjuun vastaavat pääasiassa vain ne, joilla veikkau ei ole osunut oikeaan. eli jos oikean ja väärän arvauksen suhde olisi jotain 90/10, niin nuo 10% vastaavat tähän kyselyyn. Itsellä 4lasta, kaikki "veikkaukset" sattuneet oikein
 

Yhteistyössä