Onko 17 vuotiaita odottajia?

Kiitos! Kiva kuulla :) Meilläkin on jo kerrottu tuleville isovanhemmille ja yllättävän positiivisesti ottivat asian. Tosin olen jo omillani asunut kihlatun kanssa jo vuoden ja seurustellut hänen kanssaan pian 3 vuotta. :) Joten vakavassa suhteessa kuitenkin ollaan.
 
Olen itsekkin nyt 17 vuotias ja raskaana vk 24 :)
Varsinkin oman äitini puolen sukulaiset olivat todella innoissaan vauvasta kuultuaan, mutta oma isäni ei pitänyt asiasta. nykyään osaa jo suhtautua asiaan hyvin :)
raskaudesta kuultuamme muutettiin lapsen isän kanssa ensinmäiseen yhteiseen asuntoon, muuten elämä ei ole vielä paljoakaan muuttunut.
 
Itse täytin 17 vuotta vähän esikoisen syntymän jälkeen, alku järkytyksen jälkeen oma sukuni suhtautui asiaan aika positiivisesti mutta lapssen isän suku ei lasta ole edes halunnut tavata.. Ja lapsen isä itse 4 kertaa lapsensa nähnyt, edellisestä kerrastakin alkaa 7kk olla, mutta hyvin ollaan ilmankin pärjätty :whistle:

Nykyään asun avoliitossa, ja uusi mieheni pitää tytärtään kuin omanaan.
 
Itse olen 17 vuotias ja raskaana (tosin alussa mutta kuitenkin vk 6) :) Heti kun sain itse tietää niin soitin ensimmäisenä äidilleni ja hän otti asian todella hyvin, nyt hän onkin tarkka että syön tarpeeksi ja jaksan :) Kyllä raskaus on vaan jännä juttu :) Tosin vielä kun raskaus on näin alussa niin on tietyt pelot että miten menee ja onko se vauva nyt siellä! :)
 
Täällä on vauvasuunnitelmat menossa, toivotaan, että tärppää mahdollisimman pian. Itse veikkaan, että omat vanhemmat eivät kovin innostu, äiti on lähes joka puhelussa varmistelemassa, että oothan hankkinut pillerit jne. Mutta poikaystävän vanhemmat ovat kyllä jo kyselleet innoissaan milloinka on perheenlisäystä tulossa :) Luulen kyllä, että alkujärkytyksen jälkeen omatkin vanhemmat sopeutuvat asiaan ihan hyvin. Kuitenkin asutaan poikaystävän kanssa yhdessä, ollaan kihloissa ja muutenkin vakavalla pohjalla.

Onnea kaikille odottajille :)

Loppuun vielä haluan kysellä, että te alaikäiset äidit, asutteko/asuitteko vanhempien luona raskausaikana/sen jälkeen?
 
Mä olin 17 kun aloin odottaa kuulin rv 13 et odotan kaksosia :) aikas kiva paukku nuorehkolle :D mut nyt yh'na ja kaikki on hyvin perhekerhot ja vertaistukea löytyy mut OIKEIN paljon onnea sinne <3 :)nykyään18v itse siis :)
 
Paljon onnea! Itse olen 17 vuotias ja rv 10 menossa, ehdin täyttää siis 18 kun pienokainen tulee maailmaan. Oma sekä mieheni suku otti asian todella hyvin ja heistä onkin ollut suuri tuki :). Oma äitini on saanut ensimmäisensä myöskin 18 vuotiaana. Olemme asuneet vajaa 2 vuotta yhteisessä asunnossa :)
 
PALJON ONNEA ! itse olen juuri täyttänyt 17 ja mahdollisesti raskaana. Menkat ovat päälle kaksiviikkoa myöhässä ja poikaystävän kanssa olemme innokkaita mahdollisesta tulokkaasta. toivottavasti vauva nyt olisi mahassa. Uskoisin että omat vanhemmat eivät olisi kovin mielissään uutisesta ja heillä menisi vähän aikaa tottua ajatukseen. Paljon onnea vielä sinne !
 

Yhteistyössä