Onko 18cm miehen penis iso vai pieni?

  • Viestiketjun aloittaja Purejenkki
  • Ensimmäinen viesti
Peniksen Pidentäjä - https://prolongsystem.net Tuotetta pitää käyttää säännöllisesti. Vuoden aikana olen käyttänyt sitä miltei 300 tunnin ajan. Tulokset ovat huikeita! Pituus erektiossa on kasvanut 20 %! On vähän haastavaa löytää hyvä pito ilman että se liukuu pois penikseltä, mutta olenlöytänyt oman tapani. Suosittelen tuotetta kaikille, jotka haluavat kasvattaa peniksen kokoa, mutta ole kärsivällinen! Tulokset tulevat kylläajallaan. Muutaman kuukauden käytön jälkeen kyllä huomaa peniksen kasvaneen. Penikseni on jo 3 cm suurempi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ei ole väliä koolla, kunhan seisoo. Liian iso on ongelma, tuossa pituudessa on jo ongelma jos paksuutta liikaa. Värkki venyy jos alati liian isoilla rassaa. Lisäks kortonki sattuu miästä jos on liian paksu.
 
Pitkä penis
En oo ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka jaksaa ihanoida tosta 20cm pituudesta jauhaa ite lyhentäisi mielellään penistä tästä 19.5cm(naisten mittaamaan 23cm vähintään) päältä mitattua penistä. Jotta voisin painella takaa päin rohkeemmin ilman että menee syvälle tai voisi painella huoletta menemään. Olen jo yli kolmen kympin ja kaikkien kumppanien kanssa täytynyt varoa ja seksi ollut kyllä ihanaa rakastelua ei mitään jyystöä mitä nuorena tuli tehtyä ja huomattua että naiset valittaa mahakipuja tai satuttaa toista. Joutuu olemaan aina tietoinen ettei työnnä liian syvälle. Paksuuteen olen tyytyäväinen sentään se on ihanaa sovittaa joidenkin kanssa ja mennä hiljalleen koko ajan syvemmälle avaten 0.3cm kerrallaan naista 13.5cm ympärys ei edes wc hylsyä toisten kanssa tätä ei tapahdu. Toisaalta voi vaa olla että nää mun 5 naista elämässä olleet pienempi kokoisia. 160-168 cm kaikki eli ehkä ei oo sitten kokemusta baari ruusuista nii paljoa.
 
vierailija
En oo ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka jaksaa ihanoida tosta 20cm pituudesta jauhaa ite lyhentäisi mielellään penistä tästä 19.5cm(naisten mittaamaan 23cm vähintään) päältä mitattua penistä. Jotta voisin painella takaa päin rohkeemmin ilman että menee syvälle tai voisi painella huoletta menemään. Olen jo yli kolmen kympin ja kaikkien kumppanien kanssa täytynyt varoa ja seksi ollut kyllä ihanaa rakastelua ei mitään jyystöä mitä nuorena tuli tehtyä ja huomattua että naiset valittaa mahakipuja tai satuttaa toista. Joutuu olemaan aina tietoinen ettei työnnä liian syvälle. Paksuuteen olen tyytyäväinen sentään se on ihanaa sovittaa joidenkin kanssa ja mennä hiljalleen koko ajan syvemmälle avaten 0.3cm kerrallaan naista 13.5cm ympärys ei edes wc hylsyä toisten kanssa tätä ei tapahdu. Toisaalta voi vaa olla että nää mun 5 naista elämässä olleet pienempi kokoisia. 160-168 cm kaikki eli ehkä ei oo sitten kokemusta baari ruusuista nii paljoa.
Miksi pitää varoa? Naisethan tykkäävät isosta. Kipu kuuluu siihen hommaan.
 
vierailija
Kyllä miehen penis on tarpeeksi pitkä kun se ylettyy yhdynnässö naisen emättimeen niin että mies pystyy peniksellään siitiöitä naisen sisään ruiskuttamaan ja saattamaan naisen raskauden tilaan. Ei siihen loppujen lopuksi kovin isoa penistä tarvitse, riittää hyvin jos se on esimerkiksi noin 5cm pitkä.
 

Yhteistyössä