Onko 5 senttinen liian pieni

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ja varaa on:
Olen tosi säästäväinen ja siinä onkin pullean lomapakon salaisuus. Opettanut lapsetkin säästämään. Lapsi myös ottaa talteen pullot jos näkee, kaverinsa kuulemma häpeää tätä tapaa : 0
Meillä lapsen on saaneet kaverinsakin oppimaan, ettei kaljapulloja kannata hajottaa, vaan viedä ne lähikauppaan.
 
ja varaa on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ja varaa on:
Olen tosi säästäväinen ja siinä onkin pullean lomapakon salaisuus. Opettanut lapsetkin säästämään. Lapsi myös ottaa talteen pullot jos näkee, kaverinsa kuulemma häpeää tätä tapaa : 0
Meillä lapsen on saaneet kaverinsakin oppimaan, ettei kaljapulloja kannata hajottaa, vaan viedä ne lähikauppaan.
Laittaa roskikseen esim, jos limupullo on tyhjä : 0! Noh, olen mä kuullut aikuisistakin jotka ei vie pulloja kiertoon vaan heittää talousjätteiden mukana roskiin, ihan kamalaa tuhlausta : (
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ja varaa on:
Noh, olen mä kuullut aikuisistakin jotka ei vie pulloja kiertoon vaan heittää talousjätteiden mukana roskiin, ihan kamalaa tuhlausta : (
Monet vanhemmat ihmiset eivät ole huomanneet, että monet entiset kertakäyttöpullot ovat pantillisia. Ja sitten on näitä, jotka eivät kehtaa viedä niitä pulloja, joku luulee vielä juopoksi.
 

Yhteistyössä