Onko aivan tyhmää ostaa kolme numeroa pienempiä vaatteita kuin normaalisti koska aikoo pudottaa painoa kesään mennessä?

  • Viestiketjun aloittaja "Kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Kyllästynyt"
Elloksella olisi halvalla kivoja paitoja kesäksi ja mietin, että jos kylmästi vain tilaisin kokoa 46. Olen aloittanut elämäntaparemontin ja nyt viimein haluan kiloista eroon. Olen asiaa jahkaillut ja aloittanut muutoksen pari kertaa, mutta aina homma on lässähtänyt. Nyt on kuitenkin tullut lopullinen kyllästyminen omaan olomuotoon ja haluan normaalipainoiseksi.

Ajattelin nuo liian pienet paidat yhtenä kannustimena tähän painon pudottamiseen. Suurin kannuste on kyllä tämä kyllästyminen siihen kun aina saa etsiä sopivia vaatteita, rinnat on liian isot, kunto saisi olla parempi.

Eikä tämä ole nyt sellainen, että homma menee taas ns. läskiksi ja lopetan laihduttamiseen vaan nyt mun on oikeasti tehtävä asialle jotakin. Ikää tulee vuosi vuodelta lisää eikä iso ylipaino helpota elämää vanhempana kun elimistö muuten rapistuu.
 
No ei ole järkeä!

Osta vaikka jokaisen parin kilon jälkeen kannustimeksi vuuodenaikaan sopiva paita. Ne kesäversiot ehtivät tulla alennukseen ennen kesää. Tyhmää maksaa niistä talvella alkuperäinen summa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"a p"
No ei ole järkeä!

Osta vaikka jokaisen parin kilon jälkeen kannustimeksi vuuodenaikaan sopiva paita. Ne kesäversiot ehtivät tulla alennukseen ennen kesää. Tyhmää maksaa niistä talvella alkuperäinen summa.
Ei kun nuo paidat on nyt alennuksessa enkä mitään normaalihintaisia edes katsellut. Joistakin on jo osa loppuunmyyty ja on vain joitakin kokoja jäljellä. Mä kyllä saan vaatteet myytyä pois jos jostakin syystä kävisi niin etten laihdukaan. Mutta niin ei pääse käymään, ei enää.
 
[QUOTE="a p";30632768]Ei kun nuo paidat on nyt alennuksessa enkä mitään normaalihintaisia edes katsellut. Joistakin on jo osa loppuunmyyty ja on vain joitakin kokoja jäljellä. Mä kyllä saan vaatteet myytyä pois jos jostakin syystä kävisi niin etten laihdukaan. Mutta niin ei pääse käymään, ei enää.[/QUOTE]

No sitten. :) Osta toki. Ja tsemppiä kevään kilojenpudotukseen!
 
hirla
Mä en uskalla ostaa. Siinä on riski että vaatteet jää käyttämättä. Laihtui tai ei. Ei ole takeita että sopivat ja näyttävät kivalta päällä kun on laihutunut. Ja jos ei laihdukaan niin sitten ei ainakaan sovi.
 
No ei ehkä kolmea numeroa liian pieniä mutta nykyistä kokoa pienempi kyllä :) Ja nimenomaan kannustimeksi. Koskaan ei voi tietää että saatko niin runsaasti itseäsi kutistumaan että kolme numeroa pienemmät menee takuuvarmasti neljän kuukauden kuluttua päälle.
 
verty
[QUOTE="a p";30632768]Ei kun nuo paidat on nyt alennuksessa enkä mitään normaalihintaisia edes katsellut. Joistakin on jo osa loppuunmyyty ja on vain joitakin kokoja jäljellä. Mä kyllä saan vaatteet myytyä pois jos jostakin syystä kävisi niin etten laihdukaan. Mutta niin ei pääse käymään, ei enää.[/QUOTE]

Osta vaan. Tsemppiä painonpudotukseen :)
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30632801:
No ei ehkä kolmea numeroa liian pieniä mutta nykyistä kokoa pienempi kyllä :) Ja nimenomaan kannustimeksi. Koskaan ei voi tietää että saatko niin runsaasti itseäsi kutistumaan että kolme numeroa pienemmät menee takuuvarmasti neljän kuukauden kuluttua päälle.
Kyllä ne kaapissa säilyy. :D Nuo paidat on onneksi sellaisia, että talvella niiden kanssa voi käyttää vaikkapa ohutta neuletakkia. Siis sellaista missä ei ole nappeja ja on aina auki edestä, pidempi malli ja joissakin helma eri kohdista eri pituinen. Mulla on sellaisia neuleita useampi ja niitä on kiva yhdistellä eri paitojen kanssa.

Mä lähden nyt lenkille tuonne raittiiseen talvisäähän. :)
 

Yhteistyössä