Onko David-r-testit luotettavia, vai ei?

tilasin verkkoapteekista r-testejä, joita nyt huvin vuoksi olen dippaillut ja hullulla kun on halvat huvit :rolleyes:

Löytyy kasetti-testiä ja liuskaa.
Yhteen kasetti testiin olen saanut hailun viivan lauantaina(+lukuisia viivanpaikkoja melkein jokaiseen testiin jotka olen tehnyt), eilen illalla tuli myös haamu liuskaan.
tämän aamuisessa myös näkyy hailu viiva.

tänään mulla olisi menossa kp 22/28-32
Seksiä on viimeksi ollut viime tiistaina 27.9, oviskin mulla taisi olla (varmaa tietoa ei ole mutta oireet ainakin viittasi siihen) ajalla 25-27.9(?)

Eilisen aikana seuraksi on tullut kovat juilimiset,lantiolla joka heijastuu myös selkään voi siis viitata myös tätiin mutta juilimiset eivät ole olleet yleensä kovia ja häviää myös päiviksi kunnes alkaa edellisenä päivänä ennen menkkoja
Lämmöt aamuisin 36.2 iltaisin 36.8-37
Jano
Pissalla ravaaminen
Väsyttää
Aivastelu
Yökötys

Siis kokemuksia kyselen siis testistä?kun nyt olen lukenut että vaihtelevaa on testien luotettavuus.


tässä vielä kuva eilisestä illan testistä.

 
Neiti Näpsän äiti - Miulla noita samoja tilailtuna;)

Antavat kyllä hyyyyyviiiin tarkkaan katsottuna(määrätty valo)tällaista viivasta: viivan reunat kapean harmaat ja keskellä sitten se valkoinen viivan paikka!
Tuli näkyviin kun testi kostea - testiajalla..kuivuttuaan ei juurikaan näy enää.

Miulla jos tärppi käynyt, on viiva ollut selkeä harmaa palkki aluksi.
..siitä sitten hitaasti saanut väriä(on siis aika hitaasti vahvistuvaa sorttia, varsinhin liuska)

Tuo kasettitesti oli miullehin uusi tuttavauus - tykkäsin kyllä.
Ei tullut m i t ä ä n turhia viivasia!

Siulla on vielä aikaa kierron loppuun..jospa nuo viivaset tietäishin jotahin hyvää!?:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, kiitos vastauksesta. :)

Minulla tosiaan tuossa kuvan testissä vielä kuivuneena näkyy selvästi että siinä on toinen viiva ja jopa omasta mielestä punaista värikin..
Ja viivanen erottuu pitkältäkin kuivana ja erottui se myös märkänäkin testiajan puitteissa.

No tosiaan ihan mielenkiinnosta tässä testailen kun noita testejäkin nyt on ja seurailen että muuttuuko tilanne mihinkään suuntaan.
Kiva yllätyshän se olisi jos näin tosiaan on että merkitsisi raskautta, kun juuri sain työpaikankin niin olisi toinen onnenpotku tulossa :)

Juuri äsken tehdyssä kasetti-testissäkin näkyy jotain, mutta tietenkään sitä ei saa kameralle ikuistettua.

Ja tosiaan tiedän että kiertopäivien kannalta kaikki voi olla mahdollista että ovat viivat vain väärä tulos tai sitten tosiaan olisi merkki raskaudesta :)

Mutta testailu jatkuu kumminkin, mielenkiinnosta.
 
niin ja tuo kasetti-testi lähinnä on minulle antanut suurimmaksi osaksi noita viivanpaikkoja.
Lauantaina erottuvaisempi viivanen kasettiin
eilen liuskaan tuo viiva kuvassa.
tänään taas jotakin viivasta aamuisessa testissä oli.
josko huomenna taas selvempää viivasta. :)
 
Neiti Näpsän Äiti onkohan meil samat ale testit kyseessä? :D Itellä siis david 25mlU/ml. Niis on tullu hailakan hailakkoja viivoja, omasta mielestä niis on hitusen väriäkin! Nyt tein maailman ihmeellisimmän kasettitestin (sama merkki) ja sain ihan vasempaan reunaan (ikkunassa) punasen viivan, purin koko testin ja siel se viiva oli, hieman ehkä "käyrä" :D Testiajan jälkeen alko muuttua oranssimmaks! Laitoin kuvia raskaustesti pinoon!
Mut ihan pökerryksiin menee testejen kanssa :stick: Mullahan siis kp 3 vaiko 4 menossa, ilta lämmöt samaa luokkaa kun sulla ja oksettaa ja yököttää koko ajan! Samaa oli ennen menkkoja!
 
Erikoisia testejä joo.. No tänään oon saannu ihan selkeetä viivaa heti testiin, 15min virtsastakin :D Huomenna soitto neuvolaan et saa verikokeisiin aikaa ja kysellä et mitä tehä. Kuitenki kun on nää menkatki.

Mutta toivotaan sullekkin selkeitä viivoja sinne :)
 

Yhteistyössä