Onko esim. euro paidasta ja ulkoilupuvusta 5-10e liikaa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Kirpparikama on aina kirpparikamaa... jos sinne viet ei voi olettaa että saisi Reimatecin haalarista neljääkymppiä. Noi sun ajatelmat on musta fiksuja. Siististä ulkohaalarista voisin maksaa maksimissaan 20 euroa ja senkin pitäisi siis olla haalarin priimaa. Muuten ostaa jonkun Jonathanin uutena kaupasta.
 
"Mam"
No ulkoilupuvusta ei ole liikaa, varsinkaan jos on vedenpitävä ja todellakin ehjä ja siisti. Laitoin itse hinnaksi 40e Reimatecin kuin uudesta vk-haalarista. 5e tavallisesta Reiman puvusta pyydän, ihan pihapukuna se varmasti menisi, ei ole mikään kovin uutukainen :)

Paitojen hinnoiksi olen laittanut 1e-3e, toki riippuu paljon. Bamset ym "suositut" ja vähän kalliimmat myin 3eurolla. Hupparit jne 4-5e, jos ovat siis todella hyvässä kunnossa, ja kivat värit ym. Eli ei ole liikaa!
 
viipuli
[QUOTE="vieras";23547086]Hih, tänään just nähtyä Reimatecin ulkoiluasu, paskanen ja kulahtanut ku mikä, hinta 25e. Enpä usko, että sitä kukaan ostaa.[/QUOTE]

Juu, mä näin kans eräällä kirpparilla ticketin haalarin 20e ja hervoton reikä lahkeessa (kangas repsotti silleen, että oli niin kuin olisi repästy johonkin terävään se lahje). :O Siis ihan tosissaanko se siitä meinaa saada 20e...

Mutta ap:n hinnat kuulostaa musta kyllä ihan maltillisilta. Ja toki 15e erittäin siististä haalaristakin on ihan ok, mutta että joku kehtaa laittaa rikkinäisiä aivan riistohintaan, niin ei voi olla todellista.
 

Yhteistyössä